خرید بسته اینترنت ایرانسل یک ماهه

  همه ما با اپراتور ایرانسل آشنایی داریم و حداقل یکبار خرید بسته اینترنت ایرانسل یک ماهه را انجام داده ا

توسط ATSHNEWS در 9 اسفند 1399
 

همه ما با اپراتور ایرانسل آشنایی داریم و حداقل یکبار خرید بسته اینترنت ایرانسل یک ماهه را انجام داده ایم. اما ما قصد داریم در مورد این موضوع بیشتر توضیح دهیم و روش های بهتری پیش روی شما قرار دهیم.

شرکت ایرانسل یک شرکت خدمات دهنده در حوزه ارتباطات است که در سال 1384 با همکاری ام تی ان آفریقا جنوبی و شرکت گسترش الکترونیک ایران تاسیس و به ثبت رسید و مجوز دومین اپراتوری تلفن همراه را در ایران در یافت کرد.

اولین پیش شماره ارائه شده توسط ایرانسل 0935 و اولین شهر های مورد هدف چهار شهر پرجمعیت تهران، مشهد، ساری، تبریز بودند که از مهر 1386 مشمول دریافت سیم کارت ایرانسل شدند.

شرکت ایرانسل در سال 1392 با حدود درامد 5 میلیارد موفق شد به عنوان سی ودومین شرکت بزرگ ایران شناخته شود و ایرانسل در زمره صد برند برتر ایران قرار بگیرد

در حال حاضر ایرانسل به ارائه خدمات عظیم در سرتا سر ایران شامل 2903 منطقه با 1467 شهر تحت پوشش، شبکه همراه نسل چهار و 3219 منطقه شامل 1081 شهر را از نت نسل سوم بی نیاز کرده است با پیش شماره های متنوعی از جمله 0935،0936،0937،0938،0939،0933،0930 و هم چنین 0901،0902،0903 پرداخته است اخرین پیش شماره ارائه شده از ایرانسل 0905 می باشد. 

خدمات شرکت ایرانسل

شرکت ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور در زمینه ارائه خدمات به مشتریان از جمله ارائه بسته های اینترنت در سال 1393 معرفی شد و بعد از آن شش سال پیاپی پرچم دار عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارتباطی سال کشور بوده است. همچنین این شرکت موفق به ارائه اینترنت 4جی با بیشترین پهنا باند در سطح ایران شده است و به راه اندازی اینترنت نسل 4 ثابت پرداخته و پرسرعت ترین شبکه بی سیم خانگی و ادری را به صورت گسترده در ایران رواج داده است

 در زیر به معرفی یکی از خدمات بزرگترین اپراتور دیتای ایران (ارائه بسته های اینترنت) که با تلاش بسیار موفق به معرفی بی نظیر خود و کسب لوح تقدیر ها و دستاورد های فراوان شده اند، می پردازیم: 

اینترنت پرسرعت تلفن همراه (2G-3G-4G-4/5G)

در جامعه ای که 90 درصد فعالیت انسان بر پایه اینترنت بنا شده و نیاز های کوچک تا بزرگ ما در هر حیطه ای اعمم از اموزش و تحصیل ،کار و درامد و... به نوعی با دسترسی به دنیایی مجازی برطرف خواهد شد

ایرانسل به ارائه سریعترین شبکه اینترنت در سراسر کشور با پهنای باند بالا پرداخته است و پوشش دهی خود را محدود به منطقه خاصی نکرده است و شما با ایرانسل در هر مکانی از انتن دهی فوق العاده برخوردار خواهید بود در صورتی که در تنظیمات اینترنت ایرانسل خود به مشکل بر خورده اید می توانید به سایت قبضینو مراجعه کرده و با طی کردن مراحل مورد نیاز شرایط خود را برای استفاده از انواع بسته های اینترنتی ایرانسل یک ماه، سه ماه و... فراهم کنید. 

بسته های اینترنت یک ماهه ایرانسل 

اگر شما هم ماهانه مبلغ بسیار زیادی را برای خرید بسته اینترنت ایرانسل یک ماهه هزینه می کنید پیشنهاد می شود تنها چند دقیقه زمان گذاشته و از تنوع بسته های اینترنت ایرانسل یک ماهه آگاه شوید. انگاه این امکان فراهم می شود که بسته مناسب خود را با توجه به میزان نیاز خود با توجه به زمان ،حجم و... شناسایی کنید و به خرید کاربردی ترین بسته اینترنت ایرانسلی بپردازید

 در انتها به معرفی چند روش از دسرسی آسان برای تهیه بسته های اینترنت ایرانسل میپردازیم

لازم به ذکر است به تقل از سایت همراه کارت در تهیه هر نوع بسته اینترنتی مبلغی تحت عنوان ارزش افزوده به خرید نهایی شما اضافه خواهد شد.

پس در انتخاب بسته به هزینه آن نیز توجه لازم را داشته باشید

لیست بسته های اینترنت یک ماهه ایرانسل

·       بسته 200 مگابایتی با سرعت نامحدود که تحت فناوری شبکه 2G، 3G و 4G می باشد و قیمت آن 5 هزار تومان است.

·       بسته 700 مگابایتی (۴۰۰ مگابایت۳۰۰ مگابایت (۲بامداد تا ۲ ظهر)) با سرعت نامحدود که تحت فناوری شبکه 2G، 3G و 4G می باشد و قیمت آن 8 هزار تومان است.

·       بسته 1 گیگابایتی با سرعت نامحدود که تحت فناوری شبکه 2G، 3G و 4G می باشد.

·       بسته 2 گیگابایتی با سرعت نامحدود که تحت فناوری شبکه 2G، 3G و 4G می باشد.

·       بسته 2.5 گیگابایت (۱.۵ گیگابایت + ۱ گیگابایت ۲ تا ۸ صبح) با سرعت نامحدود که تحت فناوری شبکه 2G، 3G و 4G می باشد و قیمت آن 10 هزار تومان است.

·       بسته 3 گیگابایتی با سرعت نامحدود که تحت فناوری شبکه 2G، 3G و 4G می باشد و قیمت آن 13 هزار تومان است.

·       بسته 4 گیگابایتی با سرعت نامحدود که تحت فناوری شبکه 2G، 3G و 4G می باشد.

·       بسته 5 گیگابایتی با سرعت نامحدود که تحت فناوری شبکه 2G، 3G و 4G می باشد و قیمت آن 20 هزار تومان است.

·       بسته 7 گیگابایتی با سرعت نامحدود که تحت فناوری شبکه 2G، 3G و 4G می باشد و قیمت آن 30 هزار تومان است.

·       بسته 10 گیگابایتی با سرعت نامحدود که تحت فناوری شبکه 2G، 3G و 4G می باشد و قیمت آن 32 هزار تومان است.

علاوه بر بسته های اینترنت ایرانسل که ذکر کردیم، در تهران شارژ بسته های اینترنت با هدیه شبانه نیز قابل دریافت است: 

بسته یک ماهه 7 گیگابایت + 700 مگابایت که در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده است.

بسته یک ماهه 3 گیگابایت + 300 مگابایت که در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده است.

بسته یک ماهه 1 گیگابایت + 100 مگابایت که در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده است.

بسته یک ماهه 2 گیگابایت + 200 مگابایت که در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده است.

بسته یک ماهه 10 گیگابایت + 1 گیگابایت که در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده است.

بسته یک ماهه 5 گیگابایت + 500 مگابایت که در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده است.

بسته یک ماهه 4 گیگابایت + 400 مگابایت که در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده است.

بسته های اینترنت شبانه یک ماهه ایرانسل 

بسته یک ماهه 5 گیگابایت (فعال در بازه زمانی 2 تا 7 صبح)

بسته یک ماهه 10 گیگابایت (فعال در بازه زمانی 2 تا 7 صبح)

بسته یک ماهه 30 گیگابایت (فعال در بازه زمانی 2 تا 7 صبح)

بسته یک ماهه 7 گیگابایت (فعال در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر)

بسته یک ماهه 10 گیگابایت (فعال در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر)

همچنین در تهران شارژ می توانید بسته های ترکیبی یک ماهه انتخاب کنید که هم شامل اینترنت و هم شامل طرح مکالمه داخل شبکه می شوند. این بسته ها از این قرار هستند:

 

طرح نقره ای هورا

بسته اینترنت 7 گیگابایتی به همراه آپارات 400MB GAP/ 500 MB و مکالمه داخل شبکه به مدت 20 دقیقه

طرح درخشان هورا

بسته اینترنت 7 گیگابایتی به همراه آپارات 400MB GAP/ 500 MB و مکالمه داخل شبکه به مدت نیم ساعت

طرح طلایی هورا

بسته اینترنت 10 گیگابایتی به همراه آپارات 500MB GAP/ 800 MB / و مکالمه داخل شبکه به مدت نیم ساعت

 

آموزش خرید بسته اینترنت ایرانسل یک ماهه 

بسته های اینترنت ایرانسل یک ماهه قابل انتخاب از طرح های اینترنتی 3G،4G،4.5G ،بسته های اینترنت چند کاره ایرانسل، بسته های ترکیبی ایرانسل، بسته های بوم بوم پلاس و...می باشد

تنها موضوع قابل اهمیت توجه به این نکته است که طرح برای مشتریان اعتباری است یا مشتریان دائم امید است که اشتباهی در خریداری بسته رخ ندهد. وب سایت تهران شارژ برای پیشنهاد بهترین بسته های اینترنت ایرانسل و حتی خرید بسته اینترنت ایرانسل یک ماهه در خدمت شماست.

 

از دیگر امتیازات انتخاب درست بسته های اینترنت ایرانسل یک ماهه یافتن طرح های است که شامل ترافیک هدیه شبانه 2تا7 صبح و یا ترافیک مازاد صبحانه 7تا 12 ظهر برای مشتریان ایرانسلی می شود. به همین علت پیشنهاد می شود همراهان ایرانسلی همه موارد را در خرید بسته های اینترنت ایرانسل یک ماهه مد نظر خود مورد توجه قرار دهند. 

از کجا بسته اینترنت ایرانسل یک ماهه خریداری کنم؟ 

1)کدهای ایرانسلی

یکی از روش‌های ساده خرید یسته اینترنت ایرانسل یک ماهه استفاده از کد‌های دستوری است که نیازی به اتصال اینترنت ندارد. با استفاده از کد دستوری ۵۵۵۵#، ایرانسل به ارائه بسته های متفاوت اینترنت خود میپردازد و شما به راحتی می توانید با انتخاب بسته مناسب خود برای خرید اقدام کنید. 

2)تلفن گویا

مشترکین عزیز ایرانسلی با شماره گیری ۰۲۱۸۷۳۴ و ارائه شماره کارت به راحتی می تواند با راهتمایی اپراتور به تهیه هر توع بسته ای اقدام کنند

3) وب سایت ایرانسل

وب سایت ایرانسل نیز برای رفاه حال هم میهنان امکانات لازم برای خرید شارژ، بسته های اینترنت ایرانسل و شارژ مودم همراه ایرانسل برای خود و یا دیگران را فراهم نموده است همچنین با دانلود و نصب اپلیکشن ایرانسل برای روی موبایل خود می توانید سهولت کار را برای خود به همراه اورید.

توجه داشته باشید با داشتن رمز پویا تنها در چند ثانیه می توانید اقدام به خرید بسته اینترنت ایرانسل یک ماهه از آسان پرداخت کنید. همچنین برای تمدید بسته اینترنت ایرانسل ایتور آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن