گلد پس چقدر اعتبار دارد؟

وقتی دوره آزمایشی رایگان شما به پایان می رسد، به طور خودکار برای ادامه اشتراک گ از شما کسر می شود، مگر اینکه 2

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

وقتی دوره آزمایشی رایگان شما به پایان می رسد، به طور خودکار برای ادامه اشتراک گ از شما کسر می شود، مگر اینکه 24 ساعت یا بیشتر قبل از پایان دوره آزمایشی رایگان، تمدید خودکار را لغو کنید. وقتی دوره آزمایشی رایگان شما به پایان می رسد، به طور خودکار برای ادامه اشتراک گلد پس  از شما کسر می شود، مگر اینکه 24 ساعت یا بیشتر قبل از پایان دوره آزمایشی رایگان، تمدید خودکار را لغو کنید.

اعتبار کارت طلایی چقدر است؟

کارت طلایی از روز عضویت یا تمدید خودکار به مدت یک ماه اعتبار دارد. مزایای گلد پس (200 سی سی، امکان دریافت هدایای تور اضافی، و غیره) که خارج از دوره اعتبار یک ماهه است، تا زمان بازنشانی روزانه (6:00 صبح UTC یا 11:00 PDT/10) معتبر خواهد بود: 00 PM PST) پس از انقضا.

پس از اشتراک می توانید از گلد پس استفاده کنید. در صفحه وضعیت اشتراک سیستم عامل دستگاه خود می توانید بررسی کنید که دوره اعتبار به پایان می رسد. در صفحه وضعیت اشتراک سیستم عامل دستگاه خود می توانید بررسی کنید که دوره اعتبار به پایان می رسد. تمدید خودکار به شما امکان می دهد با تمدید خودکار اشتراک هر ماه پس از پایان دوره اعتبار یک ماهه، از خدمات گلدپس لذت ببرید. این به شما امکان می دهد به استفاده از همان گلد پس ادامه دهید. اگر نمی‌خواهید اشتراک خود را ادامه دهید، باید 24 ساعت یا بیشتر قبل از پایان دوره آزمایشی رایگان، تمدید خودکار را لغو کنید. سپس در پایان دوره آزمایشی رایگان هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

با دنبال کردن این مراحل می توانید وضعیت اشتراک خود را بررسی کنید.

1.      روی نماد Play Store در دستگاه خود ضربه بزنید.

2.      روی حساب Google خود در فروشگاه Play ضربه بزنید.

3.      روی پرداخت ها و اشتراک ها ضربه بزنید.

4.      روی اشتراک ها ضربه بزنید.

5.      وضعیت اشتراک را با ضربه زدن به Mario Kart Tour بررسی کنید.

 

با دنبال کردن این مراحل می توانید وضعیت اشتراک خود را بررسی کنید.

آخرین مطالب