آیا گلد پس فصل کلش آف کلنز رایگان است؟ قیمت گلد پس کلش اف کلنز

پاس فصلی «نقره‌ای» کلش آف کلنز را می‌توان به‌صورت رایگان دریافت کرد، اما این نسخه ب

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

پاس فصلی «نقره‌ای» کلش آف کلنز را می‌توان به‌صورت رایگان دریافت کرد، اما این نسخه به اندازه یک گلد پس دارای سطوح نیست، و در نتیجه پاداش‌های بسیار کمتری در طول ماه دریافت می‌کند.

به طور کلی، برای باز کردن قفل جوایز در پاس رایگان نقره‌ای، به امتیاز بیشتری نیاز دارید و خود پاداش‌ها متفاوت خواهند بود. هر فصل کلش آف کلنز دارای یک پاس گلد است که بازیکنان می توانند با قیمت 4.99 پوند خریداری کنند. این را می توان در هر زمانی در طول ماه خریداری کرد و در ابتدای ماه آینده منقضی می شود.

گلد پس شامل هر پاداش ممکنی است که برای آن فصل ماهانه در دسترس است. از جمله پوسته قهرمان انحصاری فصل. گلد پس جوایز متفاوتی را به همراه دارد و در مقایسه با پاس نقره ای، امتیازات کمی بین آنها وجود دارد.

نحوه باز کردن سیزن پس کلش آف کلنز

شما نمی توانید ابتدا وارد فصل کلش اف کلنز شوید. آنها برای بازیکنانی در نظر گرفته شده اند که برای مقابله با چالش های آن آماده هستند.

تا زمانی که به سطح ۷ یا بالاتر تاون هال ۷ نرسیده اید، نمی توانید قفل فصل کلش آف کلنز را باز کنید یا بخرید. در آن نقطه، گزینه باید به عنوان یک نماد "سپر" در نزدیکی دکمه "Attack" ظاهر شود.

 

در آن مرحله، این به شما بستگی دارد که آیا یک گلد پس بخرید یا در Silve رایگان باقی بمانید. هدف گلد پس صل پاس کلش آف کلنز این است که به بازیکنان محتوای مجموعه داده شود تا کامل شوند. هر روز سه ماموریت روزانه باز می شود، با شش ماموریت هفتگی هر هفته. با تکمیل هر چه بیشتر از این موارد (به طور کلی با بازی کردن به روشی خاص)، بازیکنان به سمت سطح یا ردیف بعدی Season Pass امتیاز کسب می‌کنند و در هر آستانه، قفل پاداش‌ها را باز می‌کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن