آخرین: 2 کاخ سفید پردیس سالن های غذاخوری بسته توسط ویروس

توسط آسوشیتد پرسواشنگتن — دو کاخ سفید پردیس سالن های غذاخوری بسته شده اند پس از یک فرد درگیر در خدمات مواد غذا

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

واشنگتن — دو کاخ سفید پردیس سالن های غذاخوری بسته شده اند پس از یک فرد درگیر در خدمات مواد غذایی آزمایش مثبت برای coronavirus.

پاملا پنینگتون یک سخنگوی ایالات متحده خدمات عمومی دولت می گوید: پروتکل های متعدد را در جای خود در مکان های از جمله استفاده از ماسک و دستکش پلاستیکی محافظ در اتمام و بدون شام خوردن در خدمات.

او می گوید: کاخ سفید واحد پزشکی انجام شده است تماس, ردیابی و تعیین خطر انتقال به دیگران کم است.

کاخ سفید و رئیس جمهور دوباره انتخابات را دیده متعدد موارد مثبت از جمله یکی از رئیس جمهور های شخصی valets که معاون مطبوعاتی وزیر Secret Service عوامل و رویدادهای کمپین کارکنان.

رئیس جمهور, معاون رئیس جمهور, ارشد کارکنان و کسانی که در تماس با رئیس جمهور در حال آزمایش به طور منظم.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— اسرائیل می فرستد تیم تحقیقاتی در تست به هند

— در مبارزه با بیماری همه گیر مردمی رهبران کرایه ضعیف

— ما labs دست و پنجه نرم در میان تست خروش; جهان ویروس موارد بالا 15M

— فقط کردم به آن را خورد:' ماسک اجباری در استرالیا شهرستان

— تا زمانی که مکزیکی ها رفته شمال برای پیدا کردن کار و پول رفته در جهت مخالف است. ارسالی از مهاجران شده اند و خون زندگی بسیاری از مکزیکی روستاها. اما این روزها ترس همراه با پول است که عبور از مرز.

— جمهوری خواهان مجلس سنا و کاخ سفید رسیده و توافقنامهای برای تست بیشتر بودجه در آینده COVID-19 امداد بسته است.

— کوچک همسایه sheikhdoms بحرین و قطر دارای بیشترین میزان سرانه coronavirus عفونت. در خاورمیانه کشورهای COVID-19 شیوع در ابتدا جاروب غیر قابل تشخیص از طریق اردوگاه های مسکن سالم و جوان خارجی کارگران.

___

دنبال AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

رالی, N. C. — کارولینای شمالی NAACP خواسته است یک قاضی به نوار استفاده از یک صفحه نمایش لمسی ماشین رای گیری در چند شهرستان با توجه به آنچه در آن می گوید در حال افزایش خطرات مرتبط با آنها در طول coronavirus بیماری همه گیر. شارلوت آبزرور گزارش درخواست شده به یک شهرستان ویک قاضی می گوید: ExpressVote ماشین آلات ایجاد "منحصر به فرد و قابل توجهی خطرات را به جان و سلامت انتخابات را" از آنجا که آنها را لمس توسط بسیاری از مردم است.

درخواست می آید بیش از سه ماه پس از گروه واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر دولت هیئت مدیره از انتخابات و انتخابات شهرستان تخته به دنبال متوقف کردن استفاده از ماشین آلات.

گزارش روزنامه دولت دادستانی کل خواسته است یک قاضی برای رد که طرح دعوی در دادگاه. حدود 20 کارولینای شمالی 100 شهرستانهای دارای ماشین آلات است.

___

اورشلیم — اسرائیل در وزارت دفاع می گوید که می خواهد ارسال یک هیئت تحقیق به هند برای تست های مختلف فن آوری های تشخیصی برای تعیین اینکه آیا کسی آلوده شده توسط coronavirus.

این وزارت می گوید که یک هیئت به رهبری آن اداره دفاع تحقیق و توسعه را در سفر به هند در هفته های آینده به آزمایش با آزمون های مختلف است که با استفاده از صدای ضبط شده breathalyzers, جغرافيا فن آوری و تجزیه و تحلیل polyamino اسیدهای.

کارشناسان می گویند گسترده تست کلید حاوی همه گیر اما تاخیر در گرفتن نتایج آن را دشوار برای بسیاری از کشورها برای تشخیص شیوع بیماری های جدید در زمان به آنها را متوقف کند. یک آزمون است که به نتایج فوری می تواند کمک به کشورها به سرعت بازگشایی اقتصاد خود را.

وزارت گفت: این هیات به هند را نیز به ارمغان بیاورد "برش لبه تجهیزات" اهدا شده توسط دولت و بخش خصوصی از جمله هواکش.

این وزارت می گوید که در حال حاضر آزمایش "ده" از فن آوری های تشخیصی که برخی از آنها گذشت اولیه دادگاه در اسرائیل است. آن را می گوید که آنها در حال حاضر باید تست شده بر روی یک "طیف گسترده ای از بیماران است."

___

دبی, امارات متحده عربی — مسافت های طولانی حامل امارات در حال حاضر می گوید آن را پوشش هزینه های مسافران coronavirus مربوط به هزینه های درمانی در تلاش برای تشویق بیشتر مسافران برای پرواز در خطوط هوایی است.

در بیانیه روز شنبه, امارات گفت: مسافران می توانند ادعا می کنند هزینه های پزشکی تا 150.000 یورو و قرنطینه هزینه 100 یورو در هر روز برای 14 روز اگر آنها تشخیص داده شده با COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم رئیس و مدیر عامل شرکت دولتی هواپیمایی گفت: "ما می دانیم که مردم حسرت به پرواز به عنوان مرز در سراسر جهان به تدریج بازگشایی, اما آنها به دنبال انعطاف پذیری و اطمینان باید چیزی پیش بینی نشده اتفاق می افتد در طول سفر خود را."

شرکت هواپیمایی گفت: پوشش خوبی برای مسافران پرواز تا اکتبر. 30.

___

ژوهانسبورگ — آفریقای جنوبی شورای تحقیقات پزشکی گزارش "بزرگ اختلاف" میان این کشور را تایید کرد COVID-19 کشته و تعداد بیش از حد مرگ و میر ناشی از علل طبیعی.

این گزارش جدید نشان می دهد بیش از 17 ، 000 مرگ و میر بیش از حد از مارس 6 تا 14 ژوئیه نسبت به داده ها از دو سال گذشته.

بر اساس این گزارش "در هفته های گذشته این اعداد نشان داده اند بی امان افزایش – دومین هفته از ماه جولای وجود دارد که 59 درصد بیشتر مرگ و میر ناشی از علل طبیعی نسبت می شده اند و انتظار می رود بر اساس داده های تاریخی."

آفریقای جنوبی گزارش کرده است 5,940 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

این شورا رئیس جمهور Glenda خاکستری می گوید: مرگ و میر بیش از حد می تواند نسبت به COVID-19 و افراد مبتلا به HIV و سل که درمان رنج می برند ممکن است به عنوان منابع به سمت همه گیر.

آفریقای جنوبی ممکن است دور ماندن از امکانات بهداشتی به عنوان ترس از گسترش ویروس.

___

دلار هنگ کنگ — هنگ کنگ coronavirus عفونت آمار یک رکورد در روز پنج شنبه با 118 مورد جدید.

از کسانی که 111 نفر به صورت محلی منتقل می شود. مقامات قادر به ردیابی منبع از دیگران است. هنگ کنگ در مجموع از 2,250 مورد تأیید و 14 مرگ و میر.

برای مبارزه با شیوع هنگ کنگ دولت ساخته شده است که ماسک های اجباری در حمل و نقل عمومی و در مناطق داخلی. مقامات بهداشتی باید خواست مردم را به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است به خصوص در افراد مسن و کسانی که با بیماری های زمینه ای.

اجتماعی فاصله اقدامات نیز سخت تر در نور از بدتر شدن وضعیت با تجمع بیش از چهار نفر ممنوع است. کسب و کار مانند ورزشگاه ها و پارک های تفریحی نیز به طور موقت توقیف در حالی که از eateries ها و رستوران ها تنها می تواند در یک ظرفیت محدود.

___

ژنو — سوئیس مقامات افزود: یکی دیگر از 15 کشور از جمله مکزیک و لوکزامبورگ به لیست خود را از سازمان ملل رو به افزایش خطر ابتلا به کوروناویروس.

وجود دارد در حال حاضر 42 کشور در قرنطینه لیست بر اساس سرانه شیوع سطوح بیش از دو هفته گذشته. مسافران وارد سوئیس باید تحت 10 روز قرنطینه.

تحت قوانین سوئیس ورود مسافران باید "بلافاصله و به طور مستقیم" رفتن به خانه و یا به دیگر "مسکن مناسب" به مدت 10 روز و تماس با مقامات منطقه ای در عرض دو روز.

انتشار مجاز است تنها پس از هیچ علائم نشان داده شده است برای مدت. در برخی موارد مقامات ارائه مواد غذایی و دیگر کمک به کسانی که تحت قرنطینه اما هیچ پشتیبانی برای از دست دادن درآمد.

حرکت موثر شنبه می افزاید: مکان هایی مانند کاستاریکا, قزاقستان, مونته نگرو "در سرزمین های اشغالی فلسطین" و امارات متحده عربی به لیست در حال حاضر از جمله برزیل و اسرائیل و روسیه و عربستان سعودی و ایالات متحده.

___

پراگ — افزایش روزانه از تایید COVID-19 نفر در جمهوری چک پیشی گرفته است 200 برای دومین مستقیم بعد.

وزارت بهداشت می گوید تعدادی از آلوده رسیده 247 روز چهارشنبه بزرگترین افزایش از ماه ژوئن 28. یکی از آخرین خوشه به نظر می رسد در پراگ که در آن 76 نفر آلوده شده اند در یک کلوپ شبانه.

وزیر بهداشت آدم Vojtech می گوید دولت به بحث در مورد امکان بازگشت به برخی از سراسر کشور محدودیت اما نمی دهد هر گونه اطلاعات.

از جمهوری چک 14,570 مورد تأیید و 364 مرگ و میر.

___

توکیو — Tokyo تایید کرده است یک رکورد 366 جدید کروناویروس موارد به ژاپن آغاز شده و چهار روز آخر هفته با بسیاری از مردم سفر در ارتقاء گردشگری کمپین با وجود نگرانی های آن ممکن است گسترش بیشتر ویروس.

توکیو را به شماره افتاده بود در اواخر ماه مه پس از یک بیماری همه گیر وضعیت اضطراری به پایان رسید اما عفونت را ساخته اند یک صعود مداوم از اواخر ماه ژوئن است. این تعداد سه برابر شده است در سه هفته اول ماه ژوئیه. توکیو در حال حاضر 10,420 مورد تأیید و 327 مرگ و میر.

توکیو رژیم صهیونیستی است. Yuriko Koike خواسته ساکنان به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است در طول تعطیلات آخر هفته طولانی و جلوگیری از غیر ضروری خارج از شهر سفر. نخست وزیر ژاپن بر "رفتن به" ارتقاء گردشگری کمپین که مانع توکیو در حال حاضر.

توکیو که تا به حال اختصاص داده شده به 1000 تخت برای coronavirus بیماران خواسته است در بیمارستان به امن تا به 2,800 بیشتر. Koike می گوید: این شهر در روند تامین امنیت اتاق های هتل به صورت خفیف بیمار بیماران.

___

برلین — آلمان رسمی می گوید مقامات مرتبط بیش از 2000 coronavirus عفونت به شیوع در یک کشتارگاه در ماه گذشته که منجر به بخشی از مستند در دو غربی شهرستان.

مقامات منطقه ای ترمیم برخی از coronavirus محدودیت در Guetersloh و وارندورف مناطق در اواخر ماه ژوئن پس از بیش از 1400 نفر در Toennies کشتارگاه در ردا-Wiedenbrueck آزمایش مثبت برای ویروس.

ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع دولت, وزیر بهداشت, کارل-Josef Laumann گفت: روز پنج شنبه در این نسخه از روزنامه نویه Osnabruecker Zeitung که مقامات در حال حاضر لینک 2,119 موارد به Toennies شیوع. او می گوید یک لینک است که ممکن است در یکی دیگر از 67 مورد.

بخشی از مستند است و از آنجا برداشته شده است و کشتارگاه بازگشایی با بهبود بهداشت اقدامات احتیاطی.

___

بغداد — عراق افتتاح شد فرودگاه برای پروازهای تجاری زیر ماه از مستند به عنوان بخشی از برنامه دولت برای کاهش محدودیت با وجود تعداد بی سابقه ای از coronavirus موارد انتظار می رود به بیش از 100,000 این هفته است.

پروازها به مقصد بیروت و قاهره شد برنامه ریزی شده به روز شنبه.

عراق را به وزارت بهداشت گزارش شده 2,700 موارد جدید طی یک دوره 24 ساعته در چهارشنبه آوردن این کشور در مجموع به 99,865 موارد است. بیش از 4000 نفر کشته شده اند.

فرودگاه ها بسته شدند در مارس همراه با تمام روز حکومت. موارد افزایش یافته است نمایی از آن به بعد و به ویژه پس از تعطیلات عید و در ماه ژوئن.

حکومت نظامی تمدید شده است بسیاری از بار افزایش نگرانی در مورد اعداد است که تشدید بحران شدید اقتصادی موجب سقوط قیمت نفت و فلج عراق بخش خصوصی. حکومت نظامی برداشته خواهد شد پس از عید قربان تعطیلات یک ماه جولای 30.

___

ژوهانسبورگ — آفریقای جنوبی تایید کرد coronavirus موارد تقریبا رسیده 400,000 به عنوان کشور گزارش جدید روزانه بالا از 572 مرگ و میر.

آفریقای جنوبی یکی از پنج کشور از نظر گزارش ویروس موارد است. آن را می سازد تا بیش از نیمی از موارد تایید شده در قاره آفریقا با 394,948. مرگ ایستاده در 5,940.

بیمارستان های دولتی در حال مبارزه به عنوان بیمار شماره صعود و بیش از 5000 سلامت کارگران آلوده شده اند.

مبارزات با آفریقا توسعه یافته ترین کشور در مقابله با این بیماری همه گیر در حال یک نگرانی نشانه ای دیگر به مراتب کمتر منابع کشور در سراسر قاره به عنوان گسترش عفونت میدارد تا سرعت.

___

دهلی نو — هندوستان ثبت کرده است 685 ویروس مرگ و میر در 24 ساعت گذشته و همچنین 444 قبلا گزارش نشده مرگ و میر را در سراسر کشور مرگ و میر از این بیماری همه گیر به 29,861.

وزارت بهداشت روز پنجشنبه همچنین گزارش داد یک رکورد جدید افزایش 45,720 جدید کروناویروس موارد مصرف مجموع شمارش از تایید عفونت به 1,238,635.

بسیاری از کشورهای هند را آغاز کرده اند reimposing مستندات به مقامات بهداشت در تلاش برای ردیابی انتقال.

اواخر چهارشنبه هیمالیا منطقه کشمیر اعلام کرد پنج روز کامل مستند در مناطقی که طبقه بندی شده اند به عنوان مناطق قرمز. دو روز کامل مستند نیز آغاز شده و پنج شنبه در غرب بنگال دولت است.

هند رکورد سوم اکثر ویروس موارد در جهان پس از ایالات متحده و برزیل است.

___

استرالیا — پوشیدن ماسک اجباری شد استرالیا را در دومین شهر ملبورن در روز پنج شنبه به عنوان coronavirus نقطه داغ ویکتوریا دولت گزارش 403 به تازگی تایید کرد COVID-19 موارد و پنج مرگ و میر.

روزانه عفونت شمارش برای دولت پایین بود از یک رکورد 484 ارسال شده در چهارشنبه.

بسیار گسترش است تصور آمده از بیمار کارگران که نمی زمان را در حالی که آنها منتظر coronavirus نتایج آزمون. دولت اعلام کرد کارگران که اصلا مرخصی استعلاجی خواهد بود واجد شرایط برای حمایت از پرداخت 300 دلار استرالیا در حالی که آنها در انتظار نتایج آزمون.

اکثریت ساکنان ملبورن به نظر می رسد مطابق با چهره جدید در پوشش قوانین و مقررات. برای اولین بار در هفته از ماسک اختیارات پلیس را "اعمال اختیارات" در اعمال جریمه.

___

پکن — چین همچنان به تازگی تایید کرد coronavirus موارد در آن شمال غربی منطقه سین کیانگ با 18 گزارش روز شنبه.

بیش از 50 نفر آلوده شده اند در چین آخرین شیوع متمرکز در سین کیانگ منطقه ای پایتخت و بزرگترین شهر اورومچی. رهبران شهر را محدود کرده اند سفر, قفل کردن برخی از جوامع و دستور گسترده آزمایش شامل گسترش یافته است.

اضافی سه تأييد موارد آورده شده از خارج از چین گزارش شده توسط ملی کمیسیون بهداشت.

چین گزارش کرده است در مجموع 83,729 موارد COVID-19 و 4,634 مرگ و میر.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی گزارش کرده است 59 جدید تایید COVID-19 موارد زیر افزایش در محلی انتقال و وارداتی عفونت.

این آمار و ارقام توسط کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز پنج شنبه به ارمغان ملی را تایید کرد caseload به 13,938 و 297 مرگ و میر.

آژانس می گوید: 43 از موارد جدید در پرجمعیت سئول منطقه است که در مرکز یک ویروس تجدید حیات از اواخر ماه مه. مقامات در تلاش برای ردیابی انتقال و پیش بینی عفونت مسیرهای همانطور که مردم به طور فزاینده سرمایه گذاری در. جدید خوشه شده اند به ساختمان های اداری و کلیساها زندگی می کنند و امکانات درب-به-درب فروشندگان.

مقامات می گویند حداقل 20 نفر وارد شد عفونت. کره جنوبی حکم تست و اجرا دو هفته قرنطينه در همه افراد ورود از خارج از کشور.

___

برازیلیا, برزیل — برزیل را به وزارت بهداشت گزارش کرده است یک رکورد 67,860 تایید coronavirus موارد بیش از 24 ساعت گذشته.

رکورد قبلی برای یک روز بود 54,771 مجموعه ژوئن 19.

جدید بالا گزارش روز شنبه می آید, به عنوان برخی از مناطق آمریکای جنوبی هستند بخشی از بازگشایی برای کسب و کار در حالی که دیگران که قبلا کنترل گسترش ویروس در حال دیدن را افزایش می دهد.

برزیل تایید کرده است بیش از 82,700 مرگ و میر ناشی از COVID-19 و 2.2 میلیون تایید عفونت.

در میان آلوده است رئیس جمهور Jair Bolsonaro که می گوید او هنوز هم آزمایش مثبت برای این ویروس در این هفته پس از اطلاعیه اولیه در جولای 7.

___

تالاهاسی فلوریدا. — فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis می گوید وجود یک نیاز قوی برای بازگشایی مدارس با وجود افزایش coronavirus موارد است.

او می گوید: نگه داشتن مدارس بسته خواهد شد و منجر به افسردگی و انزوای اجتماعی و بالاتر از نرخ ترک تحصیل. او می افزاید: والدین باید قادر به نگه داشتن کودکان در خانه اگر آنها از ترس coronovirus.

DeSantis می گوید: اگر مدارس می خواهید به تاخیر در باز کردن و یا اجازه می دهد تا معلمان برای کار از راه دور آنها باید مجاز به انجام این کار.

فلوریدا صنفی معلمان به طرح دعوی به دنبال بلوک آنچه در آن خواستار "بی پروا و ناامن بازگشایی" از مدارس دولتی به صورت چهره به چهره آموزش.

فرماندار اذعان کرد وجود دارد نگرانی در مورد بازگشت کودکان به مدرسه اما افزود که "این نیز باید پرسید که چگونه امن آن است که به نگه داشتن مدارس بسته شده است."

___



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب