بازی لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز

بازی لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز لگو (LEGO) برند تجاری قدیمی برای نوعی از انواع اسباب بازی است که در کشور دان

توسط ATSHNEWS در 15 آبان 1400

بازی لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز

لگو (LEGO) برند تجاری قدیمی برای نوعی از انواع اسباب بازی است که در کشور دانمارک تهیه و تولید شده است. محبوبیت و کارآمدی محصولات شرکت لگو باعث شد تا کارخانه های اسباب بازی دیگری در سراسر جهان به تولید محصولاتی شبیه به کارخانه لگو اقدام نمایند. این موضوع تا آن جایی پیش رفت که در بازار اسباب بازی، لگو دیگر تنها نام یک شرکت نیست بلکه نام بازی ای است که از تعدادی قطعات کوچک رنگی تشکیل شده و کودک یا نوجوان با کنار هم قرار دادن آن ها قادر است سازه های ساده یا پیچیده ای را بر اساس هوش و تخیل خود بسازد.

ساخت لگو برگرفته از انواع شخصیت های داستانی و سینمایی از جمله تمهیداتی است که کارخانه های اسباب بازی سازی برای جذب مشتری از آن استفاده می کنند. برای مثال لباس مرد عنکبوتی از روی شخصیت کارتونی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ساخته شده است و عرضه آن در بازار اسباب بازی فروشی، خریداران زیادی را به تهیه این محصول ترغیب نموده است.

 

انواع محصولات لباس مرد عنکبوتی در سرزمین تولد

در زیر با برخی از انواع محصولات لگوی مرد عنکبوتی آشنا خواهیم شد:

  • لباس مرد عنکبوتی و پل 1165 قطعه: این محصول که از 1165 قطعه و 7 مینی فیگور در شخصیت های مختلف تهیه شده است، با حداقل قیمت 220000 تومان در بازار ایران عرضه می گردد. وزن این محصول 200 گرم است.
  • لباس مرد عنکبوتی و گوست رایدر: این محصول دارای 248 قطعه و 3 مینی فیگور است و با حداقل قیمت 50000 تومان در بازار عرضه می شود.
  • لگو super heroes مدل spider man host rider team up construction set 76058: دارای 217 قطعه و وزن 290 گرم که مناسب کودکان 7 تا 14 سال است.
  • لباس مرد عنکبوتی و ماشین عنکبوتی: در 88 قطعه و وزن 200 گرم مناسب برای رده سنی شش سال به بالا مناسب است و حداقل قیمت آن 14000 است.
  • لباس مرد عنکبوتی و هواپیما: دارای 45 قطعه بازی است و با قیمت 15000 تومان عرضه می شود.
  • لگو decool مدل مرد عنکبوتی و ونوم: این محصول 237 قطعه و 3 مینی فیگور دارد و دارای قابلیت تغییر جهت چرخ ماشین ها است. قیمت این محصول 50000 تومان است.
  • لگو مدل اسپایدر من علیه اسکورپین سری سوپر هیروز

 

خرید لباس شخصیت های کارتونی

برای خرید اسباب بازی لباس مرد عنکبوتی می توانید آن را از فروشگاه های معتبر اسباب بازی فروشی در سراسر کشور تهیه نمایید.

خرید لباس مرد عنکبوتی به صورت آنلاین

برای خرید آنلاین انواع محصولات لباس مرد عنکبوتی می توانید از سایت های زیر استفاده کنید:

  •  

در هر یک از این سایت ها، مشخصات انواع محصولات لباس مرد عنکبوتی شامل قیمت، رده سن، وزن، اندازه بسته بندی و تعداد قطعات، درج شده است که شما می توانید با انتخاب هر یک از این محصولات، آن را به صورت آنلاین سفارش دهید و بر اساس مقررات و خدمات سایت، محصول مورد نظر خود را به راحتی خریداری و در بازده زمانی معین دریافت نمایید.

 

 

 

آخرین مطالب