داکت اسپلیت تک الکتریک گرید B

  داکت اسپلیت تک الکتریک گرید B داکت اسپلیت (Ducted Split) اصطلاحی میباشد که بسیاری&nbsp

توسط ATSHNEWS در 17 آذر 1400

 

داکت اسپلیت تک الکتریک گرید B

داکت اسپلیت (Ducted Split) اصطلاحی میباشد که بسیاری از کارشناسان برای اسپلیت های کانالی آیتم به کار گیری قرار می دهند که امروزه یکی از از همگانی ترین سیستم های سرمایش و گرمایش در آپارتمان ها محسوب می شود. داکت اسپلیت ها یا اسپلیت های کانالی مهم تامین هوای خنک در تابستان و تامین هوای گرم در زمستان برای همگی فضاها در یک واحد آپارتمان و انتقال هوای سرد یا این که گرم به وسیله کانالهای اجرا شده در باطن سقف کاذب، دمای محفظه مورد لحاظ را به وضعیت آسایش و دلخواه تهیه شده ی ترموستات می رساند.

داکت اسپلیت تک الکتریک گریدنیز مثل بقیه داکت اسپلیت ها متشکل از 2 بخش یونیت داخلی (هواساز) و یونیت خارجی (کندانسور) می باشند که همین 2 بخش توسط 2 لوله مسی به یکدیگر دارای ربط می شوند، هوای سرد را تامین می نمایند و آن ها را به وسیله شبکه های اجرا شده داکت اسپلیت در اتاق ها یا این که تالار هر واحد آپارتمانی (در باطن سقف کاذب) توزیع می نمایند.

به طور کلی در کندانسور داکت اسپلیت ها (یونیت خارجی) گاز مبرد خنک می شود و از نحوه لوله مسی به شیر انبساطی (expantion valve) و از آنجا به رخ گاز مبرد و آماده جذب گرمای گوشه و کنار به کویل یونیت داخلی داکت اسپلیت منتقل می گردد. در کویل های یونیت داخلی گرمای هوای گوشه و کنار داخلی توسط گاز مبرد داخل کویل گرفته شده و هوای خنک شده به وسیله رشته (پنل داخلی ) به داخل کانال رفت هوا منتقل می گردد.

مشخصات فنی داکت اسپلیت تک الکتریک گرید B

سرد و گرم

  کمپرسور دور اثبات روتاری

 T1 • گاز مبرد

 R410a • سه فاز

قابلیت اتصال کویل آبگرم

  گرید مصرف انرژی B

 5 •سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی بقیه قطعات (شرکت بدرتک الکتریک) داکت اسپلیت تک الکتریک گریداصلی بهره مندی از کمپرسور دوررثابت روتاری تیپ T1 به همراه گاز مبرد R410a مناسب جهت استفاده در مناطق حیاتی آب و هوای معتدل میباشد

 این مدل داکت اسپلیت تک الکتریک سه فاز بوده و اساسی کارایی سرد و گرم است.این متاع مناسب فضای مسکونی دارای متراژ حداکثر 160 مترمربع غیر موثر می باشد که این عدد به جهت فضای اداری حداکثر 90 متر و در تجاری 70 مترمربع میباشد که عدد ها فوق زیر تاثیر حالت محل نصب دستگاه قابل تغییر و تحول است.اسپلیت کانالی تک الکتریک دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی سایر قطعات مهم ضمانت نامه شرکت بدرتک الکتریک میباشد. داکت اسپلیت تک الکتریک گرید B مجهز به ترموستات دیجیتال دیواری بود و مهم بعدها مضاعف مناسب جهت کارگزاری در فضای سقف کاذب است

خصوصیت های داکت اسپلیت تک الکتریک گرید B

  سیستم یخ زدایی

  ترموستات دیواری دیجیتال

  شستشوی آسان فیلتر

  سیستم اعلام نشتی گاز مبرد

  ساخت حساس آلیاژ حساس کیفیت بالا

  سازگار کلیدی گوشه و کنار زیست

  دارای تایمر

  دارای سیستم محافطت اتومات

 دارای سیستم رویه اندازی مداد

 مقاوم در برابر خورندگی

  کم صدا

  دارای سیستم عیب یابی اتومات

مزایای به کارگیری از داکت اسپلیت تک الکتریک گرید B

 قابلیت تهویه تعدادی اتاق و فضای جدا از هم اهمیت استفاده از یک دستگاه

  استقلال داشتن هر واحد از حیث مصرف انرژی و کمتر چشمگیر هزینه های الکتریسیته مصرفی نسبت به دستگاه های مرکزی

  قابلیت کارگزاری دستگاه برای فضاهای کلیدی متراژ ذیل تا متراژهای بالا

حذف شبکه کشی عمودی در ساختمان و عدم کمتر متراژ موثر 

قابلیت لوله کشی عمده چه در ارتفاع و چه در ارتفاع نسبت به کولر گازی و اسپلیت

  حذف لوله کشی های مازاد در ساختمان و صرفه جویی در هزینه ها حذف رادیاتور و تامین گرمایش به وسیله کویل آب گرم

 

آخرین مطالب