توضیحات کلی و نحوه اجرای گلد پس

چالش های فصلی تقریبا همیشه در دسترس هستند و هر فصل یک ماه طول می کشد. یعنی از روز اول هر ماه شروع می شود و در

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

چالش های فصلی تقریبا همیشه در دسترس هستند و هر فصل یک ماه طول می کشد. یعنی از روز اول هر ماه شروع می شود و در آخرین روز هر ماه به پایان می رسد! در این بخش با دو نوع چالش یا ماموریت روبرو خواهید شد:

چالش های روزانه: که شما 24 ساعت فرصت دارید تا چالش های هفتگی را تکمیل کنید: که 7 روز طول می کشد.

چالش های فصلی گلد پس از تان هال 7 به بعد در دسترس خواهند بود و به صورت انفرادی توسط بازیکن اجرا می شوند، اما برخلاف بازی کلن، نیازی به فعال کردن چالش ها نیست زیرا همه آنها در شروع فصل برای شما فعال خواهند بود. همچنین می توانید بلافاصله پس از کسب امتیاز در قسمت پاداش ها جوایزی دریافت کنید.

جزئیات در مورد جوایز چالش فصل

به طور کلی دو سطح متفاوت برای پاداش دادن به چالش های فصلی وجود دارد:

سطح نقره: رایگان برای همه

 سطح طلا: ماهیانه 30 هزار تومان خریداری می شود!

در ابتدا سطح نقره ای برای شما فعال است که همانطور که گفتیم برای همه رایگان است و با تکمیل چالش های این سطح می توانید 16 جایزه مختلف شامل منابع، مربا و آیتم های جادویی دریافت کنید. البته لازم به ذکر است که پاداش این سطح نسبت به سطح طلا بسیار ناچیز است!

متأسفانه سطح هیجان طلایی رایگان نیست و شما باید این سطح را با 5 دلار خریداری کنید! لازم به ذکر است که این خرید فقط برای یک فصل می باشد و در صورت تمایل می توانید در فصل بعد مجددا خرید کنید!

 

این سطح شامل 30 جایزه مختلف برای همه چیز است، از ارتقای منابع + کارگران + کارگاه ها، رون ها، کتاب ها، دایره های دیواری، جادوگران و پوسته های مختلف قهرمان. اولین پوسته جدید کلش اف کلنز نیز متعلق به بربرین کینگ با نام گلادیاتور است و از اواخر ماه آوریل برای بازیکنان در دسترس خواهد بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن