10 رایگان دوره های آنلاین برای مبارزه با قرنطینه خستگی

سلام! شما. بله شما. پیدا کردن خودتان بزنید-دیوانه? احساس می کنم ذهن خود را به آرامی تبدیل به یک زمین بایر وسیع

توسط ATSHNEWS در 21 خرداد 1399

سلام! شما. بله شما. پیدا کردن خودتان بزنید-دیوانه? احساس می کنم ذهن خود را به آرامی تبدیل به یک زمین بایر وسیع کاملا خالی به جز هفته الگوهای رفتاری است که شناور در اطراف مانند گرد و غبار-bunnies? شروع به از دست دادن هر گونه درک از زمان به عنوان شما را به تماشای روز تاری به هفته? چگونه در مورد تلاش برخی از دوره های آنلاین است که به شما امیدوارم تنفس برخی از زندگی را به شما خسته مغز بدون باد عظیم سوراخ به کیف پول خود را ؟ خوش شانس برای شما, من هم مانند یادگیری در بودجه پس من رفتم جلو و ساخته شده یک لیست برای مرجع خود را. بدون نیاز به تشکر از من.

اتمام این 10 دوره های آنلاین رایگان مبارزه با قرنطینه خستگی.

1. برنامه ریزی مالی برای بزرگسالان جوان

giphy.com

شما ممکن است یک درجه و یا شما حتی ممکن است پنج, اما اگر شما نمی دانید که چگونه به فایل مالیات خود را چگونه شما برای زنده ماندن در خارج وجود دارد در دنیای واقعی است ؟ یاد بگیرند که چگونه برای برنامه ریزی و تنظیم بودجه خود را پیگیری هزینه های خود را و ساخت تا پس انداز خود را. شاید فقط شاید شما می توانید بازنشسته روزی به خانه خود را-با-یک-اعتصاب-حصار در فلوریدا بدون هیچ گونه نگرانی در مورد فرزندان خود را وارث عظیم خود را از وام های دانشجویی. بله درک چگونگی حرکت به امور مالی شخصی خود را ممکن است به نظر می رسد دلهره آور اما چه بهتر از راه برای ورود به دنیای مدیریت ریسک و سرمایه گذاری از تحت هدایت متخصصان در این زمینه از دانشگاه ایلینوی در اوربانا-شمپین? در حال حاضر من اعتراف من می دانم که هیچ چیزی در مورد برنامه ریزی مالی خودم اما حتی من می توانم بگویم که ثبت نام برای این بسیار مفید است البته بدون صرف یک سکه نشان می دهد یک گام در مسیر درست است.

2. علم خوب بودن

giphy.com

"آیا شما همیشه احساس می کنید مانند یک کیسه پلاستیکی شناور از طریق هوا...?" کتی پری بود ما حوله ای این کلاسیک در حمام برای سال. اما من مطمئن هستم که همه ما تا به حال روز هنگامی که شعر واقعا طنین انداز با ما–آیا توان خود را در پنجمین روز مو بد در یک ردیف و یا پس از یک استدلال خود را با بهترین دوستان. این مشهور دوره های تدریس شده توسط دکتر لوری سانتوس از دانشگاه ییل در تلاش برای کمک به شما در تشخیص برخی از خود-مخرب عادات و کار نسبت به 'اتصال' آنها را به سالم مکانیسم های مقابله ای. البته این قطعا شامل حال شما با مهارت های لازم برای مقابله با مشکلات خود را در یک راه موثر تر در آینده است. شما می دانید به طوری که شما می توانید خود را توسعه داخلی حمایت عاطفی-سیستم به جای عمدا گوش دادن به غمگین-آهنگ امید گریه آن همه است. "من آمده ام به درک که هنگام مواجهه با مشکلات هل دادن آنها را دور گفت:" این کاری بود که " یا "آن است که آنچه در آن است" احتمالا بسیار سالم. من فکر می کنم نسل ما این است که گرفتار متعدد تنش اما وحشتناک مکانیسم های مقابله ای. ما می تواند به نفع همه از یادگیری از این دوره و به تدریج یادگیری است که من قدرت تغییر 'آنچه در آن است" به جای. با همه که من می توانم با استفاده از کمی نشاط بخشی و البته در نفس عشق" دانشگاه تورنتو دوم-سال Sanskriti Maheshwari گفت. به یاد داشته باشید که سلامت روانی خود را به حساب همان اندازه که سلامت جسمی خود را!

3. مذاکره موفق: ضروری استراتژی ها و مهارت های

giphy.com

نظر خودتان در این نوع از کسی که در تلاش برای گفتن 'نه' به پایان می رسد و تا گناه-خرید 10 کارتن که ناخالص بنفش نوشیدنی شما اشتباه نمونه گیری در Ralphs? آیا شما می آیند تا با بهترین comebacks ساعت پس از از دست داده اید این استدلال? اگر پس, آماده به ترک خود را pushover-گرایش در گذشته با این قاتل البته در اقناع است که شما را مجهز به امن معاملات بهتر در هر دو زندگی شخصی و حرفه ای. فقط در هفت هفته, پروفسور جورج Siedel از U-Mich شما را تبدیل به یک متخصص مذاکره می داند که چگونه برای به دست آوردن راه خود را بدون سازش در هر مرحله از راه.

4. چگونه برای نوشتن یک رزومه کاری

giphy.com

پس از چند ماه از حمل و نقل رزومه کاری خود را به استخدام در هر کار-شکار پورتال شما می توانید پیدا کردن بیهوده کلمه "رزومه" احتمالا sickens شما در حال حاضر. اما مهم نیست که چقدر باور نکردنی به نظر شما رزومه کاری خود را, من مطمئن هستم که این بسیار خوب کمی دوره از دانشگاه ایالتی نیویورک خواهد شد به شما آموزش چگونه برای پیدا کردن راه های جدید برای چاق و چله و لهستانی آن را حتی بهتر است نسخه. یک پروژه محور دوره با تمرکز بر باز کردن قفل شخصی اهداف, این تجربه قطعا احساس ریزی و انجام شده است. چه چیزی باعث می شود رزومه کاری بسیار عالی ایستادگی کردن از دریای متوسط من-نوشت-آن-در-یک-Red-Bull-سوخت-all-nighter-در-یک-واحد-نشسته رزومه ؟ چگونه شما می توانید خود را به کار تابستانی در Krusty Krab صدا موثر برای استخدام فراتر از خدمات صنعت ؟ خب من نمی دانم–اما فقط به این دلیل من تا به حال شانس به این زندگی-صرفه جویی البته فقط رتبهدهی نشده است. آن را به پیدا کردن برای خودتان!

5. اصول طراحی گرافیک

giphy.com

چگونه می توانم به شما گرفتن توجه کسی را در یک جهان که در آن ما می خوریم با ما چشم ؟ ساده, شما گام خود را طراحی گرافیک بازی بنابراین شما می توانید مرسی از همه با وجود ماهی های قرمز مانند دهانه توجه. یاد بگیرند که چگونه به استفاده از طرح و رنگ تئوری در ایجاد ایده آل, تبلیغات, کتاب, پوشش, پست های رسانه های اجتماعی و یا تصویر. حتی اگر شما قصد رفتن به دیجیتال بازاریابی یا تبلیغات فقط در زمان یک ماه شما می تواند تولید خود را Harry Styles, fanart, با تمدید اعتماد به نفس. و بله, چاد, طراحی گرافیک مستلزم بیش از فقط messing اطراف در فتوشاپ به هم اتا قی خود را زشت کاسه برش. آیا باور من نیست ؟ اجازه استاد Worthington از CalArts, یکی از بهترین مدارس هنر در کشور ثابت شما اشتباه است.

6. حیاتی علوم: آشنایی با آنچه در بدن ما گفتن

giphy.com

دیگر از عاقلانه شعار 'بدن شما معبد' به خود را هنگامی که شما احساس می کنید مانند پرش تمرین خود را برای Netflix بکشد-مشاهده sesh شامل یک پادشاه به اندازه خدمت از Doritos در عوض چقدر شما واقعا در مورد مراقبت از بدن خود را? نظر خودتان را خوش شانس چون دکتر Connie Scanga از U-پن طراحی شده در این دوره برای کسانی که می دانم کمی به هیچ چیز در مورد این موضوع. "به عنوان یک دانشجوی پزشکی این دوره را پوشش می دهد اصول اولیه من خواهد بود انتظار می رفت که برای رشته من که من ممکن است در غیر این صورت تلاش برای نگه داشتن در تماس با حالا که امتحانات لغو شده است. این امر همچنین آماده شدن من ذهنی برای آینده من بالینی سال–که مجموعه ای برای شروع این سقوط که در آن من می تواند کمک در بيمارستان ها برای اولین بار" دانشگاه بیرمنگام دوم-سال Kirthana Pillai گفت. این دوره برای کشف چگونه ما علائم حیاتی مانند فشار خون و ضربان قلب و درد می تواند به شما کمک کند به طور موثر درک خود را از زمان سلامت فیزیولوژیکی. آن را به شما می آموزد که چگونه برای پیگیری و تفسیر این بدن سیگنال بنابراین شما می توانید کار در جهت بهبود تناسب اندام خود را به شیوه ای سالم و امیدوارم بدون چرخاندن مچ پا خود را در حالی که بازی Wii-ورزشی در اتاق نشیمن خود را.

7. گزینه های حرفه ای: کاوش در یک شغل جدید

giphy.com

آیا COVID-19 شما دوباره چند لایه 10 سال برنامه زندگی شما را به خود جلب کرد تا خود را در دبیرستان ؟ من می توانم به شما اطمینان دهم که وجود دارد بسیاری از دیگران مانند شما در همان قایق است. سه حرفه ای گرد هم می آیند به شما کمک در تلاش خود را برای کشف کردن که مسیر حرفه ای برای مندرج در, با نشان دادن شما چگونه به ماهرانه کار خود را نقاط قوت و مدارک به تامین امنیت یک نقش است که شما انجام. اگر شما یک شیرین-دندان هدایت و روشنی هر چند از آنجا که این دوره نمی قند-کت هر چیزی برای شما. در عوض آن را با هدف به شما می دهد یک بررسی صادقانه از بازار کار سرنوشت و آنچه که بدان معنی برای شما به عنوان یک تازه فارغ التحصیل و یا هر کس دیگری به دنبال ایجاد خود را شکستن به صنعت آنها احساس آشنا نیستند.

8. یادگیری برنامه نویسی: اصول

giphy.com

در روز امروز و سن که در آن پایتون ثابت می کند که معمولا با استفاده از یک زبان به عنوان زبان فرانسه شما واقعا بهره مندی از مصرف یک دوره سقوط سریع در برنامه نویسی. طراحی شده برای تکمیل برنامه نویسی تازه این دوره از دانشگاه تورنتو راهنماهای شما را از طریق جهان پیچیده در حالی که حلقه ها و رشته دستکاری در step-by-step مد. در پایان ماه من مطمئن هستم که شما قادر به نوشتن برنامه های خود را بدون تماس خود را CS دوستان tearfully هر پانزده دقیقه. "من می خواهم به شرکت در این دوره به دلیل علوم اجتماعی, دانش آموز, آن است که واقعا بخشی از برنامه درسی من و من فکر می کنم این امر می تواند خوب به تلاش و یادگیری اصول اولیه برنامه نویسی بدون فشار از دانشگاه به سبک امتحانات. علاوه بر برنامه نویسی, رزومه کاری بزرگ است-تقویت کننده و افزایش بازار خود را به دلیل طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی" دانشگاه دوم-سال Aditi Agarwal گفت. این بیماری همه گیر احتمالا کاهش همه امید تامین تابستان کارآموزی به هر حال, بنابراین در نظر اضافه کردن پایتون به مجموعه مهارت خود را به منظور جبران کند.

9. اولین گام کره ای

giphy.com

اگر تماشای K-درام در تمام طول روز و geeking بیش از جدیدترین BTS آلبوم به شکل یک تکه بزرگ از خود را قرنطینه سرگرمی در نظر بگیرید و سپس گرد آن را با یک دوره برای مبتدی کره ای! تجربه خود را در فرهنگ کره ای و یادگیری اصول اولیه زبان شما سالها وقت صرف گوش دادن به بدون همیشه به طور کامل درک به طوری که دفعه بعد که شما سقوط در عشق با یک جدید K-drama, شما نمی خواهد که به در تکیه زیرنویس به. آموزش داده شده توسط استاد از سئول Yonsei University, مقدماتی این دوره را به شما آموزش اصول اولیه خواندن و نوشتن و گوش دادن و صحبت کردن به زبان کره ای, به طوری که شما می توانید اضافه کردن یک زبان جدید را به ارزش واژگان به مجموعه خود را. واقعا این کلاس به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت, شما به زودی با تشکر از من برای باز کردن چشم خود را (گوش) است.

10. معرفی نام تجاری شخصی

giphy.com

حسادت از همه براق تصویر کامل Insta-معروف و Infinite-معروف مردمی که ام بی شرمانه گرفته شده خود را رسانه های اجتماعی خوردها? آرزو شما می توانید شلیک به شهرت یک شبه آنها را دوست دارید ؟ و یا آیا شما نگرانی در مورد خود را "شهرت بد" مثل دختر من T-Swift? در هر صورت اعتبار-متخصص مدیریت کیمبرلی بارکر از دانشگاه ویرجینیا کردم تا خود را به عقب. این بسیار قابل استفاده البته به شما نشان می دهد چگونه برای شناسایی ، ایجاد و حفظ نام تجاری شخصی خود را از طریق انواع کانال های رسانه های اجتماعی واقعا بسته پانچ در هر دو زندگی شخصی و حرفه ای. پیدا کردن چگونه به طور موثر در بازار عجیب و غریب خود را با شیفتگی پنگوئن یا Peppa خوک الگوهای رفتاری و تغییر شکل عمومی خود را در تصویر به طوری که حتی خود snarky همسایه شروع می شود به چشم شما با احترام. ترک این قرنطینه با بهترین نسخه از خودتان! حتی اگر شما فقط به صرف بیشتر از آن را نشسته در لباس خواب شما را با تصویری خاموش در زوم تماس.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب