مزایا و ویژگی های گلد پس در بازی کلش آف کلنز

اگر از گزینه Start Fresh استفاده کنید، هدایای تور، پیشرفت چالش و موارد دریافتی شما همگی حذف خواهند شد. اگر گلد

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

اگر از گزینه Start Fresh استفاده کنید، هدایای تور، پیشرفت چالش و موارد دریافتی شما همگی حذف خواهند شد. اگر گلد پس خود را لغو کنم، آیا همچنان می توانم از اقلام و مزایایی که از آن دریافت کرده ام استفاده کنم؟

پس از انقضای کارت طلایی، دیگر نمی‌توانید از مزایای خود (200 سی سی، امکان دریافت هدایای تور اضافی و غیره) استفاده کنید، اما می‌توانید از اقلامی که در زمانی که کارت طلایی شما فعال بود استفاده کنید.

گلد پس من ناگهان منقضی شده است. اگر کارت اعتباری شما منقضی شده باشد، موجودی حساب بانکی شما بسیار کم باشد، یا به دلایلی فرآیند تمدید خودکار با شکست مواجه شود، تمدید گلدپس  شما متوقف خواهد شد.

اگر کارت اعتباری شما منقضی شده باشد، موجودی حساب بانکی شما بسیار کم باشد، یا به دلایلی فرآیند تمدید خودکار با شکست مواجه شود، تمدید کارت طلایی شما متوقف خواهد شد. من یک خرید در تور ماریو کارت دارم که یادم نمی آید آن را انجام داده باشم.

اگر خرید درون بازی را به خاطر ندارید، لطفاً با حساب گوگل یا بانک خود مشورت کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر اشتراک گلد پس دارید و تمدید خودکار را لغو نکرده‌اید، در پایان دوره به‌طور خودکار هزینه اشتراک تمدید شده از شما کسر می‌شود. لطفا وضعیت خرید خود را بررسی کنید. همچنین اگر حساب گوگل خود را با دوستان یا خانواده به اشتراک بگذارید، ممکن است با هزینه‌هایی مواجه شوید که شخصاً آن را انجام نداده‌اید.

 

اگر خرید درون بازی را به خاطر ندارید، لطفاً با حساب یا بانک Apple ID خود مشورت کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر اشتراک گلد پس دارید و تمدید خودکار را لغو نکرده‌اید، در پایان دوره به‌طور خودکار هزینه اشتراک تمدید شده از شما کسر می‌شود. لطفا وضعیت خرید خود را بررسی کنید. همچنین اگر Apple ID خود را با دوستان یا خانواده خود به اشتراک بگذارید، ممکن است با هزینه هایی روبرو شوید که شخصاً انجام نداده اید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن