همه چیز در مورد گلد پس بازی معروف کلش آف کلنز

ما کلش اف کلنز را با آیتم ها، سربازان، جوایز و جوایز مختلف در هر فصل ارائه می دهیم. کلش آف کلنز در اصل یک بازی

توسط ATSHNEWS در 26 آبان 1400

ما کلش اف کلنز را با آیتم ها، سربازان، جوایز و جوایز مختلف در هر فصل ارائه می دهیم. کلش آف کلنز در اصل یک بازی رایگان است، اگرچه به شما امکان خرید را نیز می دهد تا با دسترسی به آیتم های پولی، مهارت های بازی خود را بهبود ببخشید. گلد پس را می توان ارزان ترین روش خرید درون بازی دانست.اگر از کاربران کلش اف کلنز هستید با ما همراه باشید تا مزایا، آموزش های اولیه و نکات کاربردی بلیط را به شما ارائه دهیم.

آیا بلیط طلایی کلش آف کلنز ارزش خرید دارد؟

چرا گلد پس یا گلدن تیکت؟

یکی از مزایای خرید گلد پس پاداش بزرگی است که برای شما به ارمغان می آورد. مانند تغییر ماهانه در ظاهر شخصیت های شما. علاوه بر این، جوایز در دسترس برای صاحبان بتل پست عبارتند از:

 31 + 11 نکته برای زنده ماندن در روستای رزیدنت اویل کمک سریع به سربازان (به دوستان سوپرسل شما) با صرف تنها 1 جم برای گروهی از نیروها، باید زمان و منابع کمتری صرف کنید و سربازان، قهرمانان و قهرمانان را ارتقا دهید. سازه ها باعث افزایش ظرفیت سلامتی سربازان و ترمیم و افزایش اثربخشی طلسم با منابع کمتر و در مدت زمان کوتاه تری قابلیت بانک فصل برای نگهداری 25 میلیون طلا، 25 میلیون واحد اکسیر (معمولی) و 250000 واحد اکسیر سیاه لیست قیمت های جدید را منتشر کنید.

تکلیف کسانی که در فصل پرفروش گلدپس خریدن چیست؟

وقتی امتیاز شما به حد نصاب رسید، پاس گلد آزاد خواهد شد. ممکن است در اواسط فصل اتفاق بیفتد. به عبارت دیگر، شما فقط می توانید برای کسری از فصل پاس طلا داشته باشید. باید بدانید که اعتبار گلد سو فقط برای فصلی که در آن خریداری شده است معتبر است.

با 24 ساعت باقی مانده از هر فصل، طلا از فروشگاه برداشته می شود و سپس برای خریدهای درون بازی از طریق صفحه چالش فصلی در دسترس خواهد بود و دقیقا به مدت 1 ماه در تقویم رسمی باقی می ماند. به این معنی که فصل جاری 28 روز در فوریه و 31 روز در ماه مارس است. این در مورد آسان تر کردن پردازش پرداخت های درون برنامه ای در مناطق زمانی مختلف در سراسر جهان است.

 

به یاد داشته باشید که می توانید تا 8 سکه طلا را نگه دارید و تا زمانی که آنها را فعال کنید یا تحویل دهید، در شناسه سوپرسل شما نگهداری می شود. همچنین خریدها به حساب مرتبط با شناسه سوپرسل که با آن وارد فروشگاه سوپرسل شده اید، واریز می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن