بررسی سرقت ادبی مقاله

بررسی سرقت ادبی در چاپ مقاله سرقت ادبی مقاله ارزش تحقیق را به شدت کاهش می دهد. چنین عملی به عنوان یک لکه بر رو

توسط ATSHNEWS در 8 تیر 1399

بررسی سرقت ادبی در چاپ مقاله

سرقت ادبی مقاله ارزش تحقیق را به شدت کاهش می دهد. چنین عملی به عنوان یک لکه بر روی سابقه شخص شمرده می شود. همچنین تکرار چنین اقداماتی توسط افراد مختلف می تواند به اعتبار یک مرکز یا دانشگاه آسیب برساند و اگر زیاد باشد حتی اعتبار تحقیقات یک کشور نیز ممکن است. بنابراین لازم است در این زمینه اطلاع رسانی و پرورش صورت گیرد. در نوشتن مقاله ، اگر مقاله شخص دیگری را به سادگی و بدون تغییر کپی کنید ، سرقت ادبی محسوب می شود. اگر از مقاله دیگری به عنوان مرجع استفاده کرده اید ، اگر شباهت متن شما با متن مرجع توسط نرم افزار مربوطه و سایتهای شناسایی سرقت ادبی گزارش شده است ، بیش از 50٪ ، متن شما دارای تعدد زوجات خواهد بود.

ابزارهای بررسی سرقت ادبی مقاله

اما ، جدا از علت و نحوه کپی کردن ، این ناخوشایند است. بنابراین استفاده از ابزارهای کشف سرقت ادبی مقاله برای نویسندگان ضروری است. برخی سایت ها و نرم افزارهایی برای بررسی سرقت ادبی مقاله: بررسی سرقت ادبی مقاله iThenticate بررسی سرقت ادبی مقاله توریتین نوشتن دستور زبان کپیلاکس بررسی سرقت ادبی طاعون DupliChecker PlagTracker PlagScan CopyEscape Uni Check حتما بخوانید: 11 عنصر گیج کننده در نوشتن مقالات تحقیقاتی کدامند؟ کامل ترین ، معتبرترین و بهترین مقاله در مورد نرم افزار تشخیص سرقت ادبی iThenticate است که توسط ویراستاران و ویراستاران نشریات معتبر مانند ScienceDirect ، ویلی ، اسپرینگر ، تیلور و فرانسیس و غیره استفاده می شود و همپوشانی دقیق مقالات را گزارش می دهد. در حال حاضر هزینه بررسی سرقت ادبی در سایت اصلی برای هر مقاله حدود 100 دلار است که ما با دسترسی سازمانی از خارج از کشور با هزینه مناسب تری در اختیار کاربران خود قرار داده ایم. برای بررسی سرقت ادبی مقاله روی iThenticate کلیک کنید چگونگی رفع سرقت ادبی اگر از متن یک مقاله یا کتاب به عنوان مرجع استفاده می کنید ، بهتر است متن آن را بخوانید و سپس آن را به زبان خودتان بنویسید تا چند قطبی رفع شود. البته باید به مقاله اصلی مراجعه کنید. معمولاً برای چاپ مقالات و جلوگیری از سرقت ادبی. پاراگراف کردن یک مقاله. وقتی متن را به زبان خود می نویسید ، کلمات را با مترادف آنها جایگزین کنید تا معنی جمله تحریف نشود و مکان اجزای جمله تغییر یابد تا شباهت متن شما با متن مرجع زیاد نباشد و شما نمونه سرقت ادبی و سرقت ادبی نیستید. به زودی ، در مقاله ای ، آموزش کاملی درباره حل سرقت ادبی از طریق این وبلاگ منتشر خواهیم کرد.

نمونه بررسی سرقت ادبی مقاله

اگر ایده های فردی را کپی می کنید ، متن را تغییر می دهید یا به سادگی کلمات را در متن موجود تغییر می دهید ، باید منبع صحیح متن را تهیه کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن