خرید کتاب پزشکی زبان اصلی

در این کتابفروشی خرید کتاب پزشکی زبان اصلی حدود 18 هزار تیتر کتاب در موضوعات اصلی اجتماعی , فرهنگی , مذهبی , د

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399
در این کتابفروشی خرید کتاب پزشکی زبان اصلی حدود 18 هزار تیتر کتاب در موضوعات اصلی اجتماعی , فرهنگی , مذهبی , دفاع مقدس , کتاب داستان , ادبیات اهل ایران و فرنگی , روانشناسی , مورخ , طب سنتی و بچه و نوجوان و در قالب 30 هزار جلد موجود هست , در رابطه موقعیت «پاتوق کتاب ارومیه» در حال حاضر اظهار‌کرد : قبلی از شیوع کرونا , کمبود مشتری , کمبود وام ها برای به‌روز کردن کتابفروشی‌ها و هم‌خوان نبودن دخل و خرج , از مشکلات دارای اهمیت ما بود و شرایط کنونی نیز تعطیلی کتابفروشی و پیدایش این بیماری به خلل ها پیشین افزوده است .

خروجیِ فروش اینترنتی خرید کتاب پزشکی زبان اصلی با حضوری , تفاوتی نداشته است

حقانی با اشاره به این که موقعیت بد اقتصاد کتاب خرید کتاب پزشکی زبان اصلی با پیدایش کرونا بدتر نیز شده و اُفت فروش کتاب بیشتراز قبل منجر ضرر به‌این صنف فرهنگی شده‌است , خاطر نشان نمود : حقیقت این است که دیگر نمیتوان از بازار کتاب کلام کرد , زیرا چیزی از این بازار حداقل در ارومیه , باقی نمانده است . رغبت مردمان و همینطور مخاطبان کتاب به خرید آنلاین بعداز شیوع ویروس کرونا و ولی ارسال بدون پول برای خریدهای بالای 100 هزار تومان موجب شده تا کم مشتری اثبات کتابفروشی‌ها باقی بماند . رئیس کتابفروشی «خرید کتاب پزشکی زبان اصلی» در جواب بدین سوال که آیا فروش مجازی درین موقعیت امداد قابل توجهی به فروش کتاب کرده است؟ , اعلام کرد : یاری که چه پهنا کنم , زیرا بیشتر کسانی‌ که به کتابفروشی میایند , بایستی کتاب را ببینند , آن‌گاه خرید نمایند و کم‌اند اشخاصی که بخواهند به‌صورت غیرحضوری خرید نمایند . فروش اینترنتی و غیراینترنتی , همگی چیز را شلوغ است . یک ماه پیش , عمل در حالا جان دریافت کردن بود و در حال پیش رفت آن بودیم , ولی ناگهان تمامی عمل فرو سرازیر شد و به‌نظرم پیامدهایش بدتر نیز خواهد بود . او با اشاره به این‌که «خرید کتاب پزشکی زبان اصلی» فروش اینترنتی داراست , ذکر کرد : رویه برون‌رفت کوتاه بازه دردی را دوا نمیکند . متاسفانه در استان ما مردمان و مسئولین مشاهده کرد فرهنگی ندارند و خرید کتاب را هزینه مازاد تلقی می نمایند , البته به‌نظر می رسد وزارت فرهنگ و تمدن و راهنمایی اسلامی قادر است با دادن وام ها کم‌بهره دست کم در‌این زمان به اعطا کرد کتابفروش‌ها رسد . این کتابفروش خرید کتاب پزشکی زبان اصلی ارومیه‌ای درباره ی سود نتیجه ها از این رشته , اعلام کرد : کتاب سود حداقلی و مشخصی دارااست . درصورتی که شما در کتابفروشی صرفا و تنها کتابفروش باشید , مردمان استقبال کمتری از آن مغازه می نمایند . «پاتوق کتاب ارومیه» قسمتی از کم کتابفروشی‌هایی است که صرفا در حوزه کتاب عمل می‌نماید و اگر‌چه پروردگار را شکر از لحاظ مشتریای دایمی وضعمون عالی است , البته مجموعاَ هم اکنون کتاب و کتابفروش در‌این حال و روز اقتصادی خیلی مساعد نیست . او تیتر کرد : کرونا به صورت بدون واسطه بر تن درستی و غیرمستقیم در درحال حاضر ضربه زدن به تمدن جامعه است . هر چند فقدان و گرانی برگه و نهایتاً ذیل داخل شدن شمارگان کتاب و بالا رفتن بها آن در ماه‌های پیشین به صنعت انتشار , زخم دور از شوخی وارد کرده بود , کرونا همین پیکر نیمه‌جان را نیز ذیل تاثیر قرار اعطا کرد و تعطیلی نمایشگاه کتاب تهران , به واقع تیر خلاص به‌این پیکر نحیف بود .

ضرورت اعتنا به کتابخوانی خرید کتاب پزشکی زبان اصلی در زمان ها فراغت

حقانی به‌دنبال اظهار کرد : تعطیلات و وقت ها فراغت از عمل و علم آموزی , مجال نیکی برای مطالعه خرید کتاب پزشکی زبان اصلی است . به‌ویژه این ایام به‌طور اجباری به دلیل مواجهه با اپیدمی کووید - ۱۹ همگی ما خودمان را به در منزل ماندن , قانع کرده‌ایم , از این زمان می گردد برای مطالعه به نحو لایق بهره مند شد . او ذکر کرد : چه بسا برای خردسال ها و نوجوان ها هم می‌توان طرح ریزی کرد . در واقع زمان قابل قبولی است برای تلاوت کتاب‌هایی که قبلاً مجال نکرده‌ایم , بخوانیم . همینطور می شود کتاب‌هایی را که مدت‌ها از مطالعه آنان قبلی , به دست بگیریم . چه بسا عالی است برخی از پاراگراف‌ها یا این که جمله ها امیدبخش و دانش‌افزای کتاب‌ها را برای دیگرافراد ارسال کنیم .
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن