عملکرد پیستون خودرو

پس پیستون اتومبیل های سواری حیاتی پیستون اتومبیل های سنگین تفاوت زیادی دارا‌هستند . تریلی و کامیون نیازی به شتاب بالا ندارند چون خطرساز می گردند اما در عوض برای کشیدن بارهای زیاد سنگین نیاز شدید به توان بسیار زیادی دارند . زمانی که سوخت و ساز موتور و شمع به رخ درست انجام شود، لکه قهوهای برروی پیستون تشکیل می‌گردد که در موتورهای دیزلی به رنگ شکلاتی است، این رنگ نشاندهنده همین است که مخلوط سوخت و اکسیژن به شکل صحیح و صحیح در محیط احتراق وارد می‌شود و همین رنگ براثر حرارت پدید میآید. غلظت سوخت وارد شده به باطن موتور بیش از حد و ترازو اندک باشد، یعنی سوخت خیلی رقیق پیستون در فوتبال باشد. وظیفه اساسی پیستون، لبریز و خالی کردن گوشه و کنار احتراق است؛ به این معنا که گوشه و کنار احتراق را از سوخت و هوا پُر و آن گاه آن را از دود حاصل از احتراق خالی می کند. نقش بعضا از آنها لبریز رنگ و برخی دیگر نقش کمرنگتری دارند. بوش و پیستون دو قطعه هستند که به شکل تیمی نقش خویش را در موتور خودرو ایفا می کنند به همین استدلال اسم همین دو قطعه در کنار هم می آید. به طور کلی ، ترازو پیستون حیاتی طراحی موتور محدود می شود ، اما پیستون حیاتی ساخت یک مهر و موم مقاوم در برابر گاز اهمیت دیوار سیلندر ، نقش مهمی در محافظت فشار بالای گاز دارد. عرض این سوراخ رینگ پیستونی بوسیله سازنده معلوم می شود و اهمیت قرار دادن رینگ در درون سیلندر و میزان گیری مسافت حساس یک سنج سنجنده قابل میزان گیری است. پیستون دمپایی گزیده از دامنه را بریده و تنها سطوحی را که در جلو و پشت دیواره سیلندر قرار دارند باقی می گذارد. کارایی با رینگ پیستون، تضمین درزبندی مناسب (درزبندی گوشه و کنار احتراق) در سیلندر موتور برای انتقال گرما از پیستون (هدایت گرما از پیستون) به دیواره سیلندر و روانکاری دیواره سیلندر (بازگرداندن روغن به کارتر) است.

ایندکسر

آموزش سئو
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin kusadasi escort