10 معروف فارغ التحصیلان شما تا به حال هیچ ایده به دانشگاه هاروارد رفت

دانشگاه هاروارد دارای عنوان قدیمی ترین نهاد آموزش عالی قدمت آن به قبل از تاسیس ایالات متحده در 1636. همه ما می

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

دانشگاه هاروارد دارای عنوان قدیمی ترین نهاد آموزش عالی قدمت آن به قبل از تاسیس ایالات متحده در 1636. همه ما می دانیم در مورد Zuckerbergs گیتس و اوباما به عنوان استعفا و یا فارغ التحصیلان از دانشگاه هاروارد. این فارغ التحصیلان و استعفا دنیا را تغییر داد با خود نوآوری رهبری و اخلاق کاری. از هزاران نفر از نوابغ که بیرون آمد از کمبریج, ماساچوست, این نام ممکن است شما را متعجب. دانشگاه هاروارد به تولید برخی از درخشان ترین ذهن در جهان, آنهایی که شما شاید نمی دانستید حتی حضور داشتند. این نادیده گرفته فارغ التحصیلان کمک کرده و همچنان به زندگی از معتبر میراث یکی از بزرگترین دانشگاه های جهان است.

نگه داشتن خواندن برای پیدا کردن که وبلاگ معروف به دانشگاه هاروارد رفت.

1. Conan O'brien

flickr.com

یکی از آخرین پادشاهان اواخر شب تلویزیون Conan o'brien رز به شهرت خود را با اولین میزبانی فرفره در "اواخر نشان می دهد". او بعد از گروگان "نمایش امشب" و در حال حاضر میزبان خود عنوانی اواخر شب نشان می دهد "کانن." "کونن اوبراین به تازگی در صحبت ما زوم شروع مراسم و سخنرانی خود را به طور کلی انجام یک کار خوب از روشن کردن وضعیت" دانشجوی سال دوم دانشگاه هاروارد ویکتوریا اسوالد گفت. قبل از تبدیل شدن به یک جزء اصلی از اواخر شب, ماساچوست متولد کمدین نیز در تاریخ آمریکا در دانشگاه هاروارد. "بسیاری از مردم نمی دانند که کانن به دانشگاه هاروارد رفت. مثل من من تا به حال هیچ ایده" گفت: Maxwell, گی, عضو دانشگاه هاروارد 2021 کلاس و رییس کنونی دانشگاه هاروارد هجو. کانن پیوست هاروارد هجو در طول زمان خود را در کالج. در دانشگاه هاروارد هجو, اوبراین رئیس جمهور شد دو بار.

2. William S. Burroughs

flickr.com

Burroughs تاسیس نسل ضرب و شتم یک جنبش ادبی در 1950s همراه با معروف شخصیتهای ادبی مانند آلن گینزبرگ و جک کرواک. قبل از تبدیل شدن به یک ادبی آیکون Burroughs فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد در رشته زبان و ادبیات انگلیسی. به عنوان یک تجربی نویسنده, باروز از تلاش های مختلف سبک نوشتن مانند برش-تا تکنیک که در آن کلمات نوشته شده از طریق بازآرایی به شکل یک داستان است. Burroughs تجربه به عنوان یک همجنسگرا و یک معتاد به هروئین ساخته شده او را به یک افسانه در میان همسالان خود. در سال 1983 آکادمی آمریکایی و موسسه هنرهای نامه انتخاب Burroughs برای نوآورانه خود را با این نسخهها کار مانند "برهنه در ناهار" و "بنجل: اعترافات یک Unredeemed معتاد به مواد مخدر."

3. W. E. B. Du Bois

flickr.com

نویسنده مشهور و مورخ W. E. B. دوبوا تاسیس NAACP و حمایت برای آمریکایی های آفریقایی تبار و حقوق زنان نسل قبل از جنبش حقوق مدنی. کار خود را به عنوان یک آمریکایی آفریقایی تبار شناس او را صدای پیشرو در مبارزه برای حقوق مدنی. "که حس یک محجبه, وجود, یک, دو-آگاهی به عنوان یک آمریکایی آفریقایی تبار در دانشگاه و خارج از دانشگاه بود و محوری به خود را گسترده تر پرتره سیاه و سفید زندگی در ایالات متحده تحت تبعیض نژادیو تلاش های خود را برای ساختارشکنی آن را با ذهن خود و سازماندهی را تبدیل به زندگی کاری خود را" هنری گفت: Louis دروازه جونیور دانشگاه هاروارد مدیر Hutchins مرکز آفریقایی و آمریکایی آفریقایی پژوهش است. Du Bois — اولین آمریکایی آفریقایی برای کسب P. h.D. از دانشگاه هاروارد — آسفالت راه خود را با درآمد یک P. h.D. در تاریخ است.

4. مالیا ان اوباما

Harvard Graduate
giphy.com

در حالی که هنوز فارغ التحصیل این آینده دانشگاه هاروارد فارغ التحصیلان سزاوار محترم ذکر است. مالیا اولین دختر باراک و میشل اوباما در حال حاضر حضور در دانشگاه هاروارد. مالیا خود را آغاز کرد هاروارد سفر در سال 2017. همان سال دانشگاه هاروارد پذیرفته شده مالیا, او شرکت در تظاهرات در برابر ساخت و ساز از داکوتای دسترسی به خط لوله. بر خلاف پدر و مادر خود را که دریافت حقوق پیشرفته تحصیلی از دانشگاه هاروارد مالیا رشته در ویژوال و مطالعات زیست محیطی. کارآموزی در حوزه های مختلف تلویزیون و فیلم studios, مالیا برنامه ای برای رفتن به تولیدات رسانه ای. او با هدف تحصیلات تکمیلی در سال 2021.

5. B. J. Novak

Harvard Graduate
giphy.com

بسیاری از افراد ممکن است او را می دانم به عنوان رایان از تلویزیون نشان می دهد "منشی", ولی, ویژه, B. J. Novak فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد با مدرک لیسانس در انگلیسی. نواک به دست آورده عضویت به دانشگاه هاروارد هجو قبل از رفتن به نوشتن و عمل مسلما یکی از بزرگترین کمدی در Netflix تاریخ است. پس از "دفتر" نواک انتشار کتاب کمدی مانند "یک چیز بیشتر: داستان و داستانهای دیگر" و "کتاب با تصاویر" برخورد با پوچی مانند نیاز به خواننده برای خواندن همه چیز را با صدای بلند. دیگر از "دفتر" نواک ستاره دار در فیلم های مانند "Inglorious Bastards", "Saving Mr. Banks" و "بنیانگذار."

6. یازدهم Mingze

twitter.com

دختر شی جین پینگ رئیس جمهور چین, ثبت نام در دانشگاه هاروارد در سال 2010. حفظ مشخصات پایین یازدهم Mingze به دست آورده لیسانس در رشته روانشناسی و زبان انگلیسی. تنها تعداد انگشت شماری از دوستان نزدیک و معلمان دانست یازدهم Mingze هویت واقعی. در طول یازدهم Mingze زمان در دانشگاه هاروارد از او باقی مانده متمرکز در مدرسه و به ندرت به سمت چپ محوطه دانشگاه. پس از فارغ التحصیلی او نقل مکان کرد و به پکن اما بحث برانگیز رئیس جمهور حفظ محرمانه بودن او تنها دختر زندگی.

7. راهول گاندی

flickr.com

راهول گاندی می آید از یک خط از چهره های سیاسی در تاریخ هند اگر چه هیچ ارتباط به معروف مهاتما گاندی است. قبل از تبدیل شدن به هند رئيس جمهور از کنگره در سال 2017, گاندی شروع به تحصیل در دانشگاه هاروارد در سال 1990 به مطالعه اقتصاد است. در دانشگاه هاروارد گاندی حفظ یک سطح پنهان کاری با توجه به ارتباطات سیاسی خود در هند است. اما گاندی هرگز مدرک خود را در دانشگاه هاروارد به دلایل امنیتی پس از ترور پدرش راجیو گاندی رئیس جمهور هند کنگره در آن زمان است. به عنوان یک عضو از هند کنگره گاندی حمایت برای هند جوانان کنگره به پیاده سازی کوچکتر و پایین تر-کلاس اعضای کنگره. Rahul در حال حاضر به عنوان یک عضو پارلمان به نمایندگی Lok سبها, خانه پایین تر از هند است مجلس به طور مستقیم به نمایندگی از هند سرزمین.

8. John Updike

pinterest.com

به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان قرن بیستم Updike نوشت: معروف به "خرگوش" سری بررسی مشکلات طبقه متوسط آمریکا است. "خرگوش ثروتمند است" و "خرگوش در تعطیلات" برنده Updike جایزه پولیتزر دو بار. Updike تحویل جفرسون سخنرانی در موقوفه ملی برای علوم انسانی بالاترین افتخار دولت فدرال به هنر. قبل از تبدیل شدن به یک جایزه پولیتزر برنده Updike با حضور در دانشگاه هاروارد که در آن او نوشت: کمیک برای دانشگاه هاروارد هجو. Updike فارغ التحصیل با مدرک زبان انگلیسی.

9. رشیدا جونز

giphy.com

عضو دیگری از تلویزیون نشان می دهد "دفتر" فارغ التحصیلان جونز فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد در رشته دین و فلسفه است. پس از فارغ التحصیلی جونز به نظر می رسد در موزیک ویدئوها و ارائه خواننده پشتیبان برای Maroon Five and Tupac Shakur. نشان می دهد مانند "بوستون عمومی", "دفتر" و "Parks and Recreation" کمک جونز ویترین اقدام او مهارت های خود را.

10. نیل دگراس تایسون

giphy.com

یکی از بزرگترین طرفداران علم اخترفیزیکدان Neil deGrasse Tyson کار خود را آغاز کرد به نوشتن کتاب هایی که خراب علم پیچیده برای فرد به طور متوسط. در تایسون اول کتاب "مرلین تور جهان" باستانی مسافر فضایی, مرلین, پاسخ سوالات رایج از مردم در مورد فضا در پایین به زمین ، تایسون ادامه داد: کارل ساگان را "کیهان" نشان می دهد تلویزیون محبوب علم است. نیل دگراس تایسون دنبال علاقه خود را در اوایل علوم توسط درآمد در رشته فیزیک در دانشگاه هاروارد در سال 1980. تایسون frequents اواخر شب تلویزیون را نشان می دهد به عنوان یک مهمان و سر هیدن افلاک یک مرکز کاوش در جهان در رابطه با موزه آمریکایی تاریخ طبیعی در شهر نیویورک است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن