ترجمه تخصصی مدیریت

تعرفه های ترجمه تخصصی مدیریت: بسته به نوع برنامه و زمان تحویل مورد نظر ، قیمتها می توانند متفاوت باشند. به عن

توسط ATSHNEWS در 15 تیر 1399

تعرفه های ترجمه تخصصی مدیریت:

بسته به نوع برنامه و زمان تحویل مورد نظر ، قیمتها می توانند متفاوت باشند. به عنوان مثال ، هنگام ثبت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت ، می توانید برنامه های مختلفی را انتخاب کنید ، هم از نظر سرعت و هم از نظر کیفیت. برنامه های کیفی شامل ترجمه تخصصی مدیریت حالت های برنز ، نقره و طلا است. برنامه های سرعت کار همچنین شامل حالت های عادی ، نیمه فوری و فوری است. اگر ترجمه تخصصی مدیریت ارزان می خواهید ، می توانید برنامه های عادی را انتخاب کنید ، اما از نظر کیفیت نهایی ، تمام برنامه ها از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهند بود. برای دیدن جزئیات بیشتر در مورد تعرفه ها ، لطفاً به لینک ترجمه تخصصی مدیریت مراجعه کنید. در تصاویر زیر تعرفه تقریبی حالتهای مختلف را برای سرعت بخشیدن به روند ترجمه مشاهده می کنید: قیمت های حالت عادی: مدیریت تخصصی ترجمه قیمتهای نیمه فوری: ترجمه تخصصی مدیریت قیمت های فوری: مدیریت تخصصی ترجمه

زمان ترجمه تخصصی مدیریت:

در سایت ترجمه گروه ترجمانو ، هنگام ثبت سفارش (بصورت آنلاین) ، در واقع ، روند ترجمه تخصصی مدیریت باید طی سه مرحله وقت گیر باشد: 1- بررسی پرونده خود پس از ثبت نام اولیه و قیمت گذاری. 2- پرونده خود را به مترجم اختصاص دهید و مراحل ترجمه تخصصی مدیریت را انجام دهید. 3- بررسی پرونده ترجمه شده توسط سردبیران و سرپرستان گروه ترجمه آنلاین. در مرحله اول معمولاً یک اپراتور ، نیروی انسانی مجبور است این کار را انجام دهد که البته ممکن است ساعت ها طول بکشد ، اما نرم افزار ثبت سفارش سفارش گروه ترجمه ترجمانو به گونه ای است که این مرحله را بطور خودکار و بدون دخالت انجام می دهد. نیروی انسانی در کمتر از یک دقیقه این کار را انجام می دهد. به عبارت دیگر ، پرونده شما به صورت خودکار قیمت گذاری می شود و برای یک مترجم ارسال می شود. در مرحله دوم ، مترجم بلافاصله پس از دریافت پرونده شما ترجمه را شروع می کند و پس از تکمیل آن برای سرپرست داوری ارسال می کند. در مرحله سوم ، یکی از سرپرستان تیم ترجمه آنلاین که معمولاً اساتید و مترجمان باتجربه ای هستند ، پرونده را بررسی کرده و پس از تأیید یا رفع اشکال ، برای مشتری ارسال می کند. البته در روند ثبت سفارش نیز می توان سرعت اجرای را انتخاب کرد: عادی ، نیمه فوری و فوری. برای اطلاعات بیشتر بخش ترجمه فوری را بخوانید.

کیفیت ترجمه تخصصی مدیریت چقدر است؟

اگرچه شما می توانید هنگام ارسال سفارش ترجمه تخصصی مدیریت ، نقشه های کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید ، حتی اگر ساده ترین طرح یعنی ترجمه برنز را انتخاب کنید ، ما به شما اطمینان می دهیم که کیفیت ترجمه بسیار مناسب خواهد بود. کلیه مترجمان شاغل در تیم ترجمه ترجمانو قبل از شروع کار آزمون کتبی و مصاحبه های دشوار را پشت سر گذاشته اند. با هدف ارتقاء کیفیت خدمات ، که می دانم بهترین راه تبلیغ ما است ، ما اساتید و کارشناسان مجرب در زمینه ترجمه را برای همکاری دعوت کرده ایم و اکنون مفتخریم که با آنها همکاری کنیم.

آیا بررسی پس از اتمام ترجمه تخصصی مدیریت انجام می شود؟

پس از اینکه مترجم ترجمه تخصصی مدیریت را انجام داد و قبل از ارسال آن به فرد سفارش دهنده ، پرونده نهایی یک بار توسط ویراستار و یک فرد باتجربه در ترجمه بررسی می شود تا مشکلات احتمالی را حل کند. اما اگر متوجه شدیم که مشتری پس از ارسال پرونده مشکلی ایجاد کرده است ، دوباره آن را بررسی و ترجمه خواهیم کرد. همه پرونده های ترجمه شده نیز دارای ضمانت هستند.

ضمانت ترجمه تخصصی مدیریت:

کلیه سفارشات پس از تحویل 14 روز ضمانت دارند و در صورت عدم رضایت حتی بازپرداخت. این ویژگی برای کلیه نقشه های برنز ، نقره و طلای موجود است. در حقیقت ، گارانتی شامل کلیه زمینه های ترجمه تخصصی مدیریت و عمومی است. این شامل ترجمه های تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه های تخصصی فارسی به انگلیسی است
آخرین مطالب