کاربرد و مزایای استفاده از شیشه شیر اونت چیست؟

شیشه شیر های برند اونت یکی از بهترین و مناسب ترین شیشه شیر های موجود در بازار هستند که به دلیل برخورداری از وی

توسط ATSHNEWS در 27 خرداد 1400

شیشه شیر های برند اونت یکی از بهترین و مناسب ترین شیشه شیر های موجود در بازار هستند که به دلیل برخورداری از ویژگی هایی همچون برخورداری از قابلیت آنتی کولیک، برخورداری از سری مناسب و سیلیکونی که شباهت بسیار زیادی به سینه مادر دارد و.... در دسته محبوب ترین شیشه شیر های موجود در بازار قرار می گیرد که در ادامه قصد داریم اطلاعات کامل تری در خصوص شیشه شیر اونت، مزایا و ویژگی های مصرف آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ffcvmjehry7t3r63yhbdx gvzmnnnnnncsdlslwwslkwef تاثیر شیشه شیر ها در سلامت کودک به چه صورت است؟ + معرفی شیشه شیر اونت

کیفیت شیشه شیری که خریداری می کنید بسیار مهم است چرا که به تغذیه کودکان مربوط می باشد. نوزاد که توانایی نوشیدن ندارد پس باید وسیله ای باشد مثل سینه مادر، تا بتواند شیر را از آن بمکد. توانایی مکیدن به طور غریزی در نوزاد وجود دارد بنابراین از این راه تغذیه می کند‌‌.

اگر شما برای پرسیدن این که چه شیشه شیری برای نوزاد مناسب تر است به پزشک مراجعه کنید، معمولا شیشه شیر اونت به شما پیشنهاد خواهد شد. برند اونت یک برند معروف و جهانی است که شیشه شیر های تولیدی توسط آن، دارای قابلیت آنتی کولیک هستند‌. علاوه بر قابلیت آنتی کولیک بودن خواص دیگری هم دارند که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

کاربرد و مزایای استفاده از شیشه شیر اونت چیست؟

همان طور که کمی قبل تر گفتیم شیشه شیر های اونت دارای خاصیت آنتی کولیک هستند که این قابلیت جزو مهم ترین مزیت های این شیشه شیرها می باشد. اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که کولیک چگونه ایجاد می شود؟ جواب به این صورت است که وقتی نوزاد مشغول شیر خوردن است مقداری هوا را وارد دهان و بعد معده خود می کند و چون سیستم گوارشی قوی ندارد نمی تواند هوا را از راه دهان خارج کند بنابراین آن هوا تبدیل به نفخ شکم و کولیک معده خواهد شد. اما برند فیلیپس اونت شیشه شیر ها را به گونه ای طراحی کرده که هوای بسیار ناچیزی وارد دهان نوزاد شود و دیگر دل درد رخ ندهد.

مزیت دیگر که باز هم بسیار مهم است سر شیشه های از جنس سیلیکون درجه یک می باشد. این سر شیشه ها هم ضرری برای نوزاد ندارند هم مقاوم هستند و هم حالت خروجی شیر بهتری دارند‌. متاسفانه در گذشته سر شیشه ها از جنس پلاستیک و بسیار ضعیف بود ک بعد از مدت کوتاهی پاره و یا فاسد می شد. اما برند اونت به راحتی این مشکل را حل کرد.

بسیاری از مادران نگران این موضوع شده بودند که نوزادان آن ها شیشه شیر را پس می زند. علت این امر این بود که کودک به راحتی متوجه تفاوت سر شیشه و سینه مادر می شد. برند فیلیپس اونت سر شیشه ها را به گونه ای ساخت که بسیار شبیه سینه مادر باشند و کودک متوجه تفاوت زیادی نشود.

طراحی آرگونومیک شیشه شیرها هم یکی دیگر از مشکلاتی بود که برند فیلیپس اونت آن را بر طرف کرد. با این طراحی کودکان به راحتی می توانستند شیشه شیر را در دست خود بگیرند.

شیشه شیر اونت چگونه قیمت گذاری می شود؟

قیمت گذاری شیشه شیر ها به دو عامل بستگی دارد یکی از این عوامل سایز شیشه شیر و دیگری جنس آن است. شیشه شیر ها در دو جنس طلقی و پیرکس وارد بازار می شوند که قاعدتا جنس پیرکس گران تر خواهد بود.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن