دريافت شماره شبا بانك صادرات - ❤️ پست روزانه

این روند نیز چندین و چندراه وجود خواهد داشت: ازجمله مراجعه حضوری به هر یک از شعبهها و برقراری تماس تلفنی، همچ

توسط ATSHNEWS در 27 دی 1399

شبا صادرات این روند نیز چندین و چندراه وجود خواهد داشت: ازجمله مراجعه حضوری به هر یک از شعبهها و برقراری تماس تلفنی، همچنین با گرفتن موجودی حساب خود از یکی از دستگاههای خودپرداز بانک توسعه صادرات میتوانید به شماره حساب خود دسترسی پیدا کنید. پس در ادامه همین روند و بهمنظور هر چه سریعتر شدن واریزها، بانک مرکزی در خردادماه سال 88 ساختار یک شناسه منحصربهفرد را برای هر حساب بانکی اعلام کرد. سازوکاری که در ساختار شبا نهادینهشده امکان خطای مشتری و متصدی بانک در ورود اطلاعات حساب و ارسال وجه به دیگر حسابها را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد. رسانه بانک و بیمه :: بانک صادرات این امکان را به مشتریانش داده است تا بتوانند برای انواع حساب هایشان شماره شبا دریافت کنند. توجه: بخش دوم شماره حساب قدیم (۲ رقم سمت راست) برای کلیه اشخاص حقوقی (نهادها و سازمانها) همان مقدار پیش فرض (۰۰) است. شماره شِبا یا همان شناسه حساب بانکی ایران، در حقیقت یک کد 26 کاراکتری بوده که دو حرف اول آن مشخص کننده کشور و 24 رقم بعدی، مشخص کننده شماره حساب می باشد.

شبا صادرات شماره شِبا یا همان شناسه حساب بانکی ایران، در حقیقت یک کد ۲۶ کاراکتری بوده که دو حرف اول آن مشخص کننده کشور و ۲۴ رقم بعدی، مشخص کننده شماره حساب می باشد. گزینه محاسبه شبا را از لیست مشخص شده انتخاب کنید. مشتریان گرامی بانک پاسارگاد می توانند جهت اطلاع از شماره حساب شبای سپرده ی خود نزد بانک پاسارگاد اینجا کلیک نمایند. مشتریان گرامی بانک دی میتوانند جهت اطلاع از شماره حساب شبای سپردهی خود نزد بانک دی اینجا کلیک نمایید. قدم سوم؛ بعد از انتخاب این گزینه، باید شماره حساب بانک صادرات خود را در کادر خالی پرکنید و سپس بر روی دکمه «محاسبه شبا» کلیک کنید. و یا برای اطمینان از صحیح بودن شماره شبا ، آن را در قسمت شماره حساب بانکی ایران وارد نمایید و سپس بر روی دکمه دریافت شماره سپرده کلیک نمایید تا نام و شماره سپرده نمایش داده شود. شناسهای بینالمللی با ۲۴ رقم که هر حساب بانکی را به صورتی کاملاً منحصر در تمام نظام بانکی ایران و جهان مشخص میکند. این شناسه حساب در تمام نظام بانکی ایران مشخص و یکتاست و بهعنوان شمارهای استاندارد در کنار هر حسابی قرار میگیرد؛ فارغ از اینکه نوع آن حساب چیست یا کی و کجا و چگونه بوده که آن حساب افتتاح شده است.

به گزارش اخبار پولی مالی،با اضافه شدن لینک ویژه در بخش "برگزیدههـا" در صفحه اول سایت بانک توسعه صادرات ایران، دریافت کد شبا یا شماره حساب بانکی ایران (IBAN) توسط دارندگان حساب در هریک از شعب بانکها در سراسر کشور امکان پذیر شد. دارندگان شناسه حساب بانکی ایران بدون نیاز به شماره حساب، نوع حساب، نام بانک، نام یا کد شعبه میتوانند تنها از طریق این شماره اقدام به انتقال یا دریافت وجه نمایند. در کارت اینفو میتوانید شماره حساب بانک صادرات ایران را به شماره شبا تبدیل کنید و شماره شبا را دریافت کنید. در این مقاله سعی شده نحوه دریافت ایران را از طریق وب سایت آن توضیح دهیم . شناسه حساب بانکی ایران شمارهای بسیار کارآمد و کدی بهروز است که معمول آن را به شکل مختصر شدهاش یعنی شبا میشناسیم. اما از آنجا که هر دو سامانهٔ حواله الکترونیکی کشور یعنی ساتنا و پایا بر اساس شماره شبا است که فعالیت میکنند، امروز دانستن شماره شبای حسابهایتان در بانک توسعه صادرات یا دیگر حسابهایتان در هر بانکی برای انجام حواله بین بانکها دیگر یک ضرورت است. قدم دوم؛ وارد وب سایت بانک صادرات شده اید و 2 گزینه در پیش روی شما می باشد که برای دریافت شماره شبا باید گزینه اول یعنی «محاسبه شبا بر حسب شماره حساب» را انتخاب کنید.

برای دریافت شناسه «شبا» یا شماره حساب بانکی ایران، شماره سپرده را وارد نمایید و سپس بر روی دکمه دریافت شبا کلیک نمایید تا نام و شماره شبا نمایش داده شود. 2. از منوی بالای صفحه منوی بانکداری الکترونیک را انتخاب کنید. داشتن شماره شبا نیازی به باز کردن حساب جدید ندارد و می توانید به سادگی و به صورت رایگان شماره شبای مربوط به هر یک از حساب هایتان در بانک های مختلف را دریافت کنید. شبا در این سالها این اطمینان را به وجود آورده که امکان رخ دادن اشتباه وجود ندارد. اگر میخواهید از طریق شماره کارت به شماره شبا برسید یا به فکر تبدیل شماره کارت توسعه صادرات خود به شماره شبا هستید باید گفت که متاسفانه بانک توسعه صادرات این امکان را فراهم نکرده تا همچون باقی بانکها بتوانید در رده با وارد کردن شماره کارت شبا بگیرید. اخبارپولی مالی - امکان محاسبه کد شبای تمامی بانکهـای کشور در سایت بانک توسعه صادرات امکانپذیر شد. پس از چند لحظه شماره شبا حساب بانکی شما نمایش داده خواهد شد که از آن پس می توانید از این شماره برای امور مالی و بانکی خود نیز استفاده نمایید. در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید از روش های ارائه شده یکی را انتخاب کنید در غیر اینصورت می توانید با مراجعه به شعب بانک صادرات سراسر کشور اقدام به دریافت شماره شبای حسابتان کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن