کتاب های مورد علاقه نوجوانان

به نقل از دیجیتال ریدر، بر اساس خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی نوشته‌های این گزارش در حال حاضر تنها 20درصد از جو

توسط ATSHNEWS در 1 مهر 1399
به نقل از دیجیتال ریدر، بر اساس خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی نوشته‌های این گزارش در حال حاضر تنها 20درصد از جوانان و نوجوانان در کشورهای اروپای غربی و آمریکا کتاب الکترونیکی می‌خرند. 25درصد از سنین بین 30 تا 44 سال و 23 درصد سنین 18 تا 29 سال کتاب‌های دیجیتالی می‌خرند.

خرید کتاب های زبان اصلی کامپیوتر

تحلیلگران و کارشناسان حوزه کتاب و نشر اعتقاد دارند نوجوانان با وجود تکنولوژی‌های جدید و پیشرفت های صورت گرفته در عرصه پیدایش دستگاه‌های دیجیتالی هنوز هم خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی به روش‌های سنتی برای خرید کتاب های زبان اصلی کامپیوتر کتاب خواندن علاقه نشان می‌دهند. موسسه تحقیقاتی نلسن با انتشار گزارش جدید آمارهایی خرید کتاب های زبان اصلی کامپیوتر ارائه می‌کند که نشان می‌دهد هنوز کتاب‌های دیجیتال نتوانسته‌اند جای کتاب‌های چاپی را بگیرند.

خرید کتاب زبان اصلی مکانیک

به گفته خرید کتاب زبان اصلی مکانیک این موسسه هرچند در زمان پیدایش خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی تکنولوژی های برتر در زمینه کتاب‌خوانی روند گرایش جوانان به سوی این دستگاه‌ها روندی صعودی داشت ولی خرید کتاب زبان اصلی مکانیک در حال این حاضر خرید کتاب زبان اصلی مکانیک این مسیر برعکس شده است.

خرید کتاب معماری زبان اصلی

بر اساس خرید کتاب معماری زبان اصلی نوشته‌های این گزارش خرید کتاب معماری زبان اصلی در حال حاضر تنها 20درصد از جوانان و نوجوانان در کشورهای اروپای غربی و آمریکا کتاب الکترونیکی می‌خرند. 25درصد از سنین بین 30 تا 44 سال و 23 درصد سنین 18 تا 29 سال کتاب‌های دیجیتالی خرید کتاب معماری زبان اصلی می‌خرند.

کتاب زبان اصلی دانلود

کتاب زبان اصلی دانلود البته داده‌های ارائه شده توسط موسسه نلسن به این مطلب خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی اشاره نمی‌‌کند که تا چه میزان والدین و پول‌هایی که آن‌ها کتاب زبان اصلی دانلود به فرزندان خود می‌دهند در بالا یا پائین رفتن میزان خرید کتاب‌های چاپی تاثیر دارد. به نظر محققانکتاب زبان اصلی دانلود  این موسسه ظاهراً نوجوانان کم سن و سال به دلیل خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی عدم دسترسی به سرویس های آنلاین خرید کتاب نمی‌توانند کتاب‌های الکترونیک خریداری کنند. یکی از دلایل بالا رفتن میزان خرید کتاب‌های چاپی به خصوص کتاب‌های دست دوم ارزان‌تر بودن آن‌هاست که کتاب زبان اصلی دانلود از سوی نوجوانان خریداری می‌شود. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن