نمای کلی گلد پس کلش آف کلنز

کلش اف کلنز (کلش آف کلنز) محبوب ترین بازی تولید شده توسط کمپانی سوپرسل می باشد که اولین بار در سال 2012 معرفی

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

کلش اف کلنز (کلش آف کلنز) محبوب ترین بازی تولید شده توسط کمپانی سوپرسل می باشد که اولین بار در سال 2012 معرفی شد و توانست به سرعت به محبوب ترین بازی سبک استراتژیک در بین طرفداران این دسته تبدیل شود. بازی در دنیایی تخیلی اتفاق می افتد که در آن بازیکن به عنوان رئیس دهکده عمل می کند. در این عنوان بازیکن باید برای ساخت و ارتقای دهکده خود از منابعی مانند اکسیر، طلا و الماس به نام جم استفاده کند. برای جمع آوری طلا و اکسیرهای مختلف می توانید از معادن خود و غنیمتی که با حمله به روستاهای دیگر به دست می آورید استفاده کنید.

شما باید برای ارتقای سطح بازی خود به قبایل دیگر حمله کنید و آنها را شکست دهید تا بتوانید از غارت آنها بهره مند شوید. همچنین باید دژهایی بسازید و نیروهای خود را ارتقا دهید تا در هنگام حمله قبایل دیگر آسیبی نبینید و بتوانید منابع خود را حفظ کنید.

طلا بعد از کلش اف کلنز

اگر از علاقه مندان به بازی های آنلاین موبایل هستید، مطمئنا بتل فرانت را می شناسید: با انجام ماموریت های روزانه و هفتگی آن می توانید جوایز مختلفی مانند پوسته های قهرمان، آیتم های جادویی، منابع، پاورآپ های مختلف و غیره را به دست آورید.

 خرید گلد پس کلش اف کلنز

نکات مهم قبل از خرید گلد پس:

پس از ثبت سفارش حتما برای ارسال کد سوپرسل با پشتیبانی تماس بگیرید. این محصول مستقیماً در حساب کاربری شما خریداری می شود. مطمئن شوید که حساب بازی خود را به سوپر سل مرتبط کرده اید. برای ثبت سفارش، به ایمیل یا رمز عبور حساب کاربری گوگل یا فیسبوک نیاز دارید.

همه چیز درباره چالش های فصلی کلش اف کلنز

 

چالش ها و ماموریت های روزانه برای دریافت جوایز ویژه همیشه یکی از محبوب ترین ایده ها برای کاربران کلش اف کلنز بوده است که امیدوار بودیم با معرفی بازی کلن محقق شود اما بنا به دلایلی سوپرسل فقط یک بار در ماه این رویداد را برگزار می کند. اکنون، با معرفی بخش جدید چالش های فصلی که در آپدیت آوریل 2019 برگزار می شود، همه چیز متفاوت خواهد بود. در این بخش نه تنها می توانید از جوایز هیجان انگیز به صورت روزانه لذت ببرید، بلکه می توانید از پوسته های قهرمان ماهانه نیز لذت ببرید! برای آشنایی بیشتر با چالش های فصلی کلش اف کلنز با ما همراه باشید...

آخرین مطالب