چت روم های بزرگ در سال 2020

5 چت روم بزرگ ایران در سال 2020   باران چت سومین چت روم بزرگ لیست مختص باران چت است که البته در گذشته

توسط ATSHNEWS در 27 مهر 1399

5 چت روم بزرگ ایران در سال 2020

 

باران چت

سومین چت روم بزرگ لیست مختص باران چت است که البته در گذشته این چت روم با ادرس دیگر خود یعنی chatbaran.ir و www.rombaran.xyz با مدیریت حسین و رضا رکورد آنلاین را زد یعنی انلاینی بین 2000 تا 2500 که البته میتوانست به سه هزار هم برسد اما سرور ها جوابگو نبود و فیلترینگ از ریشه این چت رو تحت تاثیر قرار داد در حال حاضر چت روم باران فعلی با مدیریت یاسین و سئوکار آن فردین بود و آنلاین فعلی چت باران بین 350 تا 500 میباشد. ناگفته نماند ادرس اولی چت باران همان ادرس اصلی که سرچ باران رت بوجود اورد و رکورد انلاین را زد: chatbaran.ir اینبار با مدیریت رضا دارد پله به پله به لینک یک چت باران نزدیک میشود و امکان اینکه مجدد بار دیگر اولین چت روم ایران شود میباشد. برای ورود به چت باران اینجا وارد شوید.

 

ناز چت

خب نخستین چت روم بزرگ لیست ما چت روم ناز میباشد که یکه و تنها یک چهارم کل انلاین چت روم ها را به خود اختصاص داده است این چت روم شلوغ با مدیریت فردین و ایناز چندساله که با قدرت به کار خود ادامه میدهد و از حق نگزریم چت روم بسیار عالی است داشتن اون ارزوی خیلی هاست سئو آن را فردین یعنی مدیر اصلی آن انجام داده آست و آنلاین چت ناز یا همان نازچت در فواصل سال متفاوت است در بدترین حالت 600 آنلاین بهترین حالت 1200 انلاین راز موفقیت این چت روم مدیریت آن است و تدوام و اثبات آن در سرچ ناز چت و چت و چت روم میباشد.

 

پرشین چت

دومین چت روم بزرگ لیست چت پرشین هست که تا 9 ماه پیش اولین چت روم شلوغ و بزرگ بود هنگامی ک ناز چت هک شد چت روم پرشین توانست انلاین چشم گیری را جذب و پشتیبانی کند و لینک یک چت و چت روم را به خود اختصاص داد همراه با چت باران بهترین چت روم ها شدند اما بعد از بازگشت ناز چت با ادرس جدید اتفاق خیلی بدی برای چتروم پرشین و مدیر آن مهرداد افتاد لذا دامین پرشین دست سئوکار آن یعنی فردین همان مدیر ناز چت بود و بعد از هک ناز چت چت روم قدیمی و خوب پرشین چت را بالا کشید و اکنون هم ناز چت را مدیریت میکند و هم پرشین چت و از طرفی ادرس جدید ناز از طریق پرشین بالا اومد و به همین دلیل آنلاین پرشین افت کرد آنلاین پرشین چت بین 400 تا 600 در حال حاضر میباشد اما در چندماه گذشته با مدیریت مهرداد به آنلاین عالی 1500 هم رسید مدیریت فعلی پرشین فردین است و مدیریت قبلی آن مهرداد راز موفقیت این چت روم خرید تبلیغات زیاد و متداوم بود. البته شعبه دوم پرشین ک متعلق به مهرداد است و یاغی بعد از اتفاقی ک برایشان افتاد شعبه دوم آن راه اندازی شد و آنلاین آن بین 200 تا 400 میباشد و راز موفقیت این ادرس خرید بک لینک pbn و خرید بازدید زیاد و دامنه قدیمی رنک دار خوب و سئوکار آن فرهاد و ناصر رسولی بودند.

 

ایناز چت

چهارمین چت روم شلوغ لیست ما اختصاص یافته است به آیناز چت این چت روم جالب است بدانید هیچ سئو نخورده و تنها راز موفقیت آن داشتن ادرس های زیاد حدود ۵۰۰ ادرس مختلف ک همه کاربرا به چت روم ایناز منتقل میشوند به این نوع تگ زنی نیز گفته میشود. مدیریت ایناز به عهده محمد میباشد آنلاین چت ایناز بین 300 تا 450 میباشد.

 

سون چت

پنجمین چت روم لیست متعلق است به سون چت که اتفاقا این چت روم هم سئو ای زده نشده است راز موفقیت آن هم داشتن ادرس های زیاد در سرچ شهرای ایران همان روش تگ زنی میباشد مدیریت چت روم سون رامین است. آنلاین چت سون بین 250 تا 350 نفر میباشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن