خرید یوسی پابجی موبایل - فروشگاه موجو شاپ

چگونه بازی PUBG را شروع کنیم در ابتدای بازی ، بازیکنان باید در طول بازی آواتارهای خود را طراحی کنند ، در واقع

توسط ATSHNEWS در 23 فروردین 1400

چگونه بازی PUBG را شروع کنیم

در ابتدای بازی ، بازیکنان باید در طول بازی آواتارهای خود را طراحی کنند ، در واقع بازیکنان به راحتی می توانند نحوه خرید یوسی ادامه مطلب ظاهر شخصیت خود را در بازی انتخاب کنند. بازیکنان همچنین می توانند کنترل ها و طراحی رابط کاربری را برای سهولت استفاده شخصی سازی کنند. هنگامی که یک بازیکن شروع به انجام مسابقات خاص می کند ، او چندین امتیاز به نام BP در بازی کسب می کند ، انجام وظایف خاصی مانند ورود هر روز یا از بین بردن تعداد مشخصی از دشمنان و .... برنده های مداوم BP به بازیکن اجازه می دهد جعبه هایی را از به نوبه خود ، آنها جوایز ویژه ای را در قالب لباس یا کوپن خرید یوسی برای دسترسی به محتوای عالی نشان می دهند. این پول همچنین می تواند برای باز کردن قفل محتوای خاص و اختصاصی در بازی استفاده شود. چندین روش مختلف برای بازی PUBG وجود دارد. می توانید به صورت جداگانه ، دوتایی یا با یک تیم چهار نفره وارد بازی شوید. اگر می خواهید مهارت های فردی خود را در شرایط دشوارتر آزمایش کنید ، بهتر است به صورت جفت بازی کنید.

 

چگونه با دوستان بازی کنیم

PUBG به بازیکنان این امکان را می دهد تا با دوستانشان با دشمنان مبارزه کنند. این بازی از طریق فیس بوک خرید یوسی یا توییتر متصل می شود و به حداکثر چهار بازیکن اجازه می دهد تا برای یک مسابقه با هم تیم شوند. همچنین می توانید فقط با یک نفر به صورت جفت بازی کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی در یک گروه بازی می کنید ، تیم پس از کشته شدن آخرین عضو تیم بازی را ترک می کند ، در این بازی هر شخص بسته به سبک بازی و نقش خود در تیم امتیاز می گیرد.

 

فضای بازی Pubg

اگر بخواهیم توضیحی در مورد فضای بازی خرید یوسی Pubg ارائه دهیم ، باید بگوییم که فضای اصلی این بازی در اصل مناطق خالی از سکنه است ، جایی که مهمات و سلاح به جای آن پخش می شود و از طرف دیگر افراد موجود در آن فضا. کسانی که تنها مأموریت آنها زنده ماندن است. اما در مرحله بعدی هواپیما به این منطقه نزدیک می شود و 100 چتر که بازیکنان این بازی هستند ، بر فراز منطقه فرود می آیند تا نوید یک جنگ خونین برای بقا را بدهند. این بازی دارای نقشه های مختلفی است که در طول این مقاله توضیح داده شده است ، که به دلیل نقشه عظیم بازی پابجی و دامنه کم محافل ، اتومبیل و موتورسیکلت ، نقش مهمی در رسیدن به قسمت های مختلف بازی دارد.

 

حالت های مختلف موجود در بازی Pubg

در ابتدا ، دو حالت اصلی در بازی وجود دارد: حالت Classic و حالت Arcade. هر دو حالت بازی در نمای سوم شخص (جایی که می توانید شخصیت خود را به طور کامل مشاهده کنید) و نمای اول شخص (که یک تجربه واقعی مجازی را کسب می کنید) خرید یوسی در دسترس هستند.

 

حالت کلاسیک: مسابقات حالت کلاسیک از همان ابتدا در دسترس هستند و 100 بازیکن را از سراسر جهان برای مبارزه روی کارت جذب می کنند و بازی بیست تا سی دقیقه طول می کشد. این مسابقات با یک پنجره 1 دقیقه ای در سالن آغاز می شود ، جایی که بازیکنان می توانند راه بروند و برخی از حرکات خود را تمرین کنند. پس از سقوط هواپیما ، باید با چتر نجات به یک منطقه امن بروید که بتوانید اسلحه ، لباس و تجهیزات پزشکی در آن پیدا کنید. سپس شما باید از مهارت های زنده ماندن خود برای کشتن دشمنان ، محافظت از خود در برابر حمله و کمک پزشکی استفاده کنید. اگر در آخر آخرین نفر باقی مانده در بازی باشید ، برنده این مسابقه خواهید شد و امتیاز می گیرید. شما همچنین می توانید انواع مختلف مسابقات را از طریق امتیازات خود به کارت های جدید و انواع مختلف بازی ها انتخاب کنید. حالت های دیگر این بازی به شرح زیر است.

 

حالت گذرگاه: در این حالت تعداد افراد خرید یوسی به جای 100 نفر روی نقشه کمتر است و در بعضی موارد ویژگی Respawn روشن است (یعنی شما بعد از مرگ به بازی برمی گردید). این حالت به خودی خود حالت های مختلفی دارد:

 

مسابقه سریع: در این حالت ، بازیکنان خرید یوسی با یک کارت کوچک با یکدیگر می جنگند و حدود 8 دقیقه طول می کشد.

Sniper Training: این حالت مخصوص بازیکنانی است که به دوربین های تفنگدار و شکار از راه دور علاقه مند به اسلحه های تک تیرانداز هستند ، حدود 15 دقیقه طول می کشد.

Mini Zone: همان حالت کلاسیک است ، با این تفاوت که فقط برای بازی های شنبه ، یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه باز است و شما معمولاً قسمت کوچکتری از کارت بزرگ را بازی می کنید.

 حالت زامبی: حالت زامبی شباهت زیادی به حالت کلاسیک دارد ، با این تفاوت که شب ها زامبی ها به بازیکنان نیز حمله می کنند و شما به عنوان بازیکن در این بازی باید برای برد در برابر آنها از خود دفاع کنید.

 

حالت نظامی: این حالت ترکیبی از Battle Royale و Deathmatch است. در این حالت ، یک مسابقه 30 دقیقه ای خرید یوسی بین تیم های چهار نفره و تیمی که بیشترین امتیاز را دارد ، برگزار می شود. Respawn در این حالت روشن است و اگر بمیرید ، به بازی برمی گردید.

 

 Teammatmatch Mode: در این حالت ، دو تیم پنج نفره روی یک کارت کوچک به رقابت می پردازند و هر تیمی که به حد نصاب برسد برنده خواهد شد.

آخرین مطالب