با بستههای اینترنت همراه اول آشنا شوید و بهترین را انتخاب کنید

«با این تعرفه جدیدى که گذاشتن، اونقدر براشون استفاده داره که حاضرن ماهى ۱۷ میلیارد جریمه بدن، مثل ماده ۱۰۰ سا

توسط ATSHNEWS در 29 دی 1399

«با این تعرفه جدیدى که گذاشتن، اونقدر براشون استفاده داره که حاضرن ماهى ۱۷ میلیارد جریمه بدن، مثل ماده ۱۰۰ ساخت مسکنه، چون درآمدش بیشتر از جریمه اى که میده پس به صرفه. » - «باز خوبه همراه اول ۵۰ گیگ رو میده ۷۶ تومن، تجارت نیوز تو رو جدت ایرانسل رو پیگیری کن، اونم بستههای مقرون به صرفه رو از مای ایرانسل حذف کرده و فقط الان از طریق فروشگاه ایرانسل میشه بستههای ۱۰ گیگ به بالا رو میشه خرید کرد اونم با قیمت بالا و مالیات زیاد.» - «الان اینترنت رو کردن یک گیگ فقط با مبلغ بالا، که باید روزانه، با ۱۲ هزار تومن یک گیگ ماهانه بگیرم و روزانه مصرف کنم، من تمام کار و بارم با اینترنته، حتی بستههای سالانه رو هم حذف کردن، بخدا واسه ده گیگ من صدوخوردهای پیاده شدم، لطفا یه فکری به حال اینا بکنید که اینام دارن مردم رو میتیغن، ۱۷ میلیارد سهله باس ده برابر درامد ماهانشون جریمه شن.» - «مگه فقط اوپراتورهای همراه این کارو کردن الان adslها و خطهای ثابت هم حجم بسته هاشون رو تغییر دادند.

فعال می شود والبته با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید طرح قبلی (2.5 گیگابایت روزانه و 2 گیگابایت شبانه به مدت یک هفته با قیمت 12000 تومان) به صرفه تر است. با سرعت بدون مرز، با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد میشود. این مسئله باعث میشود که بعد از تمام شدن حجم بسته اینترنتی، در صورتی که شماره شما شارژ داشته باشد، مجدداً همان بسته قبلی برای شما فعال شده و هزینه آن به صورت اتوماتیک از حسابتان کم میشود. حجم اینترنت بینالملل تقریباً در اکثر بستهها با کاهش همراه شده است. در عوض هزینه اینترنت شما به صورت آزاد از شارژ اصلی محاسبه شود. دارند. اما گاهی اوقات کاربران متوجه می شوند که پس از اتمام حجم یا مهلت استفاده از بسته اینترنتی شان از هزینه مصرف اینترنت آنها آزاد محاسبه شده و از شارژ سیم کارت شان کم می شود. مخابرات ما(مالکی)-داستان از آن جایی شروع می شود که یک کاربر خیلی مطمئن از همه شرایط عنوان می کند شاهد کم شدن بیش از حد حجم بسته اینترنت همراه اول است. اگر شما شخصی هستید که تمامی کار های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهید ما این روش را به شما پیشنهاد می کنیم، خیلی راحت به صورت آنلاین می توانید از باقیمانده حجم اینترنت همراه اول خود استعلام بگیرید.

مشترکین جدید می توانند در دوره مجاز (قبل از گذشتن 30 روز از تاریخ فعالسازی سیم کارت آنها) به هر تعدادی از این بستهها خریداری کنند. بعد از فعال سازی اینترنت نوترینو لازم است تا بسته های 4g همراه اول برای برای سیم کارت خود خریداری کنید. با نصب اپ همراه من بصورت کامل در جریان کلیه امور سیم کارت خود قرار می گیریم. اکنون می توان اینترنت ایرانسل و اینترنت همراه اول را به عنوان در دسترس ترین و ساده ترین روش های اتصال به اینترنت در سراسر کشور (و حتی خارج از کشور!) دانست. پس تمامی مشترکان در نقاط تحت پوشش آنتن ۳G میتوانند از خدمات آن استفاده کنند. به طور مثال پوشش آنتن رایتل در تعداد زیادی از شهرستانها نامناسب است و به طبع افراد کمتری به سراغ خرید سیمکارت رایتل میروند. این معضل تنها گریبان کسانی که از مودمهای خانگی استفاده میکنند را نگرفته و کسانی که از اینترنت سیمکارت خود استفاده میکنند نیز اصطلاح «حجمخوری» را به زبان میآورند. برخی از بستههای روزانه اینترنت همراه اول صرفا جهت سیمکارت اعتباری و سایر بستهها قابل خرید برای هر دو نوع سیم کارتهای اعتباری و دائمی است. بستههای اینترنت همراه نیز در ۴ حجم ۵۰ مگابایت(۸ هزار تومان)، ۱۰۰ مگابایت(۱۴ هزار تومان)، ۲۰۰ مگابایت(۲۷ هزار تومان) و ۴۰۰ مگابایت(۴۸ هزار تومان) قابل خریداری است.

با شرکتهای خدماترسان اینترنتی که تماس گرفتم، گفتند: میزان دانلودهای شما بسیار زیاد بوده و همین امر باعث تمام شدن حجم ترافیکی شما شده است! این تصور که همه دروغ می گویند غیر از اپراتورها، حتما تصور غلطی است و به نظر می رسد اتفاقاتی رخ می دهد که اصلا عادی نیستند. البته توجه کنید که می بایست اعداد 320 یا 0 به صورت لاتین ارسال گردد. پیامکی برای شما ارسال شده و لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول را اطلاع میدهد. حالا شماره 8 را وارد کرده و ارسال کنید. را شماره گیری و در صورت پایان حجم بسته خریداری شده، بسته دیگری خریداری کنند. هرچند که بسته های با حجم بالا و بلند مدت همراه اول اضافه شده است، اما قیمت برخی بسته ها با افزایش قیمت روبرو بوده است. اما کیهان، مسئول روابط عمومی همراه اول، نسبت به این خبر واکنش نشان داد، آن را شایعه خواند و به خبرنگار برنا گفت: کاربران زیادی از اینترنت همراه اول استفاده میکنند و آنها میتوانند با خرید بستههای مخصوصی که برایشان درنظر گرفته شده است، حجم و مبلغ پرداختی خود را انتخاب کنند.

شاید در نگاه اول غیرفعال کردن تمدید خودکار اینترنت همراه اول بسیار خوب به نظر برسد اما در صورتی که دائماً از دیتا گوشی خود استفاده میکنید و به صورت دقیق حجم اینترنت خود را بررسی نمیکنید، ممکن است حجم بسته اینترنتی شما تمام شود اما این موضوع را متوجه نشوید. وی افزود: هربارعلت اینکه چرا تا زمانیکه با این شرکت تماس نگیرم، نمیتوانم از اینترنت استفاده کنم را جویا شدم از پاسخ دادن سرباز زدند. «حالا یه چیز جالبتر که تازه متوجه شدم درباره خطهای دائمی هست که علاوه بر ۹ درصد ارزش افزودهای که موقع خرید بستهها به مبلغ بسته اضافه میشه و آبونمان ماهیانه، در آخر ۹ درصد کل مبلغ بدهی مون رو هم به مبلغ قبض اضافه میکنن. «واقعا متوجه نشدید همش یه بازیه؟ کیهان در پاسخ به این سوال که چرا برخی از سیمکارتها اینترنت 4G را پشتیبانی نمیکنند، بیان کرد: اگر مشترکان سیمکارتهای خود را تعویض کرده و به USIM تغییر دهند، میتوانند از اینترنتهای 3G و 4G بهرهمند شوند اما در ایران حدود 10 درصد از تلفنهای همراه اینترنت 4G را پشتیبانی میکنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن