منبع آب

منبع آب همانطور که می دانید افت فشار آب از دغدغه‌ های مردمان به جهت فصول گرم سال اس

توسط ATSHNEWS در 20 شهریور 1400

منبع آب

همانطور که می دانید افت فشار آب از دغدغه‌ های مردمان به جهت فصول گرم سال است؛ به جهت حل قطعی خلل آب، تهیه و تنظیم مخزن ذخیره آب یک فعالیت تماما اضطراری است. عدم استعمال از مخزن آب و اتصال مستقیم پمپ به کنتور مشکلات زیادی به جهت شما دوستان خوب تولید می کند.

متاسفانه بعضی از شهروندان بدون استفاده از منبع آب ، پمپ را مستقیم به نتورک آب شهری متصل می‌کنند؛ نصب مستقیم پمپ آب روی کنتور، بدون به کار گیری از منبع آب علاوه بر این که غیر رسمی است، سبب ساز به مشکلات زیادی مثل مشکل در کارایی کنتور، ثبت آب‌ بهای چندین برابری و همچنین مکش این پمپ ها سبب محروم ‌شدن مجتمع‌های ساختمانی همسایه از فشار طبیعی آب شهری و یا حتی قطعی آب آنان می ‌شود.

آنتی یا این که ضد جلبک بودن منبع آب

همانطور که در خصوص منبع آب سه لایه گفته شد، عکس العمل نور خورشید و یا هر نوری حساس آب سبب ساز رشد جلبک و در عاقبت تغییر و تحول در سرانجام رنگ، بو و طعم گرفتن اب می شود. ناگفته پیداست که نوشیدن و مصرف چنین آبی برای سلامتی بسیار مضر بوده و باعث عوارض خطرناکی می شودلازم می باشد که منبع آب خاصیت ضدجلبکی داشته باشد تا آب جلبکی نشده و سلامتی مصرف کننده به خطر نیفتند.

 اشکال منبع آب

در فی مابین اشکال مخازن آب و همینطور مخازن پلاستیکی ذخیره سازی مایعات و مواد شیمیایی موجود در بازار فرمت ها و اشکال زیادی وجود دارند؛ مخازن آب افقی، مخازن اب عمودی، منابع آب مکعبی و مخازن زیرپله، مخازن بیضی. در ادامه توضیح خوا‌هیم اعطا کرد که بنابه علل فنی و هندسی، خرید کردن کدام گونه می تواند تعیین بهتری باشد

منبع آب پلی اتیلن افقی:

مخزن افقی از 70 لیتر تا 10000 لیتر به رخ تک لایه (تک جداره)، سه لایه (سه جداره) و چهار لایه طراحی و ساخت شده است. مخازن افقی عموماً برای نصب در پشت بام ها مورد استفاده قرار می گیرند زیرا اولاً ارتفاع کمی دارا هستند و ثانیاً فشار وارده از سمت آب یا این که مایع ذخیره شده در آن را در مساحت بیشتری پخش می کند

 منبع آب عمودی:

منبع آب عمودی یا این که همان مخزن های آب ایستاده از 80 تا 20000 لیتر و در انواع تک لایه، سه لایه و چهار لایه ایجاد شده و مهیا فروش است. مخازن عمودی ارزان ترین مدل مخازن آب می باشند به همین عامل اگر به دنبال خرید مبداء آب ارزان بها می باشید سفارش می کنیم به لیست بعد ها و ارزش مخازن آب عمودی نیز نگاهی بیندازیداما به شرطی که محدودیتی در رابطه اهمیت ارتفاع نداشته باشید چون عموماً مخازن عمودی یا این که ایستاده طول های بالایی دارند

منبع آب پلی اتیلن مکعبی:

منبع آب مکعبی، به دو دسته مخازن مکعبی افقی و مخازن مکعبی عمودی (مخزن آسان رو) شناخته می شوند و در اکنون حاضر در حجم های 100، 200، 230، 450، 500، 1000، 1500 و 2000 لیتری موجود می باشند. طراحی منحصربه‌فرد به فرد همین مخازن موجب شده می باشد تا بتوان آنها را از باریکترین درب ها عبور دیتا و در فضاهای رشته رشته و ریز نیز قابل نصب باشند

منبع آب پایین پله ای:

منبع آب زیر پله ای قابل کارگزاشتن در فضای زیرپله ها در حجم های 500 لیتر، 1000 لیتر و 1500 لیتر. مزیت تانکر آب زیرپله ای این می باشد که می اقتدار از همگی فضای زیرراه پله استعمال بهینه کردولی ارزش مخازن ذیل شیوه پله ای قیمت بیشتری نسبت به مخازن عمودی و افقی دارد و در صورتی که فضای کافی به جهت کارگزاری آنان وجود ندارد مخازن تحت خط مش پله ای توصیه می شوند.

منبع انبساط:

منبع انبساط به مراد ذخیره سازی حجم آب مازاد که بر اثر گرما ایجاد شده می باشد آیتم استفاده قرار می گیرد و سبب پرهیز از اتلاف انرژی و گرمای آب موتورخانه می شود. در پیشین عمدتاً از مخزن انبساط فلزی استفاده می شود البته به صورت دولایه فوم دار و همچنین چهار لایه فوم دار ساخت و قابل فروش می باشند. منبع انبساط فوم دار که در گونه ی مخازن انبساط گشوده قرار می گیرد.

تانکر آب عمودی در اولویت

در صورتی که فضای کافی به جهت نصب مخزن عمودی دارید پس خوبتر میباشد از مخازن عمودی که قیمت ذیل تری دارا‌هستند به کارگیری نمایید. به تیتر مثال استعمال از یک مخزن کتابی در فضایی که مخزن عمودی نیز قابلیت کارگزاری و استفاده داراست توجیه اقتصادی ندارد.

بهترین مکان و شیوه به جهت خرید مخزن آب

در دکان تاسیسات دات کام به شکل آنلاین می ‌توانید داده ها فنی، ابعاد، ارزش بروز، تصاویر محصولات را تماشا نمایید؛ به این استدلال می توانید ضمن انتخاب بهترین مخزن آب خرید خویش را به ملازم گارانتی و خدمات پس از فروش درب منزل اخذ نماییدهمچنین کارشناسان متخصص کمپانی تاسیسات مهیا ارائه مشاوره‌ های تخصصی به خریداران گرامی هستندلازم به ذکر است شما می ‌توانید علاوه بر خرید اینترنتی به رخ حضوری و تلفنی نیز، از همین مغازه اقدام به خرید نمایید.

منبع : https://tasisat.com/

آخرین مطالب