قبل از خرید ردیاب خودرو چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟

در نظر داشته باشید بین این همه سلایق و نظرات مختلف برای انتخاب ردیاب که هرکدام سمت و سویی دارد، این شما هستید

توسط ATSHNEWS در 17 دی 1399

در نظر داشته باشید بین این همه سلایق و نظرات مختلف برای انتخاب ردیاب که هرکدام سمت و سویی دارد، این شما هستید که با توجه به نیاز و اولویتتان میتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. به همین خاطر به وجود آمدن دستگاه ردیاب این امکان را فراهم کرده است که در صورت سرقت هرکدام از عزیزان یا اموالمان بشود محل سارق را شناسایی و پیگیری کرد و با حفاظت از عزیزانمان آرامش خاطر بیشتری داشته باشیم. صدای آژیر بلند هم در مواقعی که اتفاق خاصی برای ماشین نیفتاده است میتواند اعصاب خودتان را خرد کند. ردیاب خودرو دستگاهی است که داخل خودرو شما نصب شده و با استفاده از سیستم GPS موقعیت لحظه ای خودرو شما را برای شما ارسال می کند. ۴- دارای سیستم ضد سرقت و تشخیص جابهجایی خودرو توسط جرثقیل و اعلام آن که بسیار کاربردی است باشد. این ردیاب دارای امکانات متعدد همچون مشاهده موقعیت لحظه ای و سیستم خاموش کن از راه دور و شنود بوده و در کنار این موارد یک دزدگیر ماهواره ای کاملا هوشمند نیز می باشد که در صورت باز شدن درب یا وارد شدن ضربه و یا روشن شدن وسیله نقلیه به مالک از طریق پیامک اعلام هشدار میفرستد .این دستگاه ساخت کارخانه کوبان یکی از معروف ترین کارخانه های تولید ردیاب در دنیا واقع در کشور چین می باشد و از کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب برخوردار می باشد و جزو یکی از بزگترین تولید کنند ردیاب در دنیا می باشد.

این دزدگیر ها به دلیل قیمت پایین طرفداران زیادی در بازار خودرو ایران دارد و بسیاری از اتومبیل ها تنها به این نوع سیستم اعلام سرقت مجهزند. در حال حاضر در بازار ایران سه نوع دزدگیر اتومبیل مختلف عرضه میشود. این نوع دزدگیر ها عمر زیادی در بازار ایران ندارند. در سال 1916 دزدگیر جدیدی تری وارد بازار شد. در گذر زمان و همراه با پیشرفتهای امنیتی انواعی مختلفی از دزدگیرها وارد بازار شد و هر روز شاهد تغییرات و پیشرفتهای جدیدی در تولید انواع ضد سرقت خودرو بودیم. البته این نکته قابل ذکر است که بسیاری از دزدگیرهای فعلی بازار 2 ریموت دارند. با توجه به نیاز شدید افراد به ردیاب ماشین و همچنین کاربردی بودن این وسیله در زندگی های امروزه، در حال حاضر انواع مختلف این محصول در بازار سنتی و فروشگاه های مجازی موجود می باشد. برای اینکه مکان نصب آن توسط سارقین خودرو شناسایی نشود، معمولا در محل های متفاوتی از خودرو آن ها را نصب می کنند. ردیاب بر روی همه خودروهای سبک و سنگین و سایر وسایل نقلیه دیگر نیز قابل نصب بوده می باشد. برای امنیت بالاتر و بیشتر این ردیاب مجهز به سیستم LBS شده است که حتی در نقاط سر بسته مانند پارکینگها و تونلها شخص میتواند ردیابی موتور سیکلت و وسیله نقلیه خود را به آسانی انجام دهد .

البته این ویژگی فقط بر روی دزدگیرهای سیم کارت خور و تصویری موجود است ولی اگر واقعا به امنیت خودرو خود اهمیت میدهید از آن غافل نشوید. ابتدا سیمکارت را در داخل ردیاب قرار میدهید. پس اگر قصد خرید بهترین ردیاب را دارید باید ردیاب بهترین کارخانه را با خدمات فابریک همان کارخانه تهیه کنید. در مورد سرور و اپلیکیشن ردیاب سوال کنید و هزینه شارژ سالیانه پنل ردیابی و سایر هزینه ها را در نظر بگیرید. پس از نصب ردیاب بر روی خودرو سایت ردیابی توست شرکت ارائه دهنده برای شخص فعال میشود و یک یوزر و پسورد به شخص داده میشود که با وارد شدن به سایت ردیابی و وارد شدن به قسمت سامانه ردیابی میتوانید خودرو خود را به صورت زنده بر روی نقشه گوگل مپ مشاهده و ردیابی کنید. در ابتدا نگاه به این تجهیزات صرفا برای ردیابی و توسط شرکتهای فروشنده ردیاب صورت پذیرفت و تاکنون نیز ادامه داشته است. دلیل اصلی محبویت این دزدگیرها، قابلیت نصب سیم کارت بر روی آنها است. شما با نصب این ردیاب می توانید وسیله نقلیه خود را با قرار دادن یک سیم کارت (از هر نوعی) در داخل آن بوسیله موبایل یا کامپیوتر ردیابی کنید.

زمانی که شما متوجه می شوید کار از کار گذشته و سارق خودرو را دزدیده است، میتوانید با این قابلیت اتومبیل خود را خاموش کنید. همچنین میتوانید با خرید برخی از انواع جی پی اس خودرو ها، علاوه بر داشتن دزدگیر یک ردیاب خودرو نیز داشته باشید که قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور دارد. همچنین ردیاب قابلیت اتصال به آژیر و سنسور شک را هم دارد. ردیاب خودرو: در گذشته وقتی چند خانواده می خواستند باهم به نقطه ای سفر کنند، هر یک در اتومبیل جداگانه خود پشت سر هم باید حرکت می کردند تا همدیگر را گم نکنند، اما امروزه دستگاه ردیاب باعث شده موقعیت ماشین هم سفرمان را در جاده روی دستگاه ببینیم و دیگر نگران گم کردن یکدیگر نباشیم. شما میتوانید تا پنج شماره تلفن را مانند شماره تماس پدر ، مادر، همسر، فرزند و یا دوستان خود را برای دستگاه تعریف نمایید تا در مواقع اظطراری با دانستن محل دقیق شما به کمک شما بیایند.

به این صورت مشتری شما از محل دقیق بسته ی خود مطلع خواهد بود. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع دقیق از نحوه عملکرد دزدگیرهایی که قابلیت خاموش و روشن کردن ماشین را دارند به بررسی صفحه جی پی اس دیاگ مراجعه کنید.چراکه برخی از مدل های ردیاب مانند همین جی پی اس دیاگ، امکان خاموش و روشن کردن اتومبیل را برای کاربران فراهم کرده اند. همچنین این دستگاه هوشمند زمان رفت و آمد دقیق مارا با در نظر گرفتن ترافیک نشان می دهد تا به موقع به قرارهایمان برسیم. اجازه دهید تا دیگران از نیت شما مطلع باشند. این ردیاب مجهز به میکروفن میباشد که میتوان بوسیله آن صدای داخل کابین را با وضوح کامل تا فاصله قابل توجهی از طریق موبایل خود بشنوید. به صورت کلی دستگاه های رهیاب خودرو به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم بندی می شوند که ردیاب آنلاین کاملا حرفه ای و با روشن کردن اینترنت گوشی تان و از طریق (GPS) موقعیت خودروی شما را مشخص می کند؛ اما ردیاب آفلاین موقعیت خودرو و ضعیت سوییچ و درهای خودرو را از طریق پیامک به شما گزارش می دهد. ردیاب شخصی: متاسفانه امروزه با وجود سارقان حرفه ای هر روز خبرهای تلخی از سرقت کودکان، سالمندان، حیوانات و اموال به گوشمان می رسد که باعث شده این نگرانی همیشه با ما همراه باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن