زیار دکور محبوب ترین فروشگاه اینترنتی حوزه دکوراسیون داخلی

آیا تابحال از خود سوال کرده اید که محبوب ترین فروشگاه اینترنتی حوزه دکوراسیون داخلی کدام است و اینکه چرا به عن

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1400

آیا تابحال از خود سوال کرده اید که محبوب ترین فروشگاه اینترنتی حوزه دکوراسیون داخلی کدام است و اینکه چرا به عنوان محبوب ترین فروشگاه اینترنتی در این حوزه شناخته می شود؟ اگر به طراحی داخلی ساختمان خود اهمیت می دهید قطعا پاسخ این سوال نیز برای شما حائز اهمیت است. باتوجه به درخواست بسیاری از کاربران تصمیم گرفته ایم تا در یک مقاله جامع به معرفی محبوب ترین و بهترین فروشگاه اینترنتی حوزه دکوراسیون داخلی و دلایل محبوبیت آن بپردازیم.

پوستر دیواری

معروف ترین فروشگاه های اینترنتی حوزه دکوراسیون داخلی

در ابتدا باید به معرفی فروشگاه های برتر در زمینه طراحی داخلی به صورت آنلاین بپردازیم. فروشگاه های متعددی در این زمینه فعالیت می کنند و اگر شما نیز علاقه بسیاری به این حوزه داشته باشید قطعا با آن ها آشنایی دارید. این فروشگاه ها عبارتند از:

-فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی زیار دکور

-وب سایت فروش محصولات دکوراسیون داخلی رونیا

-فروشگاه دکوراسیون داخلی دکور آفیس

-وب سایت فروشگاهی شهر کاغذ دیواری

-وب سایت دکوراسیون داخلی دکور آذین

دیوارپوش

محصولات دکوراسیون داخلی در فروشگاه های آنلاین

فروشگاه های آنلاین در حوزه دکوراسیون داخلی نیز همانند فروشگاه های سطح شهر تمام وسایل و محصولات لوکس ساختمانی که باعث می شوند یک طراحی شیک و جذاب داشته باشید را به شما عرضه می کنند. این محصولات شامل طیف گسترده ای از انواع پوستر دیواری، کاغذ دیواری، دیوارپوش، کفپوش و پارکت است.

هرچند فروشگاه های فوق محصولات مشترکی را ارائه می کنند، اما کیفیت محصولات، قیمت آن ها، طرح و تصاویر و همچنین ضمانت نامه محصولات دکوراسیون داخلی در این وب سایت ها با یکدیگر متفاوت است. بنابراین وصف برتری یک وب سایت فروشگاهی در زمینه طراحی داخلی این است که محصولات بهتر، متنوع تر، با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر را به شما عرضه نماید.

دیوارپوش

مکانیزم عملکرد زیار دکور در حوزه دکوراسیون داخلی

تمام فروشگاه هایی که دراین مقاله معرفی شده اند در عرصه دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند، اما وب سایت دکوراسیون داخلی زیار دکور با سایر فروشگاه ها یک تفاوت اساسی دارد. این فروشگاه برخلاف سایر فروشگاه های معرفی شده صرفا در حوزه فروش پوستر دیواری، کاغذ دیواری، کفپوش، دیوارپوش و پارکت های خاص در وب سایت خود فعالیت نمی کند، بلکه امکان خرید انواع متریال مورد استفاده در دکوراسیون داخلی را برای شما فراهم می کند.

این عملکرد باعث شده است تا محصولات متنوع تری در وب سایت زیار دکور عرضه شوند. قیمت ها رقابتی شده و در بسیاری از موارد به نفع مشتری کاهش می یابند، اما از همه مهمتر این است که این فروشگاه یکی از مراکز و مراجع معتبر و مهم در زمینه  فروش پوستر دیواری، کاغذ دیواری، دیوارپوش، کفپوش و پارکت است و همین موضوع باعث شده است تا زیاردکور به یک فروشگاه آنلاین و محبوب در عرصه دکوراسیون داخلی مبدل گردد. می پرسید چگونه؟ ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

پارکت

زیار دکور دست شما  را در انتخاب باز تر می کند

قطعا تا بحال به این واقعیت فکر کرده اید که بعد از خرید یک محصول به صورت اینترنتی ممکن است هرگز محصولی متناسب با خواسته شما ارسال نگردد. در واقع امکان دارد محصول خریداری شده در قالب تبلیغات یک کالای ارزشمند، مفید و با کیفیت بالا معرفی گردد، اما در واقعیت و زمانی که جعبه پستی را باز می کنید با یک کلای بنجل مواجه شوید. در این شرایط است که متوجه می شوید هیچ چیزی جای یک خرید حضوری را نمی گیرد.

حال ممکن است به بازار بروید و با قیمت بالای اجناس مواجه شوید. گذشته از اینکه تنوع بالایی هم ندارند و حتی متریال های متنوعی هم نخواهند داشت. به هرحال این محصولات چون با واسطه های متعدد به دست مشتریان می رسد قیمت بسیار بالایی دارند و باتوجه به اینکه در متراژهای بالایی به کار می روند هزینه های شما را برای طراحی داخلی به شدت افزایش می دهند.

حال اگر فروشگاهی وجود داشته باشد که به شما این امکان را دهد که از میان چندین تامین کننده شرایط قیمت، ارسال، فروش و خدمات پس از فروش هر یک را مقایسه کنید و سپس با دست بازتری نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایید چه؟ مطمئنا با خیالی آسوده خرید خود را در زمینه دکوراسیون داخلی قطعی میکنید.

پوستر لاکچری

تنوع بالا، کیفیت های متفاوت و قیمت های مختلف

در زیار دکور این امکان وجود دارد تا شما بتوانید در هر دسته از متریال های دکوراسیون داخلی محصولات بیشمار و متعددی را در تنوع رنگ، کیفیت و قیمت مختلف مشاهده نموده و پس از انجام بررسی های لازم نسبت به خرید کالای خود اقدام نمایید.

قطعا مزایای مورد نظر شرایط یک خرید ایده آل را برای شما فراهم می کنند. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا در کنار خرید محصولات با طرح آماده (پوستر دیواری) از خدمات چاپ پوستر دیواری با طرح سفارشی نیز بهره مند شوید.

کاغذ دیواری

طیف گسترده محصولات زیاردکور را بشناسید

محصولاتی که در زمینه طراحی دیوارها مورد توجه قرار می گیرند بیشترین آمار مربوط به محصولات طراحی داخلی در فروشگاه زیاردکور را به خود اختصاص داده اند. در این زمینه می توان به خرید پوستر دیواری که شامل زیرمجموعه های مختلفی از قبیل پوستر گل، پوستر طبیعت، پوستر چهره، پوستر خوش نویسی، پوستر دیواری کودک، پوستر دیواری اسپرت، پوستر دیواری پشت تلویزیون و ... است اشاره نمود.

کاغذ دیواری فروش بیشتر و محبوبیت بالاتری دارد. خرید کاغذ دیواری در طرح های مختلف نیز امکان پذیر است که از جمله آن ها می توان به کاغذ دیواری ساده، پتینه، راه راه، ابر و باد، طرح های مات، طرح گل، داماسک و ... اشاره نمود.

خرید دیوارپوش نیز با هدف ایجاد تغییر در بافت اصلی دیوار صورت می گیرد. به عنوان مثال از دیوارپوش چرمی، طرح آجر، طرح چوب، آیینه ای و ... برای برخی از دیوارهای منزل همانند دیوار بین کابینت ها استفاده می شود.

برای خرید کفپوش نیز بهتر است به جای چوب طبیعی به خرید لمینت روی بیاورید. لمینت ها طرح پارکت هستند و در رنگ های مختلفی تهیه می شوند. ماندگاری آن ها زیاد بوده و در برابر رطوبت نیز مقاومت نسبی دارند. قیمت لمینت نیز در مقایسه با پارکت چوب طبیعی بسیار کمتر است.

خرید متریال های دکوراسیون داخلی تنها با یک کلیک

هر یک از متریال های حوزه دکوراسیون داخلی که را که پسندیدید می توانید به راحتی و با زدن یک کلیک آنرا به سبد خرید خود افزوده و نسبت به خرید اینترنتی آن از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی زیار دکور اقدام نمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن