10 خنک باشگاه به خودتان پیدا کنید در برکلی

این که آیا شما یک clueless در سال اول و یا یک استرس junior, آن را هرگز یک ایده بد به شعبه و پیوستن به یک سازما

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

این که آیا شما یک clueless در سال اول و یا یک استرس junior, آن را هرگز یک ایده بد به شعبه و پیوستن به یک سازمان جدید. علاوه بر آشکار قدرت پردازش مانند گسترش دایره اجتماعی خود را و چیدن مهارت های جدید به پیوستن به یک گروه می تواند به شما کمک کند کشف منافع شما نمی دانم شما تا به حال.

شما نمی آمد به دانشگاه به قفل خود را در کتابخانه در تمام طول روز–به این ده باشگاه در برکلی یک شات.

1. آلفا اپسیلون پی

clubs at berkeley
giphy.com

بسیاری از دانشجویان سال اول با عجله به کال و تصمیم به پیوستن به زندگی یونانی. Frat ردیف قابل توجهی حضور در برکلی جامعه (هر چند که من دارم تایپ این من می دانم که آنها واقعا باید آنرا یونانی ردیف شامل تمام sororities حتی اگر این صدا به عنوان جاذب) متشکل از 38 مختلف اخوت و مختلف 17 sororities. پیوستن به یک frat به شما می دهد یک لحظه حس جامعه است. "من واقعا خشن هفته یک بار و خار از لحظه ای رفت و به یک کنسرت با برخی از دوستان نزدیک در AEPi. پیوستن به من داد برخی از خوش بینی را از طریق همه چیز راگفت:" سباستین Batali, دوم و خانه های DJ AEPi. بسته به ديدگاه خود را در مورد زندگی یونانی پیوستن به یک frat ممکن است یا ممکن است برای شما مناسب وجود دارد مقدار زیادی از باشگاه های دیگر به ارزش چک کردن.

2. Delta Kappa Alpha

clubs at berkeley
giphy.com

اگر شما به دنبال برای بازی آبجو با خدا ممنوع-مرگ در خورشید در پنج شنبه, جمعه, شنبه, (و یا واقعا هر روز) را با shirtless bros و سپس در نظر گرفتن عجله حرفه ای برادری به جای. حرفه ای اخوت ارائه مسکن و جامعه درست مثل اجتماعی frats اما به طور معمول شاگرد و مرکز در سراسر مشترک حرفه ای و علاقه و تمرکز بیشتر بر توسعه حرفه ای است. اتمام Delta Kappa Alpha حرفه ای frat برای افراد پرشور در مورد فیلم و فیلمسازی. "من درگیر در تولید یک فیلم کوتاه کار به عنوان یک دوربین دستیار تولید. مردم با من ملاقات در DKA تا به حال احمقانه ترین داستان زندگی. من برای یادگیری چیزی جدید در هر زمان من صحبت با مردم وجود دارد" گفت: دانشجوی سال دوم Danji لیو. حرفه ای اخوت مانند DKA را در مورد تنوع فرصتی برای دیدار با شما برادران (و خواهران) در خانه های خود را, سرگرم کننده, تعطیلات آخر هفته طولانی از سفر به L. A. پر از همسفری کارائوکه و بازدید از پارک اقیانوس آرام در سانتا کلارا.

3. دانشگاه کالیفرنیا Marching Band

clubs at berkeley
wikipedia.org

برای تمایل موسیقی کال گروه ممکن است فقط تا کوچه شما. انجام در, فوتبال بازی ها, باند گاهی اوقات می تواند در یک زمان تعهد با تمرینات روزانه در طول ترم پاییز و بازی های روز. این شیوه به یک ساختار به روز و در پایان پرداخت. "من فکر می کنم حافظه مورد علاقه من بود پس از بازی هنگامی که جمعیت با عجله زمینه و ما آهنگ بعد از آهنگ" گفت: دانشجوی سال دوم الیس Spickermann. "این شگفت انگیز بود لحظه ای در بخشی به دلیل انرژی از جمعیت و همچنین چون من با برخی از نزدیک ترین دوستان من." واقعا وجود دارد هیچ چیز مانند شنیدن "مبارزه برای کالیفرنیا" از پنجره خود را و به دنبال برای دیدن گروه ملبس به یونیفرم راهپیمایی از طریق دانشگاه.

4. Blockchain در برکلی

clubs at berkeley
youtube.com

شاید شما یک شخص فعال و زرنگ که می خواهد یک طعم و مزه از مشاوره بازی و توسعه کسب و کار. "[Blockchain در برکلی] است که واقعا سرگرم کننده و من یاد گرفتم خیلی با انجام مشاوره و BizDev کار در مورد چگونه به عنوان یک فرد کسب و کار خوب و در عین حال خلاق و نوآورانه" گفت: دانشجوی سال دوم کاترین Plotz. به عنوان یک مشاور شما می توانید سرگرم کننده چیزهایی مانند کار بر روی پروژه های خارجی و ساخت اثبات مفاهیم برای فورچون 500 را در حالی که ساختمان شبکه سازمان و نام تجاری. Blockchain در برکلی رقابتی می تواند به اما اعضای تیم پرشور در مورد آنچه انجام می دهند. باشگاه نیز ارائه می دهد یک دوره در blockchain اصول و crypto-اقتصاد.

5. گشت و گذار باشگاه

clubs at berkeley
giphy.com

اگر شما در حال گرفتن بیمار از بتن جنگل و شما شروع به آرزو شما تا به حال فقط به UCSB به جای بلیط خود را به ساحل ممکن است با گشت و گذار باشگاه. زمانی که زندگی در گشت و گذار در خانه شما را از خواب بیدار به دوستانی که عشق به گشت و گذار در هر روز از سال است. "اصلی ترین نقطه ساحل اقیانوس. گاهی اوقات ما بیشتر شمال به Bolinas گاهی بیشتر از جنوب به Montara یا سانتا کروز" گفت: گواهی-kook و پاره وقت گشت و گذار مربی گیری Chaney. باشگاه سازماندهی رشوه و احزاب و همچنین دارای یک تیم رقابتی است که سفر به مکان های مختلف در کالیفرنیا برای NSSA کالج مسابقات.

6. برکلی بررسی شعر

clubs at berkeley
wikipedia.org

فریاد به باشگاه من! به عنوان سردبیر برای BPR من قادر به خواندن ارسالی ما به این مجله از نویسندگان در سراسر منطقه خلیج فارس و فراتر از آن. در جلسات بحث می کنیم ارسالی و انتخاب از هم جدا نقاط قوت و ضعف یک شعر. در گذشته این مجله به طور برجسته کار جدید و همچنین تاسیس شاعران مانند لارنس Ferlinghetti, یوسف Komunyakaa برندا هیلمن و بیشتر. من پیوست BPR چون من به دنبال ادبی جامعه و این فوق العاده است برای بحث در مورد شعر و رشد به عنوان یک خواننده.

7. برکلی فروم

clubs at berkeley
youtube.com

خانه آزادی بیان جنبش برکلی شناخته شده است به صورت یک فرهنگ پر جنب و جوش گفتمان. برکلی فروم تاسیس شد "برای ارائه یک غیر حزبی و در دسترس فروم که میزبان طیف وسیعی از ایده ها و سخنرانان." "من دعوت مردم به بحث در برکلی فروم. این به طور عمده برای هنگ کنگ در اعتراض به پنل جایی که من دعوت چهار بلندگو به صحبت در مورد این موضوع گفت:" دانشجوی سال دوم یان وانگ. یک تصور غلط محبوب است که فروم میزبان منحصرا رویدادهای سیاسی. این فروم تلاش برای دعوت از کارشناسان از طیف گسترده ای از زمینه های.

8. کال پیاده روی و جامعه

clubs at berkeley
giphy.com

اگر شما به دنبال برای دریافت خارج از منزل, شما پیدا کردن آتش مسیرهای مناسب توسط دانشگاه دسترس در پیاده روی شروع می شود که در کلارک کر ساختمان و امتداد به کلرمونت تپه. اگر که نیست به اندازه کافی ترد اتمام برکلی, عمومی, باشگاه, هرج و مرج (کوتاه برای کال پیاده روی و جامعه). هرج و مرج ارائه می دهد یک دنده ریختن که در آن شما می توانید چیزهایی مانند چادر و کمپینگ اجاق و همچنین به عنوان یک جامعه از علاقه مندان در فضای باز است که سازماندهی سفر در سراسر کالیفرنیا. هر ترم هرج و مرج سازماندهی یک سفر به هنری کو امور خارجه پارک به نام لذیذ سفر یک سنت طولانی مدت که در آن کمپ همسفری برنامه ریزی یک وعده غذایی لذیذ و طبخ با هم.

9. کالیفرنیا طلایی لایههای

کالیفرنیا طلایی لایههای هستند, پویا, زن cappella گروهی که انجام می دهد در ویترین مباحث و در مقابل Sather دروازه در محوطه دانشگاه. این "تن" (به عنوان نام مستعار می رود) شهرت بودن divas و با بهترین دوستان شما با هر یک از دیگر. "ما در حال اجرا یک آهنگ (خیلی عصبانی و جدی song) برای زمان میلیون تقریبا اما احساسات واقعا بیرون آمد که اجرا مانند سوریه و گریه کردم از واقعی خشم و دل شکستگی است که فقط می خواهم پشت سر هم گفت:" دانشجوی سال دوم هیلی Scher. "و هنگامی که آهنگ به پایان رسید و روشن شد که هر کس دیگری آن را احساس بیش از حد." تن در حال انتشار یک آلبوم از برخی از a cappella را پوشش می دهد به نام "خارج از خط." این مجموعه ای از آهنگ ها قطاری خواهری قدرت و همبستگی برای زنان است.

10. روزانه کالیفرنیا

clubs at berkeley
giphy.com

روزانه کالیفرنیا و مستقل دانشجو-اجرا روزنامه را پوشش می دهد که این دانشگاه به عنوان به خوبی به عنوان شهر برکلی است. اگر شما علاقه مند به دنبال یک حرفه ای در روزنامه نگاری روزانه کال همه را دارد. نویسندگان گزارش اخبار محلی و پوشش موضوعات در ورزش و هنر و همچنین dishing از نظر سرمقاله. روزانه کال نیست فقط برای نویسندگان اما برای عکاسان و همچنین. کارکنان عکاسان رسیدن به سند حوادث در محیط دانشگاهمانند بازی بیس بال و یا تظاهرات و گاهی اوقات حتی کنسرت در اطراف خلیج.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن