نحوه گرفتن گلد پس رایگان در بازی کلش آف کلنز

کسانی که بلیت طلایی کلش اف کلنز را داشته باشند، می توانند در هر فصل جایزه های زیادی به دست آورند، اما در بیشتر

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

کسانی که بلیت طلایی کلش اف کلنز را داشته باشند، می توانند در هر فصل جایزه های زیادی به دست آورند، اما در بیشتر پست ها راهنمایی ها بر مبنای این بوده است که شما باید پول بپردازید، اما روش رایگانی نیز برای این کار وجود دارد ما در  ادامه این مطلب  به نحوه دریافت بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان خواهیم پرداخت.

در بازی کلش آف کلنز در ابتدای هر ماه جدید یک چالش جدید اتفاق می افتد، دست اورد های این چالش بعضی از آیتم های زیبا جادویی و منابع برای هر بازیکنی که در چالش ها شرکت می کند. کامل کردن هریک از چالش های کلش آف کلنز کار سختی نمی باشد. جایزه واقعی برای کسانی است که یک بلیط طلایی کلش اف کلنز در هر فصل به دست می آورد. در این راهنما روش هایی را به شما نشان خواهم داد که می توانید بلیط کلش آف کلنز رایگان را بدون این که پولی بپردازید، دریافت کنید، نیازی به کارت اعتباری یا پول هم ندارید..

جایزه های بلیط طلایی کلش آف کلنز

اول از همه شما برای چه این گلد پس کلش آف کلنز طلایی را می خواهید؟ بسیار خوب، بلیط نقره ای ( که هر بازیکن به صورت اتوماتیک دارد) به شما یک سری جوایز کوچک تر نسبت به بلیط طلایی کلش آف کلنز خواهد داد. که این کارت ها در بانک پیگی که بانک هر فصل نامیده می شود، در آخر ماه قرار می گیرد. خرید بلیط طلایی کلش آف کلنز به شما تعداد زیادی از آیتم های جادویی خواهد داد که ارزش آن ها حدود ۲۵۰ دلار خواهد بود! علاوه برای آن یک پوست برای یکی از قهرمان هایی که بی نظیر می باشد و تنها در این عرصه از رقابت ها می باشد، عرضه شده است. برای مثال هیچ راهی برای به دست آوردن زره گلادیاتور برای باربارین کینگ از فصلی که در آوریل ۲۰۱۹ منتشر شده است وجود ندارد.

همه ی این بلیط های طلایی کلش آف کلنز زیبا می باشند، اما سوال اینجاست که چه اتفاقی برای شما می افتد اگر نتوانید برای این بازی پول بپردازید؟ آیا روش های دیگری برای این که این ها را به دست آورید، وجود ندارد؟ چگونه می توانیم بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان را تهیه کنیم؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن