زمان فعال سازی گلد پس بازی کلش

فعال سازی محصول خریداری شده در بازی کمتر از 15 دقیقه زمان می برد. پر کردن صحیح مشخصات مورد نیاز در فرم خرید بس

توسط ATSHNEWS در 26 آبان 1400

فعال سازی محصول خریداری شده در بازی کمتر از 15 دقیقه زمان می برد. پر کردن صحیح مشخصات مورد نیاز در فرم خرید بسیار مهم است. اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، لطفا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

در این قسمت سعی داریم توضیحات کاملی در مورد خرید گلد پاس یا همان بلیت طلایی و چالش های فصلی مرتبط با آن ارائه دهیم.

همه چیز درباره چالش های فصلی و کارت طلایی کلش اف کلنز:

یکی از نقاط قوت بازی همیشه چالش های بین کلنی ها و بازیکنان بوده است که تا به امروز در جنگ بین کلنی ها (جنگ بین قبایل) تا حدودی این انتظار برآورده شده است اما در آپدیت جدید بازی، این چالش‌ها رنگ و بوی جدید گرفتند و هر بازیکن تشویق می‌شود تا در این چالش‌های جدید بر اساس جوایز و پاداش‌های هر چالش روزانه، ماهانه یا فصلی شرکت کند. در اینجا دیگر نیازی به پیوستن به کلن یا مدیر کلن برای شروع چالش ندارید.

چالش های جدید به دو دسته کلی سطح نقره ای و سطح طلایی تقسیم می شوند. برای رسیدن به سطح طلایی باید بلیت طلایی یا همان کارت طلایی کلش اف کلنز داشته باشید.

یک نکته در پرانتز! تفاوت اصلی این دو سطح در افزایش قابل توجه پاداش های برنده شدن در هر نبرد است، به طوری که با خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز در هر بار برنده شدن در یک چالش یا کلش آف کلنز، جوایز بسیار بیشتر و بهتری وجود دارد.

چند سوال متداول:

تفاوت بین جوایز در حالت عادی (سطح نقره) و در صورت بازگشت طلا (سطح طلا) به قدری زیاد است که هر بازیکنی ترغیب به خرید مجدد طلا می شود. به عنوان مثال با خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز، دسترسی شما به قسمت تقویت باز می شود و می توانید با هزینه بسیار کمتر و سه برابر سریعتر نیروها و ساختمان های خود را ارتقا دهید. این ویژگی تنها زمانی فعال است که بلیط طلایی (سطح طلا) داشته باشید.

همچنین برخی از چالش ها فقط برای بازیکنانی است که پس از کلش اف کلنز دارای طلا هستند و بازیکنان سطح نقره از انجام آن و پاداش های خود محروم می شوند و بسیاری موارد دیگر... .

برخلاف نامش که چالش فصلی کلش اف کلنز است، فقط از اول هر ماه تا پایان همان ماه (یعنی 30 روز) فرصت دارید و با شروع ماه جدید، چالش‌های قبلی منقضی می‌شوند و چالش‌های جدید اضافه خواهند شد. بنابراین همیشه در ابتدای هر ماه چالش های سنگین تری را انتخاب کنید که فرصت کافی برای انجام آنها دارید.

چالش های فصلی در کلش اف کلنز به سه نوع تقسیم می شوند.

* چالش های روزانه: شما فقط 24 ساعت فرصت دارید تا آن را انجام دهید.

* چالش های هفتگی: شما 7 روز برای تکمیل و بردن جوایز فرصت دارید.

* چالش های آینده: این بخش فقط برای اطلاع شما در مورد چالش های آینده است و در حال حاضر نمی توانید این کار را انجام دهید.

در چالش های کلن، مدیر کلن باید نوع چالش را انتخاب و فعال کند، اما در چالش های فصلی، هر بازیکن از ابتدای ماه، تمامی چالش ها را باز خواهد داشت و پس از اتمام هر چالش، بلافاصله پاداش خود را دریافت می کند. مانند چالش های قبیله ای نیست که در پایان دوره به همه اعضای کلنی تعلق می گیرد.

تمامی جوایز و جوایز دریافتی در قسمت چالش های فصلی به این بانک منتقل می شود. در واقع نقش مخزن و انبار شماره شما را ایفا می کند.

یکی از ویژگی های جالب این تانک دو برابر شدن درآمد شما در نبردها و حملات می باشد. یعنی اگر مثلاً 100000 سکه از یک حمله کسب کنید، 100000 سکه دیگر به بانک فصلی شما اضافه می شود! یعنی دو برابر شدن غنائم هر نبرد.

البته ظرفیت و حجم این مخزن نیز محدود است و در حالت عادی (سطح نقره ای) قادر خواهید بود 5 میلیون اکسیر طلا و 5 میلیون اکسیر بنفش و 50000 اکسیر سیاه یا روغن ذخیره کنید.

جالب اینجاست که با خرید طلا بعد از کلش اف کلنز تمامی محدودیت های فوق 5 برابر بیشتر خواهد شد! یعنی 25 میلیون طلا و 25 میلیون اکسیر بنفش و ...

و آخرین نکته مهم توانایی ذخیره مازاد بانک است. یعنی اگر حجم مجاز مخزن اصلی شما مثلاً 4 میلیون طلا در بازی باشد و مثلاً 5 میلیون طلا در بانک فصلی خود داشته باشید، انتقال از مخزن فصلی به مخزن اصلی، ظرفیت و حجم مخزن اصلی شما به طور موقت به 5 میلیون می رسد، افزایش می یابد و شما سکه یا طلا را از دست نمی دهید.

با توجه به سوال برخی از بازیکنان در مورد تفاوت سه عبارت فوق، باید گفت که هر سه به یک معنا هستند و با توجه به ترجمه های عبارت گلد پس نام های متفاوتی به آنها داده شده است.

 

بلیط طلایی 5 دلار است و در صورت تمایل باید ماهانه تمدید شود.

آخرین مطالب