معایب بازی گلد پس کلش

  شما در قالب این بازی استراتژیک و جذاب به جنگ های قبیله ای پرداخته و از قلعه خود دفاع می کنید. این باز

توسط ATSHNEWS در 26 آبان 1400

 

شما در قالب این بازی استراتژیک و جذاب به جنگ های قبیله ای پرداخته و از قلعه خود دفاع می کنید.

این بازی یکی از پر فروش ترین بازی ها و جذاب ترین بازی های دنیا می باشد.

بر اساس گزارشات مالی منتشر شده ، بازی کلش اف کینز که توسط یک کمپانی فنلاندی طراحی شده است ، روزانه ۶۵۴۰۰۰ دلار برای گردانندگان آن در آمد زایی دارد.

شاید برای شما این سوال پیش آید که این درآمد زایی از چه طریقی انجام می شود ؟! در حقیقت در این نوع بازی های آنلاین شما جهت دریافت یک سری تجهیزات و آپشن های اضافی باید قدری پول خرج کنید و این تراکنش ها کم کم زیاد می شوند …

اکثر محتویات و قابلیت های بازی رایگان و به اصلاح آنلاک و باز هستند اما برای این که قوی تر شوید باید کمی پول خرج کنید تا ابزار آلات هجومی و دفاعی قوی تری خریداری کنید یا اگر به الماس و منابع بیش تری نیاز دارید باید آن را بخرید.

در ادامه تصاویری از فضای این بازی را ماهده می کنید

مضرات بازی گلد پس کلش اف کینز چیست ؟

  1. یاد دادن استراتژی های خاص و محدود:

در این بازی شما به ظاهر فکر می کنید که خلاقیت دارید و بر اساس خلاقیت خود بازی می کنید ولی در حقیقت در زمین سازندگان بازی می کنید و از استراتژی های آنها تبعیت می کنید. پس خلاقیتی در کار نیست بلکه به شما آموزش داده می شود که آنگونه که آنها می خواهند فکر کنید و عمل نمایید.

  1. اهمیت نداشتن کشته شدن سربازان:

برای یک فرمانده حفظ جان سربازان در کنار رسیدن به هدف اهمیت دارد امابرای شما در این بازی مثل یک پادشاه ستمگر فقط رسیدن به منابع دیگران و پیشرفت و کسب امتیاز اهمیت دارد و سربازان بردگان شما برای رساندن شما به اهدافتان هستند.

  1. ترویج خشونت:

این بازی تخم خشونت را در وجود ما و مخصوصا کودکان می کارد.

  1. خراب کردن همه چیز:

شما برای کسب غنایم همه چیز دهکده دشمن را نابود می کنید.

  1. اول خراب کردن سرزمینهای کوچک:

این قانون جنگل است که قوی تر ضعیف تر را نابود می کند. در این بازی هم برای رسیدن به منابع بیشتر باید اول از نابود کردن و غارت سرزمین های کوچکتر شروع کنید تا به موفقیت برسید.

  1. اسمها و علائمی که در این بازی ترویج می شود با نمادهای فراماسونری و اومانیستی و جنگهای صلیبی و شیطان پرستی قرابت زیادی دارد.(در این باره در آینده بیشتر سخن خواهیم گفت)
  2. اصل اساسی این بازی مبتنی بر توسعه طلبی و کشورگشایی و طمع داشتن به اموال دیگران و پیشرفت از طریق غارت دیگران بنا نهاده شده است.
  3. در این بازی معمولاً مثلا به طور رندوم ولی در عمل کاملاً عمدی اعراب در برابر ایرانیان قرار می گیرند و دشمنی را میان آنها تقویت می کند و درگیریهای لفظی در رومها اتفاق می افتد.(در این باره در آینده بیشتر سخن خواهیم گفت)
  4. اتحاد دهکده ها برای نابودی دهکده های دیگر:

برای افزایش سرعت پیشرفت و حذف رقبا شما با دیگران متحد می شوید تا دهکده های کوچکتر را نابود کنید. این موضوع ما را یاد تشکیلات ناتو و ائتلاف های امریکا می اندازد.

  1. این بازی طبق اعتراف بازیکنان حرفه ای آن به شدت وقت را تلف می کند و اعتیادآور است.

در این بازی شما در یک دور باطل هستید. به ظاهر دارید پیشرفت می کنید ولی چه پیشرفتی؟ پیشرفت برای رسیدن به چی؟ آپگرید می کنید غارت میکنید که بزرگ شوید تا دوباره آپگرید شوید تا سرزمین بزرگتری را غارت کنید و دوباره پیشرفت کنید که آپگرید کنید که غارت کنید که بزرگ شوید که آپگرید کنید و غارت کنید که بزرگ شوید. 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن