نحوه دریافت گلد پس در کلش اف کلنز

از آوریل 2019، سوپرسل برخی از بهترین ارزش هایی را که می توانید در یک بازی موبایل با گلد پس خریداری کنید، به با

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

از آوریل 2019، سوپرسل برخی از بهترین ارزش هایی را که می توانید در یک بازی موبایل با گلد پس خریداری کنید، به بازیکنان کلش آف کلنز ارائه کرده است. مشابه نحوه عملکرد Season Pas در بازی‌هایی مانند بتل گذر فورتنایت،، گلد پس برای خرید گلد پس و تکمیل چالش‌های مجموعه هفتگی و همچنین چالش‌های روزانه به شما جوایزی در بازی ارائه می‌دهد.

پس از رسیدن به آستانه‌های خاصی، این امتیازها به امتیازهایی اضافه می‌شوند که قفل پاداش‌ها را باز می‌کنند. به عنوان مثال، اگر یک معجون سازنده برای رسیدن به 200 امتیاز و یک معجون تحقیقاتی برای رسیدن به امتیاز 260 در دسترس باشد، پس از رسیدن به 200 امتیاز، معجون سازنده را دریافت خواهید کرد و برای دریافت معجون تحقیق فقط به 60 امتیاز دیگر نیاز خواهید داشت.

جوایز طبقه طلایی برای کارآمد کردن دهکده‌های شما تا حد امکان معجزه می‌کنند، زیرا از طریق آزمایشگاه، آموزش نیروها در پادگان‌ها و ساخت و ساز با سازندگان، به تحقیقات شما کمک می‌کنند. این افزایش ها نشان دهنده کاهش زمان صرف شده برای تکمیل آنها و کاهش هزینه است. در حداکثر افزایش، این مزایا کاهش 20 درصدی در هزینه های زمان و منابع ایجاد می کند. همچنین یک ردیف رایگان وجود دارد که همه بازیکنان می‌توانند آن را دریافت کنند، بنابراین بازیکنانی که به صورت رایگان بازی می‌کنند، برخی از چیزهای خوب را از دست نخواهند داد.

 

یک جایزه نهایی نیز در قالب یک پوسته قهرمان انحصاری برای کسانی که پاس را کامل می کنند در دسترس است، که می توانید با رفتن به جایگاه آنها و فشار دادن دکمه "تغییر پوست" به قهرمان خود اضافه کنید. ارزش 4.99 دلار در ماه خیره کننده است و هر کسی که در مورد کلش اف کلنز خود جدی است باید خریدی را در نظر بگیرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن