10 کتاب به ذهن خود را از COVID-19

خسته از تماشای Netflix و انجام پازل ؟ ذهن خود را از COVID-19 و فرار به یک داستان خوب. در زیر 10 بسیار توصیه م

توسط ATSHNEWS در 23 فروردین 1399

خسته از تماشای Netflix و انجام پازل ؟ ذهن خود را از COVID-19 و فرار به یک داستان خوب.

در زیر 10 بسیار توصیه می شود کتاب هایی که ملزم به اجازه دهید ذهن خود را بی اراده کار کردن.

1. ناطور توسط J. D. Salinger

J. D. Salinger کلاسیک شامل همه ضروری ادبی عناصر مانند طنز و نماد. شناخته شده برای درخواست تجدید نظر خود را به معلمان به عنوان یک کلاس درس انتساب این داستان دارای ارزش است که درست در داخل و خارج از کلاس درس. "من آن را با طراوت را به خواندن یک داستان که در آن آن را خوب نمی دانید که آنچه شما انجام می دهند خود را با زندگی و به سوال همه چیز را به خاطر بسیاری از ما فکر می کنم ما به تنهایی در این احساس هنگامی که در واقعیت ما نیست" جورج واشنگتن دانشگاه junior ژوزفین سرشيشه سايز گفت. اگر شما به نحوی موفق به دریافت از طریق دبیرستان بدون ترک خوردگی این کتاب اگر نه در حال حاضر ،

2. غرور و تعصب جین آستن

جین آستن ضروری کلاسیک اجازه می دهد تا خوانندگان را به سقوط به حومه شهر انگلیسی در 1800s. این رمان طرح به شرح زیر دراماتیک و عاطفی داستان عشق بین یک زن جوان خجالتی و Byronic قهرمان. در طول این دوره از رمان هر دو شخصیت گام خارج از منطقه راحتی خود را به غلبه بر ترس است که آنها را تقسیم. این داستان می تواند خوانندگان بیشتر در مورد عشق از هر چیز دیگری می تواند.

3. تمام مکان های روشن توسط جنیفر نیون

این رمان شرح زیر است دو نوجوان که به شدت می خواهید برای فرار خود را به شهر کوچک است. هر دو را نگه عاطفی بار از خود گذشته اما بیا با هم به برجسته کردن برخی از ضروری سلامت روان تم است که بسیاری از افراد جوان می تواند به نفع از خواندن. "همه مکان های روشن است که واقعا خوب نوشته شده کتاب است و واقعا خوب نمایندگی از مسائل مربوط به سلامت روان" جورج واشنگتن دانشگاه دانشجوی سال دوم سالی سرخ شده گفت:. "من توصیه می کنم این به دلیل آن است که لذت بخش به عنوان خوانده شده داستان عشق بلکه لمس واقعا مباحث مهم است." این کتاب بدون شک باز کردن خوانندگان چشم به دیدگاه های دیگران است که به ویژه مهم است در طول زمان هنگامی که تمام جهان در حال تجربه چیزی جدید و ترسناک مانند coronavirus.

4. پیدا کردن من توسط Andre Aciman

Andre Aciman را 2019 عاقبت به پرفروشترین رمان من تماس بگیرید با خود نام می گیرد در آینده است. Aciman معافیت خود را عاقبت به چهار بخش: "سرعت" "Cadenza," "اور و دا Capo" هر یک در هم تنیده با بقیه و chronicling زندگی شخصیت های قبلی خود رمان. Aciman وضوح و رنگ و فرهنگ و زبان را در داستان خود را به ترک خواننده علاقمند می تواند او را جت به اروپا برای پیدا کردن عشق.

5. قدرت در حال حاضر: راهنمای روشنگری معنوی توسط اکهارت تولی

در حالی که نه یک داستان غنی و با فرهنگ و یا در اختیار داشتن دراماتیک داستان این کتاب به عنوان یک روز-به-روز, راهنمای که بر اهمیت زندگی در حال حاضر به عنوان شرح داده شده در چندین سنت های معنوی. "این یک سلامتی کتاب است که به شما می آموزد که چگونه برای آموزش ذهن خود را. همه ما می تواند استفاده از یک کمی بیشتر از آن در حال حاضر" جورج واشنگتن دانشگاه junior Kaitlin Azevedo گفت. برای آن دسته از خوانندگان به دنبال بهتر معنوی خود را از طرف طول قرنطینه نگاه نکنید.

6. النور و پارک توسط deaux

Deaux رمان استنباط خواهد شد, اشک, اما همچنین اجازه می دهد تا خوانندگان به دنبال یک عشق جوان داستان. "به نظر من النور و پارک واقع بینانه ترین تصویر از عاشقانه های من تا کنون خوانده" آریزونا دولت دانشگاه دانشجوی سال دوم اولیویا Munson گفت. "وجود دارد هیچ کرک در مورد آن. آن قطاری از احساسات خام از عشق اول می کند و بنابراین در چنین غم انگیز زیبا در راه است. من خواندن این کتاب را چندین بار و بدون توجه به آنچه من همیشه گریه." آیا شما می خواهید به بطور منظم احساس اولین عشق خود را یا فراموش کرده ام در مورد زندگی در درون چهار دیوار این کتاب در خدمت هر دو اهداف است.

7. Never Let Me Go با Kazuo Ishiguro

برنده چندین جوایز ادبی مانند سال 2005 جایزه بوکر این dystopian رمان علمی تخیلی. "به نظر می رسد مانند یک گروه از بچه ها در حال زندگی شاعرانه زندگی در یک مدرسه شبانه روزی تا وحشتناک حقیقت بیرون می آید در مورد اینکه چرا آنها در آن وجود دارد برای شروع با" ویلانووا دانشگاه دانشجوی سال دوم Meaghan Imossi گفت. این پیچیده و نگران کننده داستان است که یک صفحه-ترنر; آن است که هر دو ترکیبی, نوجوانان, ادبیات و dystopian داستان.

8. هر کلمه توسط تامارا ایرلند سنگ

تامارا ایرلند سنگ اقتباسی از یک داستان واقعی chronicling (و کمی dramatizing) تجربیات یک دختر نوجوان با اختلال وسواس به تصویر می کشد این بیماری در یک relatable راه است. داستان شامل عناصر مانند دوستی, دایره, رقابت, عشق اول و اتصالات درتمام در حالی که به خواننده صمیمی اوج به ذهن شخصیت.

9. بازی تاج و تخت سری توسط George R. R. Martin

اگر نه در حال حاضر ، که بهتر است به شیرجه رفتن به یک فانتزی سری از زمانی که شما گیر کرده در خانه ؟ این پنج کتاب نیاز به سنگین بلوک از زمان را به پایان برساند. خوشبختانه همه ما باید در حال حاضر زمان است. "آن شخص شما را به تمام جهان است که شما می توانید صرف سال کاوش" جورج واشنگتن دانشگاه دانشجوی سال دوم بن فریدمن گفت. این داستان اجازه می دهد تا خوانندگان برای فرار از زندگی روزمره خود را شبیه هیچ دیگر سری اجازه می دهد خوانندگان به سقوط به یک جهان از خانواده سلطنتی و فانتزی و love. پاداش: هنگامی که شما در پایان این کتاب شما می توانید شراب خواری تلویزیون نشان می دهد.

10. این نفرت از بازی با سالی ترون

برای آن دسته از خوانندگان ولع مصرف یک خنده خوب در طول این دوران تاریک این رمان ممکن است مناسب کامل. "من معمولا دوست ندارم طنز کتاب به دلیل آن طول می کشد بسیاری را به من بخندید اما این یکی یک استثنا بود," Imossi گفت. "آن شوخ و خنده دار و من می تواند مربوط به شخصیت اصلی. این شهر همچنین دارای عاشقانه عناصر که جذاب بود." Deprecating, جذاب و کمی انگیز این داستان از دو تا از همکاران به دام افتاده در یک اتاق با هم به یک عنصر برای همه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب