آخرین: تهمت شرکت در دفتر بیضی نماز عید پاک

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 22 فروردین 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت

—جمعه خوب مشاهده در صفحه اصلی پیش از آخر هفته عید پاک.

—مغلوب ساختن پیشی جستن پوتین بحث در مورد ویروس های جهانی بازارهای انرژی.

—چه کسی رهبر در مورد برنامه های بلند به لغو محدودیت.

—بریتانیا گزارش 980 جدید کروناویروس مرگ و میر.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید که اگر چه آمریکایی ها نمی خواهد بود قادر به جمع آوری به عنوان آنها به طور معمول در عید پاک آنها می توانید استفاده کنید "این زمان مقدس" برای تمرکز در نماز, انعکاس, و در حال رشد رابطه خود را با خدا.

رئیس جمهور با شرکت در نماز عید پاک از دفتر بیضی در روز جمعه.

او اذعان فداکاری که مردم در حال ساخت برای پایان دادن به این بیماری همه گیر و گفت: "در این زمان مقدس ملت ما درگیر یک نبرد مانند قبل از هرگز."

رئیس جمهور خواسته همه آمریکایی ها به دعا می کنم که خدا می خواهد درمان کشور را به راحتی به کسانی که عزادار و به قدرت به ملت ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

___

لندن — سازمان بهداشت جهانی در شرایط اضطراری رئیس می گوید: این سازمان آگاه است برخی از گزارش های موردی از عوارض عصبی در برخی از COVID-19 بيمار از چین اما می گوید که مشخص نیست که آیا این ویروس است که به طور مستقیم مغز را تحت تاثیر قرار و یا اینکه آیا کسانی که به سادگی ممکن است به علت محرومیت از اکسیژن.

دکتر مایک رایان می گوید: در حالی که برخی از ویروس ها باعث عوارض مانند آنسفالیت و مننژیت زمانی که آنها آلوده مغز وجود دارد هیچ نشانه ای در عین حال که در مورد COVID-19 بيمار. رایان می گوید: بسیاری از بیماری های عفونی می تواند بی درنگ deliriousness یا یک تغییر در آگاهی زمانی که سطح اکسیژن به طور چشمگیری افت اما دادن بیماران بیشتر اکسیژن اغلب مشکل برطرف شود.

ماریا ون Kerkhove که ویژگی های رهبری در COVID-19 می گوید: U. N. آژانس بهداشت شد و در ادامه به جمع آوری داده های بیشتر از پزشکان در مورد چگونه آنها در درمان بیماران مبتلا به کروناویروس جدید, اما وجود دارد هیچ راهنمایی در عین حال در مورد چگونه به درمان بالقوه عوارض عصبی.

___

مادرید — صدها نفر از کارکنان در یک بیمارستان در نزدیکی پایتخت اسپانیا را جمع آوری کرده اند برای ادای احترام به یک زن 57 ساله که فوت کرد جمعه پس از انقباض COVID-19 بیماری است.

در یک پست در رسانه های اجتماعی به سورو اوچوا بیمارستان در لگنس گفت: پرستار درگذشت "پس از روز مبارزه خستگی ناپذیر در برابر بیماری است." پست شناسایی قربانی برای اولین بار نام استبان و گفت که او بیوه نیز مشغول به کار در بیمارستان یکی از میدانهای اصلی در برابر گسترش coronavirus.

لباس پوشیدن و در لباس های محافظ لباس و پوشیدن ماسک پزشکی پرسنل شکست را به تشویق در حالی که آژیر آمبولانس wailed. نشانه ای از یک پنجره به عنوان خوانده شده: "Esteban همیشه با ما است."

پزشکی کارگران مقدار برای حدود 15 ٪ از تمام contagions در اسپانیا که جمعه به 157,000 تایید عفونت. حداقل 15,800 اند: از آنجا که بیماری همه گیر در ضربه زدن به کشور است.

___

آنکارا — ترکیه رئیس جمهور با ارسال نامه ای به بوریس جانسون مایل به نخست وزیر بریتانیا بهبود سریع از coronavirus.

در نامه خود رجب طیب اردوغان نیز منتقل تسلیت خود را به خانواده های قربانیان بریتانیایی از این ویروس ابراز امیدواری کرد که بریتانیا با غلبه بر "تراژدی با حداقل ضرر و زیان" و رله خوب خود خواسته به سلامت کارکنان خدمات درمان COVID-19 بيمار.

اردوغان نیز دعوت جانسون که جد بزرگ شد ترکیه به دیدار "سرزمین اجداد خود را" به بحث در مورد ""مراحل است که ما بیشتر همکاری های دو جانبه در پست-Brexit دوره است."

یک کپی از نامه ای بود که در دسترس ساخته شده توسط اردوغان ،

___

ژنو — سازمان بهداشت جهانی رئیس جمهور هشدار داد که یک زودرس بلند کردن اجسام از اقامت در خانه و محدودیت های دیگر کشورها برای مبارزه با شیوع کروناویروس می تواند جرقه یک "مرگبار تجدید حیات."

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus اذعان کرد که برخی از کشورها در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای انتقال از اقامت در خانه محدودیت و اصرار داشت که سازمان ملل و آژانس بهداشت "می خواهد برای دیدن محدودیت برداشته تا آنجا که هر کسی."

"در همان زمان بلند کردن محدودیت سرعت بیش از حد می تواند منجر به یک کشنده تجدید حیات" Tedros به خبرنگاران گفت: از کسانی که دفتر مرکزی آن در ژنو است. "راه را می توان به عنوان خطرناک به عنوان راه اگر به درستی مدیریت."

___

لندن — دولت بریتانیا می گوید بریتانیا ثبت 980 جدید مرگ و میر افراد با coronavirus افزایش از 881 مرگ و میر در گزارش قبلی 24 ساعت و بالاترین مجموع روزانه به تاریخ.

وزیر بهداشت مت, Hancock, می گوید که از جمعه 8,958 بیماران در بیمارستان درگذشت و پس از آزمایش مثبت برای coronavirus در انگلستان

بریتانیا تلفات گذشت روزانه قله ثبت شده در ایتالیا و اسپانیا دو کشور اروپایی با بیشترین تعداد COVID-19 مرگ و میر.

ایتالیا ثبت شده بالا از 969 مرگ و میر در مارس 27 و اسپانیا 950 مرگ و میر در 2 آوریل.

این ارقام ممکن است دقیقا قابل مقایسه با این حال. انگلستان مرگ و میر گزارش شده در هر روز رخ داده است بیش از چند روز یا حتی چند هفته و در مجموع تنها شامل مرگ و میر در بیمارستان ها.

___

آتن — یونان تمدید آن مستند در تمام مهد کودک, مدارس و دانشگاه ها تا زمانی که ممکن است 10 حداقل. اندازه گیری برای اولین بار تحمیل مارس 10.

همچنین روز جمعه مقامات یونانی گفت: در مجموع 21 نفر باید آزمایش مثبت برای COVID-19 در اکثریت-رم محله مرکزی شهر لاریسا. محله از 3500 نفر بود و احتمالا روز شنبه با بان کی مون در هر ورود و یا خروج از آن است.

مقامات همچنین انجام آزمایشات در رم شهرک سازی در مناطق همجوار و بسته کردن تمام خیابان بازارهای گسترده تر منطقه به مدت دو هفته به عنوان بسیاری از مردم آلوده شد فروشندگان بازار.

این موارد جدید در لاریسا در میان 56 ثبت شده بین پنج شنبه و شب جمعه به ارمغان آورد که این کشور در مجموع پس از همه گیر شروع به 2,011. چهار جدید میلادی به ثبت آوردن مجموع به 90.

___

لندن — دولت ایرلند تمدید مستند در کشور توسط سه هفته تا مه 5 آن را به عنوان تلاش می کند تا به نگه داشتن درب ظرف را در coronavirus بیماری همه گیر.

فعلی مستند به علت منقضی روز یکشنبه اما کشور برتر لئو Varadkar گفت: دولت با پذیرش توصیه های کارشناسان که لازم بود به "استقامت" با مستند.

او گفت: دولت این است که "برنامه ریزی با دقت" در مورد چگونه به را در مورد پایان دادن به این کشور مستند پس از زندگی می تواند به حالت عادی بازگشت.

حق او گفته است که "هیچ کس نمی داند برای برخی" هنگامی که زندگی عادی خواهد بود دوباره "و یا چگونه زندگی ما متفاوت خواهد بود زمانی که آن را می آید."

___

SAN JUAN, Puerto Rico — پورتوریکو گزارش اولین مرگ یک دکتر از COVID-19.

رئیس انجمن جراحان تایید کرد به گزارش آسوشیتد پرس که اطفال ویکتور د جخوزس درگذشت پس از قرار داده شده بر روی یک زن و شوهر از هفته پیش. دکتر ویکتور راموس گفت: بیش از 50 نفر و حداقل 11 پزشکان آزمایش مثبت به عنوان بیمارستان به دنبال بیشتر تجهیزات حفاظتی. او گفت: یکی دکتر باقی می ماند بر روی دستگاه تنفس مصنوعی.

پورتوریکو گزارش شده حداقل 39 کشته و بیش از 720 تایید موارد با بیش از 1,390 نتایج آزمون در حال بررسی است.

___

رم — فشار بر ایتالیا بيمارستان مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس ادامه داد: برای سهولت جمعه با 108 کمتر مراقبت های ویژه موارد و 157 کمتر بستری شدن در بیمارستان در 24 ساعت گذشته. اما تعداد مرگ و میر و موارد جدید به رشد خود ادامه داد و حتی در مهار سرعت: 570 نفر در این دوره تا 3 درصد به 18,849 در حالی که تعداد موارد رشد 3,951 به 147,577.

___

بلگراد, صربستان — 60-ساعت منع رفت و آمد تا لگد کردن در صربستان طراحی شده برای نگه داشتن شهروندان در خانه های خود را در آنچه که انتظار می رود به یک گرم بهار آخر هفته پیش رو است.

صربستان تا به معرفی برخی از سخت ترین اقدامات در اروپا به عنوان بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید. این قوانین شامل ممنوعیت برای همه شهروندان بیش از 65 سال از ترک خانه های خود و روزانه و آخر هفته حکومت.

دولت این هفته تمدید آخر هفته مقررات منع رفت و آمد برای شروع در روز شنبه به جای پنج شنبه به عنوان مورد در هفته گذشته. حکومت نظامی به پایان خواهد رسید و روز شنبه ساعت 5

این به این معنی است که هیچ کس مجاز به ترک خانه های خود اما کسانی که با مجوز خاص. صاحبان حیوان قادر به راه رفتن سگ خود را در صبح و اواخر شب با حیوانات مجبور به ماندن در داخل برای حداقل 13 ساعت هر دو روز شنبه و یکشنبه.

صربی مقامات شکایت کرده اند که شهروندان را دنبال نمی کند توصیه های اجتماعی فاصله و گله به مناطق تفریحی در آب و هوای خوب. رسانه های طرفدار دولت گزارش کرده اند که مقررات منع رفت و آمد در هفته آینده شروع خواهد شد در روز پنج شنبه به دلیل عید پاک مسیحی ارتدکس.

صربستان گزارش شده 3,105 تایید موارد عفونت با کروناویروس جدید, در حالی که 71 نفر کشته شده اند در کشور حدود 7 میلیون نفر است.

___

اورشلیم — اسرائیل نشانده رئیس جمهور عذرخواهی کرد برای میزبانی دخترش برای شام فصح را با وجود دولت راهنمای مردم به صرف تعطیلات در خانه با توجه به کروناویروس محدودیت.

اوایل روز شنبه رئیس جمهور رئوبن ریولین را تایید کرد دختر خود را صرف سنتی شام فصح یا Seder با او در شب چهارشنبه و برنامه ریزی برای ماندن با او برای یک هفته تعطیلات. آن گفت: دختر خود را به حال آزمایش منفی برای coronavirus قبل از پیوستن به او.

اما پس از داد و بیداد, در رسانه های اجتماعی Rivlin گفت که او تا به حال خوانده شده "دشوار نظر" به کارگردانی و در او درک انتقاد و عذرخواهی کرد. او گفت که پس از درگذشت همسرش در سال گذشته او با تکیه بر اعضای خانواده برای کمک به او را با "نیازهای شخصی" را به عنوان به خوبی به عنوان وظایف حرفه ای که دفتر او unstaffed در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات.

رسانه های اسرائیل گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر بود و همچنین میزبانی او جوانترین پسر Avner برای Seder. آنها به نقل از نتانیاهو دفتر عنوان کرد و گفت پسر اجاره یک آپارتمان کمتر از 100 متر از نخست وزیر رسمی اقامت. نتانیاهو دفتر, نیست, پاسخ به یک درخواست برای نظر.

پیش از تعطیلات مردان بود دستور عمومی به در خانه باقی می ماند و صرف Seder تنها با خانواده که با آنها زندگی می کردند.

اسرائیل به شدت محدود جنبش در سراسر کشور برای جلوگیری از شیوع بیماری است. این گزارش بیش از 10 ، 000 موارد و حداقل 92 مرگ و میر.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت در تلفن روز جمعه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به بحث در مورد ثبات بازارهای جهانی انرژی شده اند که به شدت تحت تاثیر کاهش تقاضا از coronavirus همه گیر کاخ سفید و کرملین گفت: در اظهارات.

کرملین می گوید که رهبران دو کشور در مورد وضعیت فعلی بازار جهانی نفت بازار "از جمله توافق در حال کار کردن به عنوان بخشی از اوپک به علاوه به کاهش حجم تولید به منظور ایجاد ثبات در قیمت نفت در جهان."

در تماس دوم در دو روز تهمت صحبت در مورد تماس های او با رهبران تعدادی از کشورهای تولید کننده نفت کرملین گفت. "این توافق برای ادامه روسی-آمریکایی مشاوره در مورد این موضوع" بیانیه ای گفت:.

آنها همچنین در مورد اقدامات دو کشور برای مبارزه با گسترش عفونت و دیگر مسائل دو جانبه از جمله همکاری در فضا است.

___

پریشتینا کوزوو — رهبری ناتو نیروهای خود در کوزوو را coronavirus آلوده مورد در میان نیروهای خود را.

KFOR با برخی از 3,500 نیروهای خود از 28 کشور است که رهبری از ناتو است اما با حمایت سازمان ملل متحد اتحادیه اروپا و دیگر بازیگران بین المللی.

KFOR گفت: در بیانیه ای آن را ادامه خواهد داد آن سازمان ملل متحد موظف ماموریت "برای حفظ یک محیط امن و مطمئن و آزادی حرکت به نفع همه جوامع در کوزوو در حالی که در نظر گرفتن اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش COVID-19."

کوزوو هفت کشته و 227 موارد است.

___

کاتماندو, نپال — ژاپن و کره جنوبی اتباع سوار جداگانه اجاره پرواز از کاتماندو بیش از دو هفته پس از نپال رفت و در کامل مستند برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

پرواز به کره جنوبی تا به حال 167 مسافر در هیئت مدیره و نپال پرواز هواپیمایی به توکیو تا به حال 199. پرواز چیده شده بودند توسط سفارتخانه های خود را در کاتماندو.

نپال دولت شده است آوردن گردشگران رشته در سایر نقاط کشور بازگشت به کاتماندو. از دولت های خارجی شده اند مسئول گرفتن شهروندان خود را در بازگشت به خانه.

وجود دارد حدود 10,000 گردشگران سرگردان در نپال. اما صدها نفر در حال حاضر در سمت چپ صفحه اصلی در مرتب پرواز.

نپال دولت دستور کامل مستند آخرین ماه توقف همه پروازها و حمل و نقل دیگر تعطیل و مدارس و بازارها و دفاتر. نپال و نه مورد تأیید.

___

واشنگتن — فدرال بهداشت و خدمات انسانی وزارت می گوید این انتشار برای اولین بار 30 میلیارد دلار در کمک های مالی ارائه شده توسط محرک لایحه برای کمک به حفظ مراقبت های بهداشتی ایالات متحده سیستم عامل در شیوع کروناویروس.

کنگره ارائه 100 میلیارد دلار برای سیستم مراقبت های بهداشتی در 2 تریلیون دلار محرک لایحه.

مقامات می گویند امداد کمک ها را به بیمارستان ها و پزشکان از طریق مدیکر و خواهد بود بر اساس billings به برنامه سال گذشته است. بیمارستان ها قرار است به استفاده از برخی از پول برای پوشش COVID-19 درمان برای بیمه اگر چه یک مطالعه مستقل در اوایل این هفته نشان می دهد این ممکن است به اندازه کافی.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن