همه چیز درباره بلیت کلش اف کلنز گلد پس

در این پست می خواهیم توضیح کاملی در مورد پاس گلد که به بلیت طلایی در چالش های فصلی کلش اف کلنز معروف است بپردا

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

در این پست می خواهیم توضیح کاملی در مورد پاس گلد که به بلیت طلایی در چالش های فصلی کلش اف کلنز معروف است بپردازیم.

با ما همراه باشید تا از همه چیز درباره کارت طلایی و چالش های فصلی بازی محبوب و دوست داشتنی کلش آف کلنز مطلع شوید.

همانطور که می دانید یکی از نقاط قوت بازی اجرای چالش های بین قبیله ها و بازیکنان است.

تا به حال در قسمت بین قبیله ای (کلن) این انتظار تا حدودی برآورده شده است.هر بازیکن تشویق می شود تا بر اساس پاداش هایی که در جلسات روزانه، ماهانه و فصلی دریافت می کند، در چالش های جدید شرکت کند.

چالش ها

برای شروع چالش دیگر نیازی به عضویت در قبیله و مدیر کلن نیست.

به گلد پس کلش اف کلنز برسید.

در آپدیت جدید چالش های جدید به دو دسته سطح طلایی و سطح نقره ای تقسیم می شوند که در این صورت برای رسیدن به سطح طلایی نیاز به داشتن کارت طلایی (بلیت طلایی) کلش اف کلنز دارید.

تفاوت اصلی و قابل توجه بین سطح نقره ای و سطح طلایی افزایش قابل توجه جوایز موفقیت در هر نبرد است که می توانید با خرید یک کارت طلایی کلش اف کلنز در هر بار چالش یا برنده شدن در یک کلش آف چالش، آن را خریداری کنید.

اگر شما هم از علاقه مندان به بازی کلش اف کلنز هستید و می خواهید برای بازی خود جم بخرید با مراجعه به قسمت خرید بازی کلش اف کلنز در سایتی معتبر، می توانید تمامی جم های مورد نظر خود را برای بازی خود خریداری کنید. و از بازی استراتژی بیشتر گت کلش اف کلنز لذت ببرید.

چند سوال متداول در مورد کلش اف کلنز:

تفاوت بین کارت طلایی چیست؟

با توجه به سوالات متعدد برخی از بازیکنان در مورد تفاوت این عبارات، باید به این نکته اشاره کنیم که هر سه این عبارات دارای یک معنی هستند و بر اساس ترجمه گلد، نام های مختلفی برای آنها گذاشته شده است. مانند کارت طلایی، پاس گلد یا پاس گلد کلش اف کلنز و ... که به بررسی کامل آن ها می پردازیم.

نحوه فعال سازی پاس طلا یا بلیط طلایی بازی کلش اف کلنز

برای خرید کارت طلایی (پست طلایی) بازی کلش اف کلنز می توانید با مراجعه به قسمت خرید جم بازی کلش اف کلنز، بلیط طلایی کلش اف کلنز را خریداری کرده و برای حساب کاربری خود فعال کنید.

آخرین مطالب