آیا امکان هدیه دادن گلد پس وجود دارد؟

من فقط به این فکر می‌کردم که خیلی خوب است که بتوانم یک کارت طلایی را به یکی از دوستان یا هم قبیله‌ها

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

من فقط به این فکر می‌کردم که خیلی خوب است که بتوانم یک کارت طلایی را به یکی از دوستان یا هم قبیله‌هایم هدیه کنم، فقط یک ایده ساده تصادفی، افکار؟

جزئیات محصول  پاس گلد کلش آف کلن

 1. خرید پاس طلا به این معنی است که می‌توانید پاداش‌های بیشتر و امتیازات فوق‌العاده مفید را از چالش‌های فصلی باز کنید.

 2. جایزه نهایی برای دارندگان پاس طلا، تغییر ماهانه پوسته‌های قهرمان است!

شما می توانید مزایای خود را تقویت کنید با یک اشتراک دائمی گلد پس. هر ماه که اشتراک پولی گلد پس خود را تمدید می کنید، می توانید هدایایی دریافت کنید. نسخه آزمایشی رایگان گلد پس به مدت دو هفته پس از عضویت معتبر است. پس از پایان دوره اعتبار، نیازی به اشتراک مجدد نیست. اشتراک شما برای همان کارت طلایی به طور خودکار تمدید می شود، مگر اینکه آن را لغو کنید. لطفاً جزئیات زیر را در مورد نحوه لغو اشتراک خود مشاهده کنید. اگر اشتراک خود را لغو کنید یا پرداخت به هر دلیلی انجام نشد، اشتراک تا پایان دوره فعال باقی می‌ماند، اما به طور خودکار تمدید نمی‌شود و برای زمان باقی‌مانده هیچ بازپرداخت یا اعتباری دریافت نخواهید کرد.

پس طلا چیست؟

گلد پس یک سرویس پولی است که به شما امکان می دهد چندین مزیت درون بازی را با هزینه ماهانه تعیین شده دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مزایا، به صفحه اشتراک گلد پس مراجعه کنید.

چگونه می توانم در گلدپس مشترک شوم؟

می توانید اشتراک گلد پس را در مکان های زیر خریداری کنید.

آیا می توانم در یک دوره آزمایشی رایگان گلدپس شرکت کنم؟

شما می توانید به مدت دو هفته، گلد پس را به صورت رایگان امتحان کنید. آزمایش‌های رایگان دو هفته‌ای برای هر حساب محدود می‌شود. وقتی دوره آزمایشی رایگان دو هفته ای شما به پایان برسد، به طور خودکار برای ادامه اشتراک گلدپس هزینه از شما کسر می شود. اگر نمی‌خواهید اشتراک خود را ادامه دهید، باید 24 ساعت یا بیشتر قبل از پایان دوره آزمایشی رایگان، تمدید خودکار را لغو کنید. سپس در پایان دوره آزمایشی رایگان هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

 

وقتی دوره آزمایشی رایگان شما به پایان برسد، به طور خودکار برای ادامه اشتراک گلدپس هزینه از شما کسر می شود. اگر نمی‌خواهید اشتراک خود را ادامه دهید، باید 24 ساعت یا بیشتر قبل از پایان دوره آزمایشی رایگان، تمدید خودکار را لغو کنید. سپس در پایان دوره آزمایشی رایگان هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

آخرین مطالب