طریقه پخت سوپ ونتون میگو سره برای مناسبت خاص

درست کردن هر نوع پیراشکی برای من همیشه یک موقعیت خاص است. همیشه باید برای عزیزانتان کوفته درست کنید، زیرا همین

توسط ATSHNEWS در 17 فروردین 1401

درست کردن هر نوع پیراشکی برای من همیشه یک موقعیت خاص است. همیشه باید برای عزیزانتان کوفته درست کنید، زیرا همین کمی تلاش اضافی نشان می دهد که شما آنها را دوست دارید و ارزشش را دارند. در واقع، درست کردن این کوفته ها به طرز تکان دهنده ای آسان است و به سختی می توان تلاش کرد. من از مواد ساده ای استفاده می کنم که می توانم از سوپرمارکت محلی خود تهیه کنم یا از قبل در انبار داشته باشم. طعم ها به طور کلی به تایلند اشاره می کنند، اما این یک غذای سنتی نیست. اگرچه نسبتاً خوشمزه است!

 

سوپ ونتون میگو "موقعیت خاص".

16-20 عدد کوفته درست می کند و دو عدد را به عنوان پیش غذا یا چهار عدد را به عنوان پیش غذا سرو می کند

 

 

 

برای پر کردن:

 

½ پوند میگو

 

لفاف های ونتون

 

1 حبه سیر

 

½ اونس زنجبیل

 

1 قاشق چایخوری روغن کنجد

 

1 قاشق چایخوری سس ماهی

 

1 قاشق چایخوری سس سویا

 

1 پیازچه، ریز خرد شده

 

1 مشت گشنیز

 

1 قاشق چایخوری رب چیلی سوخاری

 

1 قاشق چایخوری نشاسته ذرت

 

 

 

برای آبگوشت:

 

آب مرغ 4 فنجان

 

آب 1.5 لیموترش

 

2 قاشق چایخوری سس سویا

 

½ اونس زنجبیل، رنده شده

 

1 حبه سیر، ورقه شده

 

2 قاشق چایخوری رب چیلی تفت داده شده

 

2 عدد قارچ شیتاکه، ورقه شده

 

½ فلفل قرمز قرمز

 

2 عدد پیازچه، خلال شده

 

تزیین برای کاسه ها:

 

2 عدد پیازچه

 

½ فلفل قرمز

 

2 عدد قارچ شیتاکه، نازک برش خورده

 

 

چنین سوپی به کیفیت آبگوشت بستگی دارد. من می خواهم آن را قدرتمند و ضربه زننده باشد. من از مقداری آب مرغ خانگی خود به نام «موقعیت خاص» از فریزر استفاده کردم، (معمولاً برای سس‌های تابه‌ای در نظر گرفته می‌شود) که آنقدر غلیظ است که نصف آن را رقیق کردم تا چهار فنجان به دست آید. می توانید از آب مرغ کم سدیم در کارتن استفاده کنید، اما آماده باشید که چاشنی را کمی تنظیم کنید. خمیر چیلی برشته شده تایلندی ضروری است، زیرا شیرینی و نت های خاکی ما را فراهم می کند. (من عاشق این چیزها هستم و با خوشحالی می توانم آن را مستقیماً از شیشه بخورم.)

 

همه چیز را به جوش بیاورید و اگر پوست میگو را جدا کردید، پوسته و دم آن را نیز داخل آن بریزید. دستور غذا در اینجا فقط یک دستورالعمل است - آبگوشت باید داغ، ترش، شور و فقط کمی شیرین باشد. به چشیدن آن ادامه دهید، آن عناصر را تنظیم کنید، و زمانی که به نقطه ای رسید که نمی توانید قاشق را زمین بگذارید، پول زیادی خواهید داشت! حرارت را خاموش کنید تا همه چیز دم بکشد و درست قبل از سرو آن را به جوش بیاورید.

برای خرید میگو سره تازه و صید روز این سایت کلیک کنید

پر کردن:

 

میگوها را پوست بگیرید و در یک کاسه ویتامیکس با سایر مواد ترکیب کنید.

 

برای این کار نیازی به استفاده از تمام قدرت ویتامیکس نیست، باید کمی درشت بماند. فکر می کنم فقط برای چند ثانیه روی سرعت 3 رفتم و توقف کردم تا مطمئن شوم همه چیز خوب مخلوط شده است. در اینجا بافت نهایی است:

 

یک بار دیگر، شما باید آن را برای چاشنی مزه کنید! حتی من نمی‌توانم به دستور غذای خودم در دور دوم اعتماد کنم. شاید کمی بیشتر سس ماهی ریختم، شاید حبه سیر بزرگتر بود؟ فلفل تندتر بود؟ هیچ شانسی نگیرید یک قاشق چایخوری بردارید و آن را به مدت 10 ثانیه در مایکروویو قرار دهید تا کاملا بپزد، سپس مزه کنید و تنظیم کنید.

 

حالا برای قیمه یکی از چیزهای مهم در مورد این کوفته ها این است که نیازی به شکل دادن یا چین دادن دقیق ندارند. ظاهر در اینجا اولویت ندارد. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که حدود یک قاشق چای خوری را در وسط لفاف قرار دهیم، لبه ها را با آب خیس کنیم، گوشه ها را به هم وصل کنیم و فشار متوسطی به آن وارد کنیم تا ببندد. یک مهر خشن تمام چیزی است که ما واقعاً به آن نیاز داریم، زیرا اینها بسیار بخشنده هستند.

 

می‌توانید در این مرحله آنها را فریز کنید، اگرچه من هرگز این کار را نکرده‌ام، زیرا واقعاً فقط باید هرچه زودتر هر کدام را که جلوی چشمم می‌بینم بخورم. پخت آنها در آب جوش بیش از چهار دقیقه طول نمی کشد و در حالی که این اتفاق می افتد، آب گوشت را دوباره به جوش بیاورید.

 

وقتی کوفته ها تمام شد، آنها را با سایر مواد تزئینی خود در زیباترین کاسه خود بچینید.

 

می توانید فقط روی آبگوشت بریزید (اگر از پوست میگو استفاده نمی کردید)، می توانید آن را هم الک کنید، اما اگر می خواهید به «شلوارهای فانتزی کامل» بروید، و من معمولاً این کار را انجام می دهم، می توانید سراغ فرانسوی ها بروید. گزینه پرس/میز ریختن.

 

واقعاً اصلاً نیازی به این کار نیست، اما بسیار سرگرم کننده است.

این غذا خوشمزه، آرامش بخش و با طراوت است. فقط حدود 30 دقیقه کار طول کشید، اما هنوز هم برای من یک غذای مناسبتی خاص است.

آخرین مطالب