گلد پس کلش اف کلنز و جوایز آن را بخرید

در آپدیت 4 آوریل 1998 علاوه بر تغییرات ظاهری بازی، آیتم های جالب و ویژه ای از جمله بلیط طلایی کلش اف کلنز به ب

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

در آپدیت 4 آوریل 1998 علاوه بر تغییرات ظاهری بازی، آیتم های جالب و ویژه ای از جمله بلیط طلایی کلش اف کلنز به بازی اضافه شده است. در همان زمان علاوه بر بلیت طلایی در کلش اف کلنز، بلیت طلایی کلش رویال در یکی دیگر از بازی های سوپرسل اضافه شد.

برای خرید  گلد پس در بازی از جوایز ویژه ای بهره مند خواهید شد.

کاورها و جنبه های کاملا جدید قهرمانان

تفاوت بین پاداش ها در حالت عادی (سطح نقره)و در مورد خرید کلش طلا (سطح طلا))به قدری زیاد است که هر بازیکنی را به خرید کلش طلا ترغیب می کند. به عنوان مثال با خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز، دسترسی شما به قسمت تقویت باز می شود و می توانید با هزینه بسیار کمتر و سه برابر سریعتر نیروها و ساختمان های خود را ارتقا دهید. این ویژگی تنها زمانی فعال است که بلیط طلایی (سطح طلا) داشته باشید.

همچنین برخی از چالش ها فقط برای بازیکنانی است که پس از کلش اف کلنز دارای طلا هستند و بازیکنان سطح نقره از انجام آن و پاداش های خود محروم می شوند و بسیاری موارد دیگر...

سه قسمت جدید در قسمت چالش ها به بازی اضافه شده است:

چالش های روزانه که هر 24 ساعت یکبار آپدیت می شوند و نوع چالش ها تغییر می کند و شما فقط 24 ساعت فرصت دارید تا این کار را انجام دهید و جوایز را دریافت کنید چالش های فعال که تا پایان فصل (فروردین - اردیبهشت - خرداد و.. .) اعتبار دارند. چالش هایی که فقط نوع چالش آن مشخص است و در حال حاضر قابل فعال سازی و انجام نیست و بیشتر جنبه ها اطلاع رسانی و آماده سازی بازیکنان برای رویارویی با چالش هایی است که در روزهای آینده فعال خواهند شد.

 

نکته مهم: در این چالش های جدید، خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز است که با آن میزان جوایز و تروفی های کسب شده از هر پیروزی در چالش افزایش چشمگیری خواهد داشت.

آخرین مطالب