همه چیز درباره بزرگترین آپدیت گلد پس کلش اف کلنز

بازی کلش اف کلنز این روزها جای خود را در بین جوانان و همچنین افراد مسن باز کرده است و صحبت از تان هال، اتک، هی

توسط ATSHNEWS در 26 آبان 1400

بازی کلش اف کلنز این روزها جای خود را در بین جوانان و همچنین افراد مسن باز کرده است و صحبت از تان هال، اتک، هیرو و در هر گوشه ای به گوش می رسد!

مدتی است که آن دسته از افرادی که مدت زیادی است این بازی را انجام می دهند و به مراحل پایانی بازی رسیده اند (همه عناصر کاملاً به روز هستند) این بازی برای آنها خسته کننده شده و انگیزه ای برای بازی (و در نتیجه هیچ انگیزه ای برای خرید جم با هزینه سوپرسل نداشتند تا اینکه بزرگترین به روز رسانی کلش اف کلنز تا به امروز منتشر شد.

همانطور که می دانید همه چیز در این بازی به تان هال بستگی دارد، بنابراین با معرفی تان هال 11 کوله ای از ویژگی های جدید وارد بازی شده است که از مهمترین آنها می توان به قهرمان ها و یک آیتم دفاعی جدید و قدرتمند اشاره کرد. انتظار می رفت با ورود تان هال یازده و به تبع آن ساختمان جدید دفاعی و همچنین افزایش تعداد دیگر عناصر دفاعی (مانند برج کمانداران ...) سطح زمین روستا افزایش یابد. در نتیجه این افزایش فضا قطعا حمله بیشتر طول می کشد و بنابراین زمان حمله نسبت به قبل 30 ثانیه افزایش می یابد.

یکی دیگر از تغییرات مهم در وضعیت پدافندی روستا که در آپدیت جدید برای رفع برخی از مشکلات مربوط به سپر قول داده شده، ایجاد سامانه پدافندی جدید به نام گارد است.

این کار مانع از حمله دشمنان به دهکده شما می شود اما برای مدت محدودی است و در عوض می توانید به هر تعداد دهکده که می خواهید حمله کنید. گارد پس از آفلاین بودن، زمانی که سپر ندارید یا زمانی که سپر شما تمام می شود، به طور خودکار فعال می شود، اما می توانید به طور خودکار آن را غیرفعال کنید.

این سیستم دفاعی برای حل یکی از مشکلات اصلی بازی ایجاد شده است: در حین بازی، اگر به دلیل چیز دیگری و همچنین به دلایل ناخواسته مانند قطع اینترنت، بازی را حتی برای مدت کوتاهی ترک کنید. دیگران ممکن است به شما حمله کنند و به شما آسیب برسانند. در مورد گلد پس کلش آف کلنز بیشتر بدانید.

اما اکنون که به هر دلیلی باید آفلاین شوید، گارد مانند یک سپر از دهکده شما محافظت می کند، اما برای مدت زمان محدود. این سیستم دفاعی کاربردی از دو طریق قابل دستیابی است:

1- با دادن 10 مربا فقط یک بار در روز می توانید 2 ساعت نگهبانی بگیرید.

2- نگهبان رایگان هر 24 ساعت به شرح زیر اهدا می شود:

1-2- برای لیگ قهرمانان به پایین روزی 15 دقیقه

2-2- برای تایتان 3، یک ساعت

3-2- 2 ساعت برای تایتان

4-2- برای لیگ تایتان وان و لجندری روزانه 3 ساعت به هر دهکده اختصاص داده شده است.

در گذشته، اگر مدت زیادی آنلاین بودید، بازی شما را مجبور به ترک زمین می کرد، اکنون سیستم پرسونال بریک به این صورت عمل می کند:

 

پس از سه ساعت آنلاین بودن بدون وقفه، بازی شما را به مدت 6 دقیقه آفلاین می کند. اگر در این مدت مورد حمله قرار گرفتید و سپر دریافت نکردید، بازی به شما 15 دقیقه فرصت می دهد تا آیتم های دفاعی خود را پاک کنید (لود به صورت ایکس- بو اند بومبز) و دوباره به شما شلیک می کند تا دوباره به شما حمله کند. این ویژگی به بازی اضافه شد تا ربات های بی شماری را که امروز برای تقلب در بازی طراحی شده اند، را از بین ببرد. 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن