گلد پس چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ساختمان ها یکی از ارکان اصلی بازی که از ابتدا با آن سر و کار داریم، ساختمان های بازی هستند. این سازه ها می تو

توسط ATSHNEWS در 26 آبان 1400

ساختمان ها

یکی از ارکان اصلی بازی که از ابتدا با آن سر و کار داریم، ساختمان های بازی هستند. این سازه ها می توانند تدافعی و منشاء باشند. سازه های دفاعی نقش اساسی در دفاع از دهکده در زمان حمله دشمن دارند و می توانند با نیروهای متخاصم مبارزه کنند و آنها را نابود کنند. این ساختمان ها در ابتدا مانند توپ و کماندار بسیار ساده هستند اما رفته رفته مانند برج های جهنم و توپخانه عقاب بسیار قدرتمند و کشنده می شوند که خسارات سنگینی به دشمن وارد می کنند. تاون هال که ساختمان اصلی کل بازی است و تخریب آن باعث شکست دهکده می شود، از سطح دوازدهم به بعد دارای سلاح است و می تواند مستقیماً با دشمن درگیر شود. ساختارهای مبدا نیز نقش مهمی دارند. با تولید اکسیر ارغوانی و طلایی و اکسیر مشکی و نگه داشتن آنها باعث رونق کل روستا می شوند.

نیروها و طلسم ها

نیروی کار برای جنگ با روستاهای دیگر و شرکت در جنگ قبیله ای مورد نیاز است. نیروها در پادگان آموزش دیده و آماده نبرد هستند با ارتقای پادگان می توان انواع مختلف نیرو را بازگشایی کرد. همه نیروها در ساختمانی به نام کمپ مستقر هستند. ارتقاء کمپ می تواند تعداد نیروهای مورد نیاز برای حمله را افزایش دهد. علاوه بر این، ساختمانی به نام آزمایشگاه می تواند سطح و قدرت نیروها را افزایش دهد. اکسیر بنفش برای ارتقا و استفاده از نیروهای معمولی مورد نیاز است، اما انواع دیگر که با نام دارک سولجر شناخته می شوند و در بلک بارکس تولید می شوند، برای آموزش و ارتقاء به دارک اکسیر نیاز دارند.

این طلسم به عنوان پشتیبان نیروها عمل می کند و می تواند آنها را در هنگام نبرد تقویت کرده و سلامت آنها را تقویت کند. طلسم ها در اسپل فکتوری ایجاد و ذخیره می شوند. حداکثر طلسم قابل استفاده در نبرد 14 طلسم است (با احتساب طلسم قلعه قبیله). طلسم ها نیز مانند نیروها دو نوع ساده و تیره دارند. رایج ترین طلسم ها برای پشتیبانی از نیروهای خود و اشغال فضای بیشتر استفاده می شود، اما بیشتر طلسم های تاریک برای آسیب رساندن به دهکده دشمن و اشغال فضای کمتر طراحی شده اند.

قبیله

در ابتدای بازی یک ساختمان مخروبه در گوشه نقشه وجود دارد. با تعمیر آن می توانید به یکی از جوامع بازی به نام قبیله ها بپیوندید. با پیوستن به قبیله، بازیکن می تواند در فعالیت های گروهی مانند جنگ های قبیله ای، چالش ها و بحث های چند نفره و لیگ شرکت کند. این قبیله توسط شخصی به نام رئیس اداره می شود. رهبر کسی است که قبیله را ایجاد می کند اما می تواند استعفا دهد و به هر که می خواهد بدهد. رهبر افرادی را به عنوان دستیار برای مدیریت بهتر قبیله انتخاب می کند. به این افراد معاون گفته می شود و توانایی راه اندازی جنگ و بیرون راندن مردم و انجام کارهای مختلف را دارند. کهنه سربازان افراد طبقه متوسطی هستند که مدتی را در قبیله گذرانده اند و توانایی های محدودی مانند اخراج اعضای عادی دارند. اعضای عادی پایین ترین طبقه قبیله هستند که هیچ اختیاری در قبیله ندارند و تازه وارد قبیله هستند. جنگ قبیله ای یک فعالیت گروهی است که افراد قبیله ای در آن شرکت می کنند. رهبر یا معاون آن می تواند با حضور افراد منتخب جنگ را آغاز کند. در این جنگ دو قبیله با هم روبرو می شوند. یک روز برای آمادگی است و روز دیگر برای جنگ. در روز نبرد، شرکت کنندگان در جنگ می توانند دو حمله انجام دهند. در بهترین حالت، یک بازیکن می تواند شش ستاره برای قبیله خود کسب کند. قبیله ای که بیشترین ستاره یا بالاترین میزان تخریب را داشته باشد برنده می شود. در آپدیت اکتبر 2018 قابلیت دیگری به نام تریبال وار لج به بازی اضافه شد. در این لیگ هشت طایفه در هفت روز با هم مبارزه می کنند و قبایلی که بهترین عملکرد را در گرفتن ستاره و درصد دارند به رده بالاتر و قبایل پایین که بدترین عملکرد را دارند در رده پایین قرار می گیرند. با شرکت در لیگ علاوه بر کسب منابع می توانید مدال لیگ را کسب کنید و با مدال لیگ کالای جادویی خریداری کنید.

خرید گلد پس کلش اف کلنز

خرید پاس گلد کلش اف کلنز برای بازی خرید الماس کلش اف کلنز

بازی محبوب کلش آف کلنز که نیازی به معرفی ندارد و اکثرا آن را بازی کرده اند و اگر بازی نکرده باشند در مورد آن زیاد شنیده اند. این بازی سبکی استراتژیک دارد و در آن شما رهبر دهکده ای می شوید که باید از دل زمین طلا و اکسیر بگیرید و با استفاده از آن ها خط دفاعی بسازید و با نیروها مبارزه کنید. شما از نیروهای جنگی برای مبارزه با قبایل دیگر استفاده می کنید و در صورت پیروزی، علاوه بر مقدار منابعی که از دشمن می گیرید، مقداری نیز به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. برای سرعت بخشیدن به موارد ذکر شده در بالا می توانید کلش اف کلنز جم را خریداری کنید. در زیر به معرفی یکی از پکیج های مربوط به این بازی می پردازیم.

حالا میرسیم به نقش پاس طلایی کلش اف کلنز! با خرید این پک می توانید هم سرعت ساخت نیرو، دفاع و حفر زمین را برای یافتن منابع افزایش دهید و هم میزان پاداشی که در هر نبرد دریافت می کنید را چند برابر کنید.

 

همچنین ساخت دیوار، ارتقاء خط دفاعی، ساخت ساختمان های مختلف در دهکده و هر کار دیگری که نیاز به صرف طلا و اکسیر داشته باشد هزینه کمتری خواهد داشت، بنابراین می توانید هزینه بیشتری را برای بازی صرف کنید، می توانید منابع بیشتری را برای ارن صرف کنید. ، برای ساخت و ارتقای دهکده خود کمتر هزینه کنید و در زمان کمتری از تمام منابع و افراد خود بیشترین بهره را ببرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن