از چه روش های گلد پس بدست آوریم؟

دو سطح مختلف پاداش وجود دارد، نقره و طلا. ردیف نقره ای برای همه رایگان است، در حالی که ردیف طلا شامل جوایز بسی

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

دو سطح مختلف پاداش وجود دارد، نقره و طلا. ردیف نقره ای برای همه رایگان است، در حالی که ردیف طلا شامل جوایز بسیار بیشتری (از جمله پوسته های قهرمان جدید، و طلا، اکسیر، و آیتم های جادویی بیشتر) است و فقط برای بازیکنانی باز است که یک گلد پاس را به قیمت 4.99 دلار (یا معادل آن) خریداری کنند.

ارزش گلد پس بسیار بیشتر از سایر معاملات موجود است. اگر اصلاً قصد دارید برای این بازی پول خرج کنید، حتماً آن را برای گلد پس خرج کنید. 180 دلا گلد پس به مدت 3 سال به راحتی شما را به یک حساب حداکثری می رساند. فقط اگر قصد دارید بیش از 180 دلار خرج کنید، باید هر یک از معاملات دیگر را در نظر بگیرید.

اگر قصد دارید یک حساب بفروشید، تنها پس از رسیدن به TH12 بسیار ارزشمند است. با این حال، این ورودی زمان بازیکن را در گلد پس نظر نمی گیرد، که اگر حساب های کشاورزی برای فروش دارید، احتمالاً می خواهید آن را به حداقل برسانید. همچنین پوسته ها را اضافه می کند. با این حال، نیاز به تقاضای کافی برای حساب‌های سطح بالا دارد که بتوانید در واقع عرضه خود را جابجا کنید. من واقعاً نمی دانم، من فقط نظریه پردازی می کنم. با این حال، به نظر می رسد بازار سختی برای کسب درآمد زیاد باشد، و گلد پس واقعاً می توانند حاشیه سود شما را کاهش دهند.

اگر می‌خواهید به سرعت در بازی پیشرفت کنید، این یک ارزش عالی برای بازیکنان بسیار فعال و یک ارزش باورنکردنی برای بازیکنان معمولی است. اما، اگر نیازی به داشتن حداکثر حساب کاربری ندارید، برای شما بی فایده و هدر دادن پول است. حتی اگر بخواهید به سرعت در بازی پیشرفت کنید، ممکن است چیزهای دیگری در زندگی واقعی وجود داشته باشد که باید در نظر بگیرید. برای بسیاری، ارزش آن را خواهد داشت. برای بسیاری دیگر، چنین نخواهد بود. فقط می توانم بگویم که پول کاربردهای بسیار زیادی دارد و عادات مالی صحیح عموماً شامل کاهش هزینه های غیرضروری می شود، اما اگر تصمیم دارید در این بازی پولی خرج کنید که برخی از نیازهای معتبر انسان را نسبتاً ارزان برآورده می کند، گلد پس بهترین معامله است. بسته به موارد مختلف، توانایی شما برای پیشرفت حساب خود را 33٪ -133٪ یا بیشتر افزایش می دهد.

 

امیدوارم از این کاوش در مورد ارزش گلد پس لذت برده باشید، و بیشتر توانسته باشید به عنوان یک مزیت از خواندن این راهنما، یک تصمیم مالی روشن و آگاهانه در مورد آن بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن