کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش گلد پس بازی کلش آف کلنز

کاهش هزینه بارگیری تله ها و ایکس بی: شارژ تله ها به صورت گروهی و متوسط ​​و همچنین شارژ ایکس بی در هر شات به صو

توسط ATSHNEWS در 26 آبان 1400

کاهش هزینه بارگیری تله ها و ایکس بی: شارژ تله ها به صورت گروهی و متوسط ​​و همچنین شارژ ایکس بی در هر شات به صورت گروهی و به طور متوسط ​​حدود 70 درصد کاهش یافته است.

تغییرات حجم مخزن: یکی از استراتژی هایی که مردم برای به دست آوردن سپر استفاده کردند، کنار گذاشتن تان هال بود، اما سوپرسل همیشه عصبانیت و انزجار خود را از این موضوع ابراز می کرد تا اینکه سرانجام این استراتژی را در یک به روز رسانی جدید اعلام کرد. تان هال، نه تنها شیلد را می گیرد، بلکه تان هال نوعی منبع است و به جای 1000 طلا و اکسیر داخل آن، در روستایی که مثلاً صد هزار طلا و اسکی باز و هزار است. دارک اکسیر، از این پس 20000 گلد پس و 20000 اکسیر در تان هال قرار می گیرد و حجم مخازن منابع از 25000 به 20000 افزایش می یابد.

در نتیجه اگر مخزن دارک اکسیر آخرین سطح آن باشد، مقدار دارک اکسیر موجود در تانک دارک اکسیر 180000 و مابقی یعنی 20000 در تاون هال و اکسیر در هر مخزن 2 عدد می باشد و در مجموع یعنی 4 تانک طلا یا اکسیر می شود 8 میلیون که در تان هال نیز 2 میلیون طلا و 2 میلیون اکسیر در خود جای می دهد که در نتیجه طلا یا اکسیر کل روستا 10 میلیون می شود.

- افزایش جوایز لیگ: از این پس، پاداش فقط به حملاتی تعلق می گیرد که بیش از 50 درصد را نابود کنند و پاداش این تخریب تنها 80 درصد مجموعه است و افراد 100 درصد پاداش دریافت می کنند که بیشتر از آن است. 70 درصد آنها را می توان نابود کرد. بنابراین، مانند قبل، نمی توانید با ضربه زدن به یک سالن برنزه کردن ساده، پاداش کامل مشخص شده را دریافت کنید.

لول 9 ویزاردز توور: همانطور که گفتیم، علاوه بر افزودن یک آیتم دفاعی جدید، آیتم های قبلی ارتقاء بیشتری یافته اند، از جمله برج جادوگر سطح 9.

- ارتقاء آزمایشگاه: تان هال جدید قطعاً به نیروهای قوی تری نیاز دارد که به آزمایشگاه قوی تری نیز نیاز دارد.

امکان طلسم: طلسم دوون فقط برای کلنی های سطح 4 به بالا خواهد بود و فقط یک طلسم قابل درخواست و دریافت است و اکنون علاوه بر سرباز، کلنی ها نیز در طلسم شریک و کمک کننده خواهند بود.

- تغییرات زمان آماده سازی در کلن: زمان مربوطه در آپدیت جدید نسبت به قبلی یک ساعت کاهش یافته و از 24 ساعت به 23 ساعت تغییر یافته است.

تغییرات مربوط به هیلر  که یکی از نیروهای استراتژیک در هنگام حمله است، در آپدیت جدید به نیروهای دیگر نزدیک می شود. همچنین، استراتژی خوب قبلی استفاده از چندین شفا دهنده بر روی یک ملکه کماندار دیگر جواب می دهد و با افزایش تعداد شفادهنده ها، ضریب خاصی از عملکرد آنها کاسته می شود.

آخرین مطالب