اندروید باکس چیست ؟

Stop box وسیله ای برای تماشای تلویزیون و پخش موسیقی خرید اندروید باکس و فیلم است جعبه توقف یک دستگاه الکترونی

توسط ATSHNEWS در 25 مرداد 1399
Stop box وسیله ای برای تماشای تلویزیون و پخش موسیقی خرید اندروید باکس و فیلم است جعبه توقف یک دستگاه الکترونیکی است که می تواند سیگنال های شبکه دیجیتال را دریافت کرده و آنها را به تلویزیون شما منتقل کند. جعبه های توقف برای تماشای تلویزیون ساخته شده اند و قابلیت های خاصی ندارند. بهترین جعبه های توقف در بازار می توانند در نهایت فایلهای صوتی یا تصویری را از DVD یا فلش مموری خرید اندروید باکس پخش کنند. Stop box ها از نظر نرم افزار موجودات گنگ هستند و چیزی جز یک منوی ساده نمی فهمند! جعبه های اندرویدی فاقد پورت ورودی آنتن هستند اما می توانید با اتصال به اینترنت بسیاری از تلویزیون های جهان را بصورت آنلاین تماشا کنید. البته خرید اندروید باکس سرعت اینترنت شما باید حداقل 2 مگابیت بر ثانیه باشد تا برنامه ها را بدون تأخیر تماشا کنید. تماشای تلویزیون از طریق اینترنت در ایران شوخی خرید اندروید باکس برای عموم مردم است زیرا قیمت ترافیک اینترنت در ایران ناجوانمردانه گران است!

خرید اندروید باکس شیائومی

Android Boxes از سیستم عامل اندروید استفاده می کند Android Box در واقع یک سیستم هوشمند خرید اندروید باکس چند منظوره است. Android Boxes از سیستم عامل اندروید استفاده می کند و به همین دلیل ویژگی های نرم افزاری اندروید باکس به هیچ وجه قابل مقایسه با Stop Box خرید اندروید باکس نیست! Android Box می تواند بسیاری از برنامه های ضروری را که در تلفن های Android نصب شده اند ، اجرا کند ، در حالی که جعبه های توقف نمی توانند کاری جز مدیریت شبکه های تلویزیونی و پخش فایل های صوتی و تصویری انجام دهند. خرید اندروید باکس Android Box بسیار باهوش تر از Stop Box است.

جدیدترین اندروید باکس

Android Box با چه تلویزیون هایی می تواند کار کند؟ Android Box می تواند با انواع تلویزیون کار کند بسیاری از جعبه های اندرویدی موجود خرید اندروید باکس در بازار از پورت HDMI برای انتقال تصاویر به تلویزیون استفاده می کنند ، اما هنوز جعبه های اندرویدی وجود دارند که با استفاده از AV به تلویزیون های قدیمی تر متصل می شوند. البته بسیاری از جعبه های Android جدید و صحیح دیگر از AV پشتیبانی نمی کنند. خرید اندروید باکس در نتیجه ، اگر یک تلویزیون CRT قدیمی دارید ، می توانید از جعبه اندرویدی استفاده کنید. با Android Box چه کاری می توان انجام داد؟

اندروید باکس سیم کارت خور

صدها کار با این دستگاه های جذاب قابل انجام است. خرید اندروید باکس در اینجا برخی از رایج ترین موارد استفاده شده است: فیلم ها و نمایش های تلویزیونی را با استفاده از نرم افزارهایی مانند Kodi ، Amazon و… پخش و پخش کنید. انواع بازی های Android را نصب و اجرا کنید (می توان با گیم پد یا صفحه کلید و ماوس را اجرا کرد) نصب و اجرای انواع نرم افزارها از جمله Telegram ، Instagram ،  خرید اندروید باکس Skype و… با استفاده از نرم افزاری مانند Chrome ، Firefox و… وب را مرور کنید. استفاده برای سیستم های IPTV (قابل استفاده در هتل ها و ساختمان های بزرگ) در پروژه های علامت های دیجیتال استفاده کنید همانطور که در بالا می خوانید ، تنوع عملکرد Android Box بسیار زیاد است. کاربر می تواند با توجه به نیاز و هدف خود دستگاه مورد نظر خود را انتخاب خرید اندروید باکس و استفاده کند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید از این دستگاه به عنوان یک پخش کننده فیلم حرفه ای استفاده کنید ، باید یک جعبه قدرتمند اندرویدی را با یک پردازنده بالا و رم تهیه کنید. یا اگر می خواهید از آن فقط به عنوان مرورگر وب استفاده کنید خرید اندروید باکس یا نرم افزار ساده ای مانند تلگرام یا اینستاگرام را اجرا کنید ، معمولاً یک دستگاه ساده تر با هزینه کمتری نیازهای شما را برآورده می کند.

اندروید باکس تانیکس مدل tx6s 4 64

آیا نصب Google Playe Store روی جعبه خرید اندروید باکس Android امکان پذیر است؟ آره. Play Store Market بصورت پیش فرض روی این دستگاه ها نصب شده است و می توانید نرم افزار مورد نظر خود را از طریق آن نصب کنید. علاوه بر این ، می توانید نرم افزار Play Store مشابه مانند Cafe Bazaar ، خرید اندروید باکس First Market ، Iran Apps و بر را بر روی دستگاه نصب کرده و از آنها برای جستجوی و نصب نرم افزارهای دیگر استفاده کنید. علاوه بر این ، می توانید فایل APK نرم افزار مورد نظر خرید اندروید باکس را از حافظه مانند فلش مموری یا هارد اکسترنال یا رم ریز میکرو نصب کنید. آیا Android Box از Kodi پشتیبانی می کند؟ آره. همانطور که گفتیم جعبه های اندرویدی امکان نصب تمام نرم افزارهای اندرویدی خرید اندروید باکس را دارند. مرکز رسانه ای قدرتمند Kodi نیز از این خرید اندروید باکس قاعده مستثنا نیست و اگر به صورت پیش فرض روی دستگاه شما نصب نشده باشد می توانید آن را نصب کنید. استفاده از Kodi در جعبه های هوشمند استفاده از آن خرید اندروید باکس را بسیار لذت خرید اندروید باکس بخش تر می کند و می توانید از بسیاری از قابلیت های آن استفاده کنید.
آخرین مطالب