این یک بحران است که نبود

در coronavirus وظیفه نیروی مطبوعاتی در آغاز مارس کاخ سفید مشاور Jared کوشنر توضیح داد: این رویکرد که به عنوان

توسط ATSHNEWS در 3 اردیبهشت 1399

در coronavirus وظیفه نیروی مطبوعاتی در آغاز مارس کاخ سفید مشاور Jared کوشنر توضیح داد: این رویکرد که به عنوان وقایع ثابت — دریافت به کشور از طریق آن یک بحران است.

او خستگی ناپذیر pilloried, تمسخر و تحریف در مطبوعات برای آن است.

کوشنر گفت: در یک نقطه است که می گوید نباید نقاشی بر روی فدرال ذخایر فقط به برگزاری هواکش در ذخایر خود را (دولت نگران بود در مورد فن های فرستاده شده به ایالت نیویورک نه ساخت آن را به سختی فشرده بیمارستان در شهر نیویورک).

این منجر به یک سراسیمگی از رسانه ها انتقاد وی از سوی مامورین که کوشنر می خواستم به گروه ترکان و مغولان فدرال یک انبار. در یک قطعه برای نیویورکر سوزان گلاسر نوشت که نشست خبری "مطمئنا به پایین به عنوان یکی از اجرایی ترین سنگدلانه اجرای."

در واقع تاکید بر اطلاعات و زیرک تخصیص که کوشنر بحث شده در مارس 2 جلسه به وضوح کار کرده است.

در ابتدا این کشور به دنبال در یک دلهره آور و شاید غیر ممکن به چالش بکشد. سرد جلسه در سازمان مدیریت اضطراری فدرال در اوایل فرض شده است که ایالات متحده می تواند کوتاه 130,000 هواکش آوریل 1. دولت فدرال تا به حال در مورد 16,000 هواکش در دست در آن ذخیره و چند هزار نفر بیشتر از امور جانبازان و وزارت دفاع است.

یک زن و شوهر از بینش راند دولت را تلاش برای به دست آوردن سلاح های خود در اطراف مشکل است.

مقامات متوجه شدم به عنوان یکی از کاخ سفید تحت مشاوره قرار می دهد آن است که وجود دارد "بیش از حد guesstimating" در جریان است. بسیاری از فرمانداران نمی دانم که چگونه بسیاری از فن های کشورهای خود را کرده بودند و اقدام به عادی ضربه به بیش از به اندازه کافی فقط در مورد.

دولت ایجاد شده و اطلاعات تیم. آن استفاده می شود بیمارستان billings به برآورد که چگونه بسیاری از هواکش شد و در هر دولت و چگونه بسیاری از آنها در حال استفاده, بنابراین آن را نمی باید به بستگی دارد شاید هراسناک ضعیف مطلع درخواست از کشورهای.

یکی دیگر از مهم تحقق این بود که FEMA می تواند انجام دهد فقط در زمان تحویل. این یک مقدار زیادی از انعطاف پذیری. دولت می تواند صبر کنید تا ببینید که چگونه همه چیز واقعا بازی کردن به جای تصمیم گیری بر اساس پیش بینی ها در هفته آینده است.

رسانه ها به تصویر کشیده و آن را به عنوان یک شکست در هر زمان دولت به یک دولت کسری از درخواست خود را, اما این یک عنصر کلیدی از استراتژی است.

اگر دولت سعی کرده بود برای دیدار با نیویورک اولیه برآورد نیاز برای 40,000 اضافی هواکش مثلا همه چیز را رفته اند و بدون هیچ دلیل خوب است.

یکی دیگر از بینش بود که اکثر هواکش در این کشور نیست که با استفاده از ویروس نقاط داغ در حال از لحاظ جغرافیایی محدود است. که به معنای وجود یک ظرفیت عظیم به شنود گذاشته شود. این منجر به پویا ونتیلاتور رزرو. متحده و بیمارستان ها با یک حاشیه امن از هواکش استفاده نمی کنید می تواند به من قرض بدهید و آنها را به مکان های که مورد نیاز آنها است.

روان کننده برای سیستم فدرال تضمین کند که یک بیمارستان اعطای وام یک ونتیلاتور را جایگزینی در 24 یا 48 ساعت اگر معلوم شد که آن را مورد نیاز آن را به عقب. این حذف ترس و خطر از دست دادن هواکش.

برای اضافه کردن به ملت کلی عرضه FEMA عمل به سرعت بسیار سریع تر از این است که ممکن است در روند عادی — به اصطلاح اطلاعیه برای خرید به ونتیلاتور تولید کنندگان به طوری که آنها می توانید شروع به کار و نگه دارید و خود را موجودی است که تضمین آن را از دست داد به کشورهای خارجی است. دفاع تولید عمل شد و با استناد جنرال موتورز به تولید در حال حرکت به سرعت به عنوان امکان پذیر است و نه backloaded بعد در تابستان.

در سال گذشته با توجه به اداره آمار این کشور تولید شده 30,000 هواکش. در این سال آن را به تولید چیزی حدود 200,000, و آنها در حال حاضر در. "تعادل در حال حاضر در حال رشد است روزانه" کاخ سفید مشاور می گوید فدرال ذخایر. "ما در حال رفتن به شنا در هواکش."

هر اندازه که یک موفقیت قطعا در مقایسه با جایی که ما فکر می کنیم می تواند در کمتر از یک ماه پیش. اگر رسانه ها نبودند بنابراین اختصاص داده شده به مارپیچ حماقت بیشتر مردم ممکن است در مورد آن می دانیم.

ریچ لوری در توییتر @RichLowry



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب