ما Iran FIT هستیم ، خالق زیباترین چهره ها از سال 1992 تاکنون.

کاشت موی طبیعیبا استفاده از روش جدا سازی فولیکولار یا روش کاشت مو FIT ایمن ترین و زیبا ترین روش برای درمان طاس

توسط ATSHNEWS در 22 خرداد 1400

کاشت موی طبیعی



با استفاده از روش جدا سازی فولیکولار یا روش کاشت مو FIT ایمن ترین و زیبا ترین روش برای درمان طاسی و کم پشتی مو است. ما از فرمول لئوناردو داوینچی برای تخمین محل خط مو استفاده می کنیم. با محاسبه فاصله ابروها تا چانه ، سپس نیمی از این مقدار را به نقطه بین دو ابرو به سمت بالا اضافه کنید. بنابراین ، هر فرد ظاهر منحصر به فردی دارد و به اصطلاح مرزهای طبیعی دارد.
کاشت موی طبیعی رویان h2>کلینیک کاشت مو ایران


FIT تیم ویژه ای از کارگران کاشت و کاشت مو ، متخصصان پوست ، متخصصان زیبایی و زیبایی مو و پزشکان متخصص در کاشت مو دارد. ایران FIT بنیانگذار روش کاشت و کاشت موی طبیعی FIT در ایران است. کلینیک کاشت مو FIT ایران با سالها تجربه خود تاکنون بیش از 25000 نفر را پیوند زده است (رکورد بیشترین تعداد کاشت مو در ایران). عدم وجود متقاضی در بین این افراد وجه تمایز این کلینیک با سایر مراکز فعال در این زمینه است و بر تخصص ، تعهد و تخصص متخصصان در کلینیک تأکید می کند.

کلینیک کاشت و کاشت مو رویان سلامت


ایران FIT با تمرکز بر تخصص و ارائه روشهای منحصر به فرد ، خدمات خود را فقط در تهران بزرگ ارائه می دهد. گروه FIT ایران برای کاشت مو از نظر اولویت های زمانی و ملاقات ، پذیرایی در روزهای تعطیل و همچنین مالی همکاری خواهد کرد.


آخرین مطالب