بک لینک Pbn (پی بی ان) - دیجیتال مارکتینگ

از آنجا که این لینکها مسیر حرکت کاربران و نیز رباتهای گوگل را مشخص میکنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند

توسط ATSHNEWS در 12 بهمن 1399

از آنجا که این لینکها مسیر حرکت کاربران و نیز رباتهای گوگل را مشخص میکنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، و شاید اگر بگوییم هنوز هم یکی از مهمترین عوامل برای رتبهبندی سایتها برای گوگل، همین بکلینکها هستند، اشتباه نکردهایم. قبل از نوشتن مقاله برای وبلاگ مورد نظر قوانین را در خصوص بک لینک مطالعه کنید. بهزودی یک مقاله کامل در مورد نحوه رپورتاژ نویسی اصولی برای سئو منتشر خواهیم کرد. ترکیبی از فیلم ها، گالری تصاویر و اینفوگرافیک ها باعث می شود که وبلاگ شما از نظر بصری جذاب به نظر بیاید و در حالت کلی هم استفاده از این ترکیب از نوشتن مقاله ها خیلی ساده تر است. بررسی بک لینکهای موجود در یک صفحه یکی از مسیرهای اصلی گوگل برای یافتن و ایندکس کردن صفحات جدید در اینترنت است. زمانیکه گوگل یک بک لینک به سایت شما را مشاهده میکند به انکر تکست توجه زیادی داشته و عملا ارزش و اعتبار منتقل شده به سایت شما در این عبارت خواهد بود.

و بهدست آوردن لینک بهصورت طبیعی یا دریافت لینک(Link Earning) برایش اهمیت دارد. اما آیا اهمیت رپورتاژ فقط برای گرفتن بک لینک است؟ حضور در لیست سایتهایی که کسبوکارهای محلی را به همراه شماره تلفن و آدرس وبسایتشان معرفی میکنند، میتوانند اهمیت بالایی داشته باشد. اگر On-Page SEO شما به خوبی انجام شود، موتورهای جستجو میتوانند به راحتی صفحات شما را دسته بندی کرده، موضوع سایت شما را درک کنند، و به راحتی ساختار و محتوای وب سایت شما را بررسی کنند، بنابراین سایت شما را بر این اساس رتبه بندی خواهند کرد. همانطور که لینکسازی بهدو دسته لینکسازی داخلی و خارجی تقسیم میشود، لینکها نیز انواع مختلفی دارند و باتوجه به اینکه موتورهای جستجو آنها را دنبال کنند یا خیر، به دو دسته کلی فالو و نوفالو تقسیم میشوند. را خودشان انجام دهند و به همین دلیل پیشرفت های کمی دارند و فرآیند ارتقا سایت به کندی پیش می رود. از آنجا که ربات های گوگل زمان بررسی یک صفحه لینک های موجود در آن را نیز بررسی کرده و به این صفحات لینک شده مراجعه میکنند.

نظر شما پس از تایید منتشر خواهد شد. در حقیقت ، بک لینک به وب سایت شما، علامتی برای موتورهای جستجو است که دیگران مطالب شما را تایید کردهاند. خرید بک لینک دائمی : خرید بک لینک به صورت دائمی و قوی از مواردی است که باید برای آنها تلاش تقریبا زیادی داشته باشید تا بتوانید گزینه ی واقعا مفیدی را در اختیار بگیرید چون کمتر همچنین قابلیتی از سوی سایت ها ارائه می گردد. این موضوع به نظر منطقی می رسد چون گوگل به دنبال سایت هایی است که به صورت طبیعی بک لینک سازی کرده اند. به همین دلیل است که سرویسهای ایجاد لینک جزو سرویسهای محبوب هستند. سئو خارجی (Off Page SEO) به این موضوع که وب سایت شما چقدر معتبر و محبوب می باشد توجه می کند. عوامل موثر off page seoحاوی افزایش محبوبیت، پیوستگی اطمینان و توانایی وب سایت است. ولی میزان رتبه ای که در آن کلمات کسب کنید، مربوط به عوامل سئو خارجی (Off Page) می باشد.

عنوان H1 معمولا بزرگ ترین کلمات موجود در صفحه هستند، و به همین دلیل، موتورهای جستجو کمی بیشتر از عناصر دیگر صفحه به آنها بها میدهند. از این گذشته، مصاحبه شوندگانی که مخاطبان زیادی دارند؛ اگر مصاحبه خود با شما را به اشتراک بگذارند ترافیک بسیار زیاد و ارزشمندی را به دست میاورید. وقتی کسب کار شما ناشناخته باشد و هیچ تبلیغاتی بر روی سایت خود انجام نداده باشید ، مردم در حالت عادی هیچ شناختی از سایت و نام برند شما ندارد اما وقتی کلمه کلیدی در گوگل سرچ میکنند و با تبلیغ شما روبرو میشوند در طول مدت زمان نام برند شما در خاطرشان میماند و در سرچ های بعدی نام برندتان را در گوگل سرچ کند و از طریق سرچ طبیعی به سایت شما برسد، پس این تاثیر غیر مستقیم در افزایش بازدید و ترافیک و زنگ خور سایت خواهد بود. اما نوشتن تعداد زیاد پست با کیفیت پایین در وبلاگ ها ترافیک زیادی دریافت نمی کند و واقعاً به شما کمک زیادی نمی کند و بسته به جایی که پست را منتشر می کنید حتی ممکن است که به اعتبارتان لطمه بزند.

اگر کسی از شما بخواهد یک رستوران به او معرفی کنید؛ ممکن است دو جواب متفاوت بدهید. به نظر می رسد که هرچقدر از این نوع بک لینک ها که دریافت کنید ، اگرچه تاثیری در اتوریتی و رتبه سایت شما نخواهد داشت ، درعین حال تاثیرات منفی و جریمه شدن را نیز به همراه ندارد. قطعا جریمه خواهیم شد. بله. قطعا آموزش عملی تاثیر بسیار بیشتری نسبت به آموزش تمام تئوری دارد. چهروشهایی برای دریافت لینک وجود دارد و از چه طریقی میتوانیم لینکسازی خارجی انجام دهیم، در ادامه بهمهمترین روشها و تکنیکهای لینکسازی خارجی اشاره میکنیم. منظور از محتوای غنی یعنی چی؟ منظور ما شبکههای اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و لینکداین است، همچنین پلتفرم ایرانی آپارات نیز میتواند، گزینه خوبی باشد. توزیع محتوا در شبکههای اجتماعی بهموتورهای جستجو سیگنالهای مثبتی میفرستند که میتوانند نقش بسیار مهمی در افزایش قدرت و محبوبیت برند و وبسایت شما داشته باشند. بکلینک محتوایی یعنی محتوایی ایجاد کنیم و این محتوا را بهدرستی توزیع کنیم، هر چند که اگر محتوای خوبی تولید کردهباشیم بهصورت طبیعی این محتوا توزیع خواهد شد و هر دفعه که محتوای ما در جایی استفاده میشود، احتمال اینکه به وبسایت ما لینک منبع داده شود بسیار بالاست. یکی از دلایلی که این افراد این کار را می کنند این است که به دلیل مطمئن نبودن از اعتبار سایت ها، این لینک ها را به صورت نوفالو در نظر می گیرند.

در صورت لزوم تغییر آدرس صفحات بنا به دلایل مختلف مانند آپدیت سایت و در برخی مواقع حتی تغییر دامنه، به منظور از بین نرفتن اعتبار صفحه ای که ممکن است ماه ها و سال ها برای آن زحمت کشیده شده است تا برای موتور های جست و جو شناخته شود، می توانید از ریدایرکت ۳۰۱ (Redirect 301) استفاده کنید. بنابراین توصیه ما به شما این است که سعی کنید سمت خرید بک لینک نروید، چرا ممکن است از نتایج گوگل حذف شوید! خود را به سریعترین شکل ممکن بفروشید. در میان هر 10 سایت برتر کشور یک فروشگاه به چشم میخورد. بد نیست به وب سایتتان به چشم خانه تان نگاه کنید که دوست دارید در آن مهمان داشته باشید پس لازم است دیگران چیزهایی از آن شنیده باشند که تمایل داشته باشند بیایند و آنرا ببینند. Off-Page SEO به افزایش اعتبار دامنهی شما از طریق لینک دهی به وب سایتهای دیگر تمرکز دارد.

هر چند که بعضی از متخصصان عقیده دارند که ثبت نام در دایرکتوری ها دیگر ارزشی ندارد اما در واقع بر روی شناخته شدن شما و کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو اثر دارد. امروزه بیشتر وبسایتها پر از تصاویر با وضوحبالا هستند. سئوی داخلی همه مواردی است که شما میتوانید مستقیما در وب سایت خود کنترل کنید از جمله محتوا، تگ عنوان، استفاده از کلمات کلیدی ، URL های بهینهسازی شده، لینکهای داخلی و متن alt تصاویر. شما میتوانید در این وب سایت خبری آمریکایی ، ساخت لینک رایگان خود را انجام دهید . لینک دهی داخلی به صفحات دیگری از خود وب سایت می تواند هم برای کاربران و هم برای موتورهای جست و جو مفید باشد. البته در همه انجمنها شما قاد نخواهید بود که لینک وبسایت خود را قرار دهید اما در بعضی از فرومها شما مجاز به قرار دادن لینک هستید که لینک ها توسط موتورهای جستجو پیمایش میگردد. بعنوان مثال دریافت بک لینک Follow از یک سایت گردشگری برای یک سایت فروش بلیط و دریافت بک لینک nofollow از یک سایت گردشگری برای یک سایت ورزشی و فروش مکملهای ورزشی، برای تعیین Follow یا nofollow بودن بک لینک ها در تگ a میتوانید از صفت rel استفاده کنید.

بهعنوان مثال در کلمات کلیدی اصلی بهخودتان لینک دهید و در برخی کلمات فرعی نیز میتوانید به سایتهای دولتی، سازمانی و یا حتی رقیبهای پرقدرتتان بدهید! البته این جمله به این معنی نیست که همین حالا برای گنجاندن کلمات کلیدی در URLهای فعلی خود، آنها را تغییر دهید. این متن برای بازدید کنندهی معمولی قابل رویت نیست. آموزش های خود را با بیان ساده و قابل فهم ارایه کنید. محتوای صفحات باید به گونه ای باشد که به راحتی قابل خواندن بوده و همچنین برای مخاطبان ارزشمند باشد. از جور ای که شایسته تر طاقچه خویش را تعیین می کند ، بک لینک PBN یادآوری نمائید. بیشتر این منابع لینکهایی از وبسایتهای معتبر هستند. چهار شبکه اجتماعی که بیشتر تاثیر را در سئو خارجی دارند فیس بوک، توییتر، لینکدین و گوگل پلاس است. به طور کلی میتوان گفت هر چه سایتهای بیشتر و شناخته شدهتری به صفحات سایت شما لینک داده باشند شانس بیشتری برای کسب جایگاه در نتایج گوگل به دست خواهید آورد. اگر می خواهید که بهترین نتیجه را بگیرید، توصیه ما در گوگلگیک این است که در دایرکتوریهای مرتبط با کسب وکار خود فعالیت کنید.

آخرین مطالب