اسکریپت احساس چت

اسکریپت ehsaschat که با jQuery ایجاد شده است ، به کاربر اجازه می دهد تا در وب سایت شما چت کند. حالت گپ خصوصی ،

توسط ATSHNEWS در 26 آبان 1399

اسکریپت ehsaschat که با jQuery ایجاد شده است ، به کاربر اجازه می دهد تا در وب سایت شما چت کند. حالت گپ خصوصی ، فیلتر نامناسب کلمات ، سرعت بارگیری سریع و طراحی پاسخگو از ویژگی های منحصر به فرد این اسکریپت چت است. در اینجا برخی دیگر از ویژگی های این اسکریپت ایجاد چت روم وجود دارد.


ویژگی های اسکریپت Ehsaschat 4.2:


طراحی پاسخگو برای رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه

فایل زبان از پیش تعیین شده فرانسوی / انگلیسی / اسپانیایی / سفارشی

لیست دوستان

توابع حالت خاموش

هشدارهای صوتی و تصویری در پیام های شخصی

6 سطح امتیاز کاربر

کلمات بد را فیلتر کنید

نصب آسان

6 شکل با رنگ های مختلف

حدود 30 دستور مفید برای مدیریت اتاق گفتگوی شما

یک تصویر بارگذاری کنید

گفتگوی خصوصی

اتاق: امکان نامحدود

فیلم ها و عکس های YouTube را در گپ با دوستان به اشتراک بگذارید

پایگاه داده ای را که اسکریپت را تسریع می کند سازماندهی کنید. ارسال ها را مستقیماً از گپ حذف کنید. وارد شدن. تاریخ و بسیاری از ویژگی های دیگر.

اگر از طرف غریبه ای که به او می گویید "سلام" پیامی دریافت می کنید ، چگونه واکنش نشان می دهید؟ بسیاری از ما روزانه با پیام های مختلفی در شبکه های اجتماعی روبرو می شویم که تکلیف ما با هدف اصلی صاحب آنها مشخص نیست. آیا از دلخوری یا ولگرد حوصله ما سر رفته است که اگر به سلام و احوالپرسی او پاسخ دهیم ، پیام "خوب؟" برای او ارسال می شود؟ آیا این پاسخ به معنای توافق با چت بی هدف با یک غریبه است؟ آیا ما با یک شخص قانونی روبرو هستیم که وقتی سلام می کنیم ، در مورد پیشنهاد کار جدید با ما صحبت می کند یا بازبینی صادقانه آخرین پست ما؟ آیا ما با یک غریبه درون گرا روبرو هستیم که به جای اینکه با دوستانش صحبت کند ، کار خود را انجام دهد و وقت ما را بگیرد ، می خواهد در اینجا با غریبه ها صحبت کند؟ این سلام به چه معناست و چرا باید در چنین فضای مبهمی ارسال شود؟ به نظر می رسد پیام هایی که در شبکه های اجتماعی برای یکدیگر ارسال می کنیم ، تحت همان بی اطلاعی ما در فرهنگ استفاده از فناوری در موارد بی شماری است. چگونه واقعاً برای اولین بار با یک غریبه در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنید؟


هدف را روشن کنید


نوشتن "سلام" برای شروع مکالمه آنقدر کلی و مبهم است که می تواند پیام شما را بی پاسخ بگذارد. به خصوص اگر توسط یک کاربر از جنس مخالف ارسال شده باشد ، این آزار و اذیت است تا پیامی که باید به مکالمه منجر شود. اما ممکن است هدف شما از ارسال این پیام ادامه مکالمه در مورد یک کار یا موضوع مهم باشد و به دلیل این خطا به هیچ وجه پاسخی دریافت نکنید. به شخص مقابل این حق را بدهید که بداند در مورد چه چیزی صحبت می کنید و درمورد پاسخ دادن تصمیم بگیرید. پیام خود را به طور کامل بنویسید و آن را از همان ابتدای مکالمه روشن کنید.


عملکرد هر شبکه اجتماعی را بدانید


بسیاری از کاربران تفاوت عملکرد شبکه های اجتماعی را در نظر نمی گیرند و این باعث می شود که آنها به هدف خود از ارتباطات نرسند. شخصی را در LinkedIn ، یک شبکه اجتماعی حرفه ای برای خواندن و به اشتراک گذاری کار و مشاغل ، تصور کنید که این پیام را برای شما ارسال می کند: "سلام. حالت خوبه؟ "آیا می توانیم بیشتر یکدیگر را بشناسیم؟" نه تنها نمی توانید بدانید که هدف مکالمه چیست ، بلکه حتی نمی توانید مطمئن باشید آنچه راجع به آن صحبت می کنید به شغل یا حرفه شما ارتباط دارد و برای چه در LinkedIn هستید. . به یاد داشته باشید که هدف هر شبکه اجتماعی چیست و چرا افراد در آنجا کار می کنند.


خیلی زود صمیمی نباشید


صمیمیت بیش از حد و نامعقول را می توان به بی ادبی و گستاخی تعبیر کرد. هر چقدر در اولین ملاقات با یک شخص میزان خاصی از احترام و فاصله را رعایت کنید ، در شبکه های اجتماعی غریبه ها هنوز همان فاصله را دارند. فکر می کنید اگر در اولین ملاقات با یک غریبه با این پیام روبرو شوید؟ "من این همه ماهی را فدا خواهم کرد" آیا طرف مقابل از کمبود محبت رنج می برد؟ چگونه با دیدن چندین پست از طرف خود به این نتیجه رسیدید؟


منطقی باش


بعضی اوقات در دنیای مجازی فراموش می کنیم که سیاره ای که در آن زندگی می کنیم تغییری نکرده است و مردم هنوز هم منطق یکسانی را در دنیای واقعی دارند. تصور کنید اولین پیام یک شخص به شما چیست: «آیا می توانی مرا دنبال کنی؟» دلیل اینکه یک فرد ناشناس از شما این انتظار را بکشد چیست؟ آیا در اولین قرار ملاقات به شخصی می گویید "بیایید دوست باشیم"؟ یا این رابطه کم کم به دوستی تبدیل می شود؟ در فضای مجازی ، منطق شبیه دنیای واقعی است و فقط شکل آن متفاوت است. رابطه برقرار کنید و رابطه خود را بسازید.


از امواج کمک بگیرید


امواج یکی از ابزاری است که فضای مجازی برای جبران کاستی های خود اختراع کرده است. عدم شفافیت لحن در متن ، عدم دیده شدن بدن طرف مقابل و عدم شفافیت حالت های صورت از عوامل سوtood برداشت شده ای هستند که امواج به اصلاح آنها کمک می کنند. از آنها برای نشان دادن آنچه نمی توانید در متن منتقل کنید استفاده کنید. به یاد داشته باشید اگر در رابطه اول غیر منطقی و عجیب به نظر برسید تغییر این درک از طرف مقابل برای شما چقدر دشوار خواهد بود. ممکن است فرصتی پیدا نکنید و در اولین تلاش فشار دادن دکمه قفل انجام می شود

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن