هزینه اجباری شارژ های مستقیم ایرانسل

توجه داشته باشید که خرید کارت احیای ایرانسل به صورت آنلاین بسیار ارزانتر از خرید کارت انرژی زا از مغازه ها و ک

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399
توجه داشته باشید که خرید کارت احیای ایرانسل به صورت آنلاین بسیار ارزانتر از خرید کارت انرژی زا از مغازه ها و کیوسک های مجله است. این به این دلیل است که هنگام خرید کارت شارژ از رایانه شخصی یا تلفن همراه خود از هزینه کمتری پرداخت می کنید. به عنوان مثال ، شما کارت احیای 2،000 تومانی ایرانسل را با قیمت 2200 تومان از فروشگاه ها خریداری می کنید. به هر صورت ممکن است ، از طریق سایت ماهان شارژ ، مبلغ 2،000 تومان معادل آن را پرداخت کنید که از طریق رایانه شخصی ، وب و تلفن همراه شما قابل دسترسی است! توجه داشته باشید که ایرانسل برای هر یک از اتهامات خود ، صرف نظر از اینکه از طریق وب و سازمانهای ایرانیسل مجاز ، به عنوان مثال ماهان شارژ ، یا از طریق دفاتر اداری یا از طریق فروشگاه های مواد غذایی و کلیه مغازه ها ، سازمان ایرانسل ، میزان هزینه را در نظر بگیرد از شارژ خود کسر کنید ، پس چقدر بهتر است مبلغ اضافی را پرداخت نکنید ، یعنی 2200 تومان برای شارژ 2000 تومانی! برای وارد کردن کد کارت شارژ ایرانسل ، کافی است شماره همراه خود را در تلفن خود وارد کرده و سپس بر روی گرفتن سبز (تماس) کلیک کنید: * 141 * عبارت مخفی 16 رقمی #

طرح و داستان حیرت انگیز ایرانسل

برای استفاده از هزینه شگفت آور ایرانسل ، کافی است کد همراه را در تلفن خود وارد کرده و سپس بر روی گرفتن سبز (تماس) کلیک کنید: * 144 * عبارت مخفی 16 رقمی # توجه داشته باشید که شارژ حیرت انگیز باید به طور موقت مورد استفاده قرار گیرد ، البته مشروط بر استفاده قبلی شما از شارژ خیره کننده. در صورت استفاده از 144 به جای کد 141 ، سیم کارت ایرانسل شما 20٪ بیشتر شارژ می شود. در هر صورت واقعیت موضوع این است که شما باید از این هزینه در مدت زمان محدود استفاده کنید ، در هر صورت اعتبار شما در یک بازه زمانی مشخص صفر خواهد بود! به همین ترتیب ، این هزینه 20٪ بیشتر برای تماس و پیامک با طرف ایرانسل شما است و شما نمی توانید از این 20٪ اضافی با استفاده از تلفن ثابت یا اولین سیم کارت قابل حمل یا Rytl تماس یا پیام کوتاه برقرار کنید! همانطور که در توضیحات بالا مشخص شد ، چرا از هزینه حیرت انگیز ایرانسل استفاده می کنید؟ با کمال تأسف ، افراد زیادی تصور می کنند که استفاده از این نوع شارژ تا پایان زمان محدود است! در حالی که این وضعیت نیست. در مقطعی که فقط از این نوع شارژ استفاده می کنید ، باید اعتبار خود را در مدت 6 روز استفاده کنید (ممکن است یک هزار تومان یا 50 هزار تومان). به گونه ای باشد که ممکن است ، اگر در این دوره محدود ، به عنوان مثال روز چهارم ، هزینه ای را که انجام داده اید بطور باورنکردنی زنده کنید. این بار به جای 6 روز ، سیم کارت شما در 8 روز شارژ می شود و این رویه تا زمانی ادامه می یابد که مدت زمان محدود شما به هر میزان و نیم سال باشد! در حال گسترش است بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورتی که می دانید اتهام شما به پایان رسیده است ، با توجه به موارد ذکر شده ، شارژ حیرت آور را در نظر بگیرید!

هزینه شارژ مستقیم ایرانسل

اتهام مستقیم ایرانسل مبنی بر تلفن همراه یا از طریق همه کاره شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق تلفن همراه بدون وارد کردن کد شارژ! از هم اکنون و در آینده ای قابل پیش بینی ، شما ، حامیان اعتبار ایرانسل ، می توانید با استفاده از رایانه وب یا تلفن همراه خود با استفاده از اتصال خرید شارژ مستقیم ، خط ایرانسل یا دیگران را شارژ کنید. به این ترتیب ، بعد از وارد شدن به اتصال مرجع ، یعنی سایت ماهان شارژ یا با انتخاب منوی شارژ فوری در بالای صفحه ، شماره تلفن همراه ، نوع شارژ (شمارش معمولی و حیرت انگیز) درست به عنوان مبلغ ایده آل. و بانکی که باید آن را بپردازید ، آن را تحمل کنید تا به دنبال پرداخت در وب ، اعتبار ایده آل شما به صورت عادی به هزینه تعداد همه کاره ای که با اندازه گیری هزینه وارد شده وارد شده اید ، اضافه شود. با استفاده از این تکنیک ، مبلغ ارجاع شده به صورت قانونی از مانده مالی شما کسر می شود و به اعتبار سیم کارت اضافه می شود و دلیل قانع کننده ای برای وارد کردن کد شارژ وجود ندارد! شما می توانید سیم خود را مستقیماً از ایرانسل با شارژ مشروعیت آهن شارژ ایرانسل - ایرانسل شارژ کنید ، بدون اینکه کد شارژ را وارد کنید.
آخرین مطالب