روش اول: وارد سایت ایرانسل شوید

وایفای MIMO 2×2 با پشتیبانی از ۳۰ کاربر همزمان و منبع تغذیه برق شهری از دیگر ویژگیهای این مودمهای مصارف داخل خ

توسط ATSHNEWS در 23 آذر 1399

وایفای MIMO 2×2 با پشتیبانی از ۳۰ کاربر همزمان و منبع تغذیه برق شهری از دیگر ویژگیهای این مودمهای مصارف داخل خانه است. یک مودم رومیزی است که انرژی مورد نیاز را از برق شهری تامین میکند ولی مجهز به یک باتری ۲۲۰۰ میلیآمپرساعتی با شارژ حداکثر ۴ ساعته برای مصارف اضطراری است. وایفای این مودم هم تک بانده با سرعت ۳۰۰ مگابیت روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز است. وایفای 802.11n روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز با سرعت ۳۰۰ مگابیت به همراه ۲ درگاه LAN، ۱ درگاه RJ11 برای اتصال دستگاههای دیگر با کابل شبکه به اینترنت. وایفای MIMO 2×2، عدم استفاده از باتری و تغذیه انرژی از برق شهری، درگاه شبکه LAN، کلیدهای خاموش/روشن و WPS در کنار رمزنگاری WPA از دیگر مشخصات این مودم هستند. فقط از طریق آداپتور برق تغذیه میکند و وایفای دو بانده آن اجازه اتصال همزمان ۳۲ کاربر را میدهد. شناسه SSID و رمز عبور مودم ایرانسل E5372 اطلاعاتی می باشند که علاوه بر زمان خرید می توانید به وسیله پشت مودم آن را مشاهده کنید و در صورت لازم شدن از آن استفاده نمایید.

هر دو مدل مودم تا حدود بسیار زیادی مشابه یکدیگر هستند و تنها GP2101 Plus بهروزتر و از قدرت آنتندهی بهتری سود میبرد و درگاههای LAN بیشتری دارد. دو آنتن LTE با قدرت ۳ دسی بل و MIMO 2×2 دارد. این مودم در رده LTE Cat6 با سرعت دانلود حداکثر ۳۰۰ مگابیت و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت، به نوعی سریعترین مودم TD-LTE بازار ایران هم محسوب میشود. مودم ایرانسل یکی از انواع مودمهای پر سرعت میباشد که توسط اپراتور ایرانسل به همراه طرحهای تشویقی و یا بستههای اینترنتی این اپراتور به مشترکین ارائه میشود. این نوع بسته ها، یکی از بسته های پر کاربرد مودم های همراه ایرانسل به حساب می آیند که می توانید به طور هم زمان در منزل و محل کار خود با استفاده از سیم کارت روی تبلت یا گوشی خود آن را فعال کنید و به طور هم زمان ۱۰ کاربر را به آن متصل نمایید. با استفاده از قابلیت WPS Connection که آخرین گزینه در منوی مربوط به WiFi Extender می باشد می توانید بدون وارد نمودن رمز عبور و تنها با استفاده از قابلیت WPS در دستگاه دیگر به آن متصل شوید.

هر دستگاهی که از طریق MAC Address آن در لیست سفید قرار گیرد، می تواند به مودم متصل گردد و در این حالت هیچ دستگاه دیگری حتی در صورت وارد نمودن صحیح رمز شبکه، نمی تواند به شبکه وای فای مودم همراه ۳G یا ۴G/LTE شما متصل گردد. اگر در اراتباط با مودم خود و تنظیمات آن مسئله ای دارید می توانید در کمترین زمان از کارشناسان مودم من کمک بگیرید و مسئله خود را حل نمایید. این مودم از نسلهای ۳ و ۴ اینترنت همراه پشتیبانی میکند که با آن میتوان سرعت خوبی را برای دانلود و آپلود تجربه کرد. از پنل SMS و دستورات کد شمارهگیری پشتیبانی میکند و وزن آن تنها ۱۵۰ گرم است. همانطور که گفتیم، پرفروشترین مودم TD-LTE در بازار ایران است چون در ظاهر سرعت بالاتری نسبت به مودمهای TD-LTE دیگر دارد و هم امکان استفاده از 4G FDD و 4G TDD را فراهم میکند.

حداکثر ۱۱ دستگاه میتوانند به وایفای این مودم متصل شوند.

اپراتور مبیننت برخلاف ایرانسل، هم مودم رومیزی و هم مودم جیبی TD-LTE عرضه کرده است. ایرانسل مودم هواوی B612 را با خرید لایسنس و نصب پنل کاربری خودش به مودم TF-i60 تبدیل کرده است. امروزه برای خرید اینترنتی مودم ایرانسل نام این فناوری را بیش از پیش میشنوید. این باتری با استفاده از یک کابل شارژ micro USB قابل شارژ است و میتوانید نیروی از دست رفتهی باتری را به سادگی به آن بازگردانید. این مودم اتصال همزمان به 10 دستگاه را پشتیبانی میکند و با استفاده از درگاه میکرو اس.دی آن میتوانید تا 32 گیگابایت حافظه را میان دستگاههای مختلف به صورت بیسیم به اشتراک بگذارید. حداکثر ۱۱ دستگاه میتوانند به وایفای این مودم متصل شوند. این دستگاه مزیت دیگری دارد که تعداد همزمان کاربران متصل به دستگاه است که 11 کاربر و یا دستگاه اعلام شده است. راجع به خرید آنتن تقویتی پیشنهادم اینه که اگه از این مودم قراره در حرکت داخل خودرو یا هرجای دیگه استفاده بشه آنتن داخلیش جواب میده و آنتن تقویتی در حرکت کمکی بهتون نمیکنه ولی اگه میخواید به طور ثابت ازش استفاده کنید پیشنهادم اینه یه آنتن بیرونی ترجیحا omnidirectional یا همه جهته بخرید و بیرون یا پشت بوم تو ارتفاع بالا نصبش کنید و از سرعت زیاد لذت ببرید.

آخرین مطالب