فصل گلد پس ژوئیه 2021 کلش آف کلنز برای آوردن پوسته پادشاه بربر با تم جنگل

ماه ژوئن به پایان می رسد و با شروع یک ماه جدید، یک گلد پس جدید برای بازیکنان کلش اف کلنز از راه می رسد. فصل Cl

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

ماه ژوئن به پایان می رسد و با شروع یک ماه جدید، یک گلد پس جدید برای بازیکنان کلش اف کلنز از راه می رسد. فصل Clash of Clans جولای 2021 با پاداش‌ها، آیتم‌ها، بوست‌ها، پوسته‌ها و غیره راه خود را به بازی باز می‌کند و احتمالاً یک پوسته پادشاه بربر با تم جنگل را به همراه خواهد داشت.

کلش آف کلنز ژوئیه 2021 پوسته فصل: پادشاه جنگل

پوست قهرمان همیشه تمرکز اصلی در فصلی است که منحصراً برای دارندگان پاس گلد در دسترس است. و در حالی که بازیکنان انتظار یک پوست پادشاه بربر جنگل برای گلد پس جولای، انتظارات آنها ممکن است این بار محقق شود.

چندین افشاگر حاکی از آن است که ماه جولای واقعاً پوسته پادشاه بربر با تم جنگل را با الهام از به‌روزرسانی تاون هال 14 ارائه می‌کند. در زیر تصویری از پادشاه بربرها را مشاهده می کنید که در فضای مجازی منتشر شده است.

پادشاه بربر به وضوح در اینجا دیده می شود که شمشیر خود را در اینجا نگه داشته است. و طرح‌های اسلحه، تاج و دستکش او تقریباً با ستون‌های تاون هال 14 با موضوع جنگل که در تور تالار شهر نشان داده شده است، مطابقت دارد. تیزر اخیر از دسته اجتماعی COC تا حد زیادی صحت این نشت را تأیید می کند.

رنگ پادشاه بربر در تصویر فاش شده و شکل نشان داده شده در تیزر دقیقاً مطابقت دارند. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این نشت واقعی شود. جولای گلد پس تنها چند روز دیگر در بازی پخش خواهد شد و با تایید فرضیات، به نظر می رسد پس از رویال قهرمان، گرند واردن و ملکه کماندار، بازیکنان این بار یک پوسته جدید پادشاه بربر را به مجموعه خود اضافه خواهند کرد. مجموعه جنگل برای هر قهرمان.

 

نظر شما در مورد فصل Clash of Clans جولای 2021 چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

آخرین مطالب