تعرفه طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی

هزینه معماران هزینه های معمار بسته به اندازه پروژه شما ، کاری که می خواهید معمار انجام دهد و ساختار هزینه معم

توسط ATSHNEWS در 2 اسفند 1399

هزینه معماران

هزینه های معمار بسته به اندازه پروژه شما ، کاری که می خواهید معمار انجام دهد و ساختار هزینه معمار منفرد ، بسیار متفاوت است. یک معمار ممکن است ساعتی ، فوت مربع یا درصدی از کل هزینه پروژه را دریافت کند. این قیمت ها بسته به مکان ممکن است متفاوت باشد ، اما در صورت نیاز به تأیید یک معمار دارای مجوز ، حداقل 800 تا 1000 دلار برای استخدام مهندس برای بررسی و تصویب نقشه ها و سایر اسناد ساختمانی نیاز دارید.

مدیریت پروژه ساخت و ساز شما یک امانتداری است. یک معمار خوب اطمینان حاصل می کند که پیمانکار یا مهندس سازه به برنامه های طراحی پایبند بوده و تغییرات را به حداقل می رساند. مدیریت معمولاً 5٪ از بودجه را تشکیل می دهد ، بنابراین برای پرداخت 30000 دلار برای یک پروژه 3000 دلاری برنامه ریزی کنید. بیشتر معمارانی که به صورت درصدی هزینه دریافت می کنند ، 8-15 درصد از کل هزینه پروژه را دریافت می کنند ، بنابراین می توانید برای هر 10 هزار دلار کاری که می خواهید انجام دهید ، 800 تا 1500 دلار هزینه کنید.

به طور کلی ، پس از تجزیه و تحلیل بیش از 800 قرارداد معماری ، متوسط ​​قیمت استخدام یک معمار 4666 دلار است.

هزینه معماران

گزینه های هزینه معمار

همانطور که گفته شد ، سه ساختار پرداخت متفاوت وجود دارد که معماران از آنها استفاده می کنند. هر یک از آنها دارای سهم مثبت و منفی خود است. قبل از اینکه معمار بعدی خود را استخدام کنید ، مطمئن شوید که زیر و بم همه نقشه های معماری را می فهمید.

هزینه های معمار در هر ساعت

معماران معمولاً اگر ساعتی ساعت آنها را استخدام کنید ، 80 تا 150 دلار در ساعت هزینه می گیرند. اگر یک مدیر ارشد استخدام کنید ، که معمولاً یک شرکت معماری را اداره می کند ، انتظار دارید که تقریباً هر ساعت 150 دلار بپردازید. اگر یک معمار کوچک استخدام کنید ، قیمت ها معمولاً در هر ساعت 80 دلار معامله می شوند.

اگر فرد قاطعی هستید می توانید در مورد یک طرح تصمیم بگیرید و به آن پایبند باشید ، پس یک ساعت برای شما مناسب است. با این حال ، اگر در تصمیم گیری مشکل دارید ، استخدام هر ساعت یک معمار ایده آل نیست. به هر حال ، هرچه روند یک ظاهر طراحی شده بیشتر طول بکشد ، هزینه بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد.

اگر به دام دوم بیفتید ، بعضی از صاحبان خانه پوشش می دهند. بنابراین ، حتی اگر این پروژه 100 ساعت طول بکشد ، شما بیش از 50 ساعت کار قبل از مذاکره در مورد قرارداد جدید پرداخت نخواهید کرد.

هزینه های معمار به عنوان درصدی از انجام پروژه های دانشجویی

ممکن است ایده پرداخت درصد به معمار را رد کنید ، زیرا معمار در موقعیتی است که می تواند هزینه کلی پروژه را افزایش دهد. با این حال ، می توانید قبل از شروع پروژه با گزارش كل بودجه خود این نگرانی را برطرف كنید. اگر مسئول انتخاب ، مذاکره و نظارت بر پیمانکاران و پیمانکاران فرعی باشد ، یک مهندس می تواند به شما کمک کند در حد بودجه باشید.

اگر این گزینه را انتخاب کردید ، حتما فاکتورهای مورد علاقه پروژه را روشن کنید. برخی از پروژه ها شامل عناصر طراحی مانند نورهای جدید یا رنگ نیستند. دیگران انجام می دهند. در هر صورت ، همه این هزینه ها ممکن است به شما تعلق بگیرد و اگر درصدی از "هزینه پروژه" را پرداخت کنید ، همه باید از نظر آنچه در آن است ، در یک صفحه باشند.

هزینه های معمار برای هر فوت مربع

اگر به کسی برای مذاکره با پیمانکاران نیازی ندارید و نگران اضافه کردن هزینه های ساعتی به هزینه های غیرضروری هستید ، ممکن است بخواهید معماری پیدا کنید که یا هزینه ای ثابت دریافت کند یا هزینه فوت مربع را بپردازد. تنها راه افزایش هزینه های معمار این است که اگر تصمیم به افزودن مقدار اضافی بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود ، اضافه کنید.

معماران می توانند از هر فوت مربع از 1.25 دلار تا 5 دلار هزینه دریافت کنند. بسته به ماهیت پروژه ممکن است برخی از آنها به ازای هر فوت مربع 10 دلار هزینه دریافت کنند. شما می توانید برای هر هزار فوت مربع از پروژه خود 1200 تا 5000 دلار هزینه کنید.

 

مزایای استفاده از معماران

کاری که معماران انجام می دهند

با وجود هزینه هایشان ، معماران در بیشتر ساخت و سازهای مسکونی اختیاری هستند. پس چرا اصلاً باید از یک معمار استفاده کرد؟ یک معمار کاملاً آموزش دیده با توجه به نیازهای خاص و سایت های خاص ، طرحی متناسب با فرد طراحی می کند. این معمار به مباحث زیبایی شناختی می پردازد ، با تناسبات ، هم ترازی ، بلوک ها ، فضاهای خالی و مواد برای ایجاد نتایج رضایت بخش سروکار دارد. معمار استفاده از مناسب ترین مواد ، پایان ها و وسایل را برای دستیابی به اهداف شما تعیین می کند. پس از انجام همه اینها ، معمار تمام نقشه ها را به کارگر ساختمانی یا مدیر ساخت و ساز می فرستد که سپس خانه رویایی شما را می سازد.

یک معمار هنگام حل یک مسئله طراحی با عوامل زیادی سرو کار دارد. در حالی که نگرانی های یک پیمانکار در مورد ایجاد پروژه و برآورد بودجه و برنامه ، مشترک است ، معمار طیف گسترده ای از علایق اضافی را ادغام می کند.

مرحله طراحی

در حالت ایده آل ، معمار با در نظر گرفتن همه این موارد طراحی می کند و برخی از طرح های جایگزین را ایجاد می کند تا در نظر بگیرید. این ممکن است به شما کمک کند راه حل متفاوتی را ببینید که در ابتدا فکرش را نمی کردید. هر زمان که یک برنامه ریز ترجیحی در دست باشد ، معمار طرح را به مجموعه ای دقیق از اسناد کاری توسعه می دهد که می تواند برای تخمین ها ، پیشنهادات ، مجوزها و ساخت و سازها استفاده شود. در طی این فرآیند ، زمان بازخورد برای کمک به اصلاح و اصلاح جزئیات طراحی وجود دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن