خرید سوشیال سیگنال و سئو سایت

خرید سوشیال سیگنال (Social signals) یا سیگنال شبکه‌های اجتماعی به کلیه فعالیت‌ها یا تعاملاتی اطلاق م

توسط ATSHNEWS در 11 اسفند 1399

خرید سوشیال سیگنال (Social signals) یا سیگنال شبکه‌های اجتماعی به کلیه فعالیت‌ها یا تعاملاتی اطلاق می‌شود که در شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد. این تعاملات شامل فعالیت‌هایی نظیر لایک‌کردن، بازدیدکردن از پست، کامنت گذاشتن، پین‌کردن و… است که در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، لینکدین و… به‌وفور رخ می‌دهد.

 

بنابراین سوشیال سیگنال یا سیگنال شبکه‌های اجتماعی مجموعه‌ای از فعالیت‌‌ها است که در شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد. این فعالیت‌ها در نهایت می‌توانند به محبوبیت یک برند یا پست کمک کنند. هر چه تعاملات در شبکه‌های اجتماعی بهتر و میزان محبوبیت یک برند بیشتر باشد رتبه‌بندی آن برند در نتایج سرچ موتورهای جست‌وجو نیز بهتر خواهدبود.

 

همانطور که می‌دانید شبکه‌های اجتماعی امروزه چیزی فراتر از یک کانال پیامرسانی و خرید  هستند. به‌عنوان مثال شبکه‌های اجتماعی مستقیماً بر سئو سایت یک فروشگاه آنلاین تأثیر می‌گذارند. این امر باعث می‌شود که سازمان‌ها به‌دنبال ایجاد یک استراتژی منسجم در شبکه‌های اجتماعی که متمرکز بر تبلیغات و فروش محصولات است، باشند.

 

سیگنال شبکه‌های اجتماعی و سئو سایت

 

سئو سایت - سئو مکانیک

سئو سایت – سئو مکانیک

هدف اصلی یک موتور جستجو ارائه محتوای با کیفیت و مرتبط با سرچ، به کاربران است. موتورهای جست‌وجو کیفیت را تا حد زیادی باتوجه به تعداد دفعات مشاهده یا بازدید از URL شما در سراسر وب اندازه‌گیری می‌کنند. با انتقال بیشتر ارتباطات وب به رسانه‌های اجتماعی‌، Google و سایر موتورهای جست‌وجو تعداد سیگنال‌های اجتماعی را نیز به‌عنوان یک فاکتور مهم  در رتبه‌بندی سایت درنظر می‌گیرند.

 

همکاری گوگل با توییتر، که برخی توییت‌ها را به نتایج جست‌وجو اضافه می‌کند، گواه دیگری بر اهمیت فزاینده‌ی رسانه‌های اجتماعی در رتبه‌بندی سایت است.

 

سوشیال سیگنال‌های تاثیرگذار عبارتنداز:

 

 

سوشیال سیگنال - سایت سئو مکانیک

سوشیال سیگنال – سایت سئو مکانیک

 

تعداد توییت‌ها و بازنشرها توسط مخاطبین و میزان محبوبیت افرادی که توییت می‌کنند باتوجه به تعداد دنبال‌کنندگان صفحه موردنظر.

مجموع سیگنال های فیسبوک شامل(اشتراک‌گذاری، لایک‌ها و کامنت‌ها)

تگ‌شدن در شبکه‌های معروف

تعداد +۱ هایی که در شبکه اجتماعی گوگل پلاس دریافت می‌کنید. (به‌دلیل حذف این شبکه اجتماعی توسط شرکت گوگل، دیگر این سوشیال سیگنال وجود ندارد)

افزایش سوشیال‌ سیگنال‌های موثر اعتبار دامنه سایت شما را نیز افزایش می‌دهد. به‌عنوان مثال وقتی تعداد زیادی از کاربران یک صفحه را به اشتراک می‌گذارند و آن را لایک می‌کنند، این موضوع نشان‌دهنده آن است که پست مورنظر حاوی محتوایی باکیفیت و سرگرم‌کننده است.

 

افزایش سوشیال سیگنال‌ها

از آنجایی که امروزه شبکه‌های اجتماعی به یک ابزار مهم و قدرتمند برای انتقال و تبادل اطلاعات تبدیل شده‌اند، بنابراین تاثیر آن‌ها در سئو و بهینه‌سازی سایت می‌تواند به‌اندازه تولید محتوا باکیفیت و ترافیک سایت مهم باشد. به‌ویژه برای مشاغل نوپایی که به‌دنبال بهبود رتبه‌بندی سایت خود هستند شبکه‌های اجتماعی می‌توانند بسیار موثر واقع شوند. به عبارت دیگر، استراتژی‌های طراحی شده برای افزایش تعاملات در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند رتبه‌بندی وب سایت شما را بهبود بخشد.

 

روش‌های افزایش سوشیال سیگنال‌ها

گذاشتن پست‌هایی به‌طور روزانه و مرتب

استفاده از تصاویر مرتبط و مناسب

آوردن عنوان نام تجاری خود در بالای هر پست

تهیه محتوای باکیفیت و جذاب برای پست‌ها

خرید سوشیال سیگنال

و…

خرید سوشیال سیگنال

با استفاده از این روش، شما می‌توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه های خود،در مدت زمان کوتاهی سوشیال سیگنال مورد نیاز سایت‌تان را ایجاد کنید. بر خلاف خرید بک لینک که احتمال پنالتی‌شدن سایت وجود دارد و باید نکاتی را هنگام خرید رعایت نمایید، با خرید سوشیال سیگنال، خطر پنالتی سایت شما را تهدید نخواهدکرد.

 

البته این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام خرید سوشیال سیگنال، تعداد بازدیدهای سایت خود را در نظر گرفته و متناسب با آن خرید نمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن